ممکن است تعجب کنید که چرا تردمیلتان به سر و صدا افتاده است، اما نگران نباشید، چون تمامی این مشکلات به راحتی قابل حل شدن هستند. سر و صدای تردمیل ممکن است شامل: وزوز کردن، صدای تسمه و غیره باشد که هرکدام راه حل مخصوص خود را دارند.  تردمیل پر سر و صدا یک عامل اذیت کننده برای ورزشکار به حساب می آید و باعث از بین رفتن تمرکز و حس شادابی او می شود، پس دستگاهیی که ورزشکار روی آن میدود باید عاری از هرگونه ایراد و سر و صدا باشد. راه حل های زیادی برای از بین بردن و درست کردن این سر و صداها وجود دارد. در این مقاله ما به راه های از بین بردن این صداها اشاره می کنیم. پس با ما همراه باشید.

راه های کاهش و از بین بردن سر و صدای تردمیل

همانطور که در بخش قبلی درباره سر و صداهای آزار دهنده تردمیل صحبت کردیم، در این بخش می خواهیم به رها های کاهش آن بپردازیم. پس در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

صدای تسمه

در بیشتر موارد تسمه موتور تردمیل سر و صدا ایجاد می کند و صدای آن شبیه وزوز کردن است. در این مورد اولین کاری که باید انجام دهید، تمیز کردن قسمت پایینی تسمه است که ممکن است خاک گرفته باشد. بعد از تمیز کردن تسمه باید آن را چک کنید تا ببینید که شل نشده باشد و اگر شل شده بود آن را با استفاده از غلطک  های تسمه، سفت کنید.

صدای غلطک ها

بعضی وقتها ممکن است صداهای اذیت کننده ای از غلطک ها به گوشتان بخورد که خودتان به راحتی می توانید این مشکل را حل کنید. ابتدا قاب های روی آن را بردارید و ببینید که اگر پیچ های غلطک شل است آن را با استفاده از پیچ گوشتی سفت کنید.

توجه داشته باشید که بعضی از تردمیل ها پایینشان به گونه ای طراحی و ساخته شده است که هیچ صدای آزار دهنده ای از آن قسمت به گوشتان نمی رسد. پس اگر چنین تردمیل هایی را خریداری کنید دیگر با این مشکلات مواجه نخواهید شد.

سر و صدای قسمت های ناهماهنگ

اگر سر و صداهایی مانند تق تق می شنوید حتما پیچ و مهره  های تردمیل را چک کنید و اگر شل شده بودند آن ها را محکم کنید. همچنین بعضی وقتها ممکن است سر و صداهایی از قسمت های خراب و گمشده تردمیل به گوشتان برسد که در این صورت باید اقدام به خرید این قسمت های خراب یا گمشده کنید.

سر و صدای بلبرینگ ها

سر و صداهایی مانند وزوز کردن معمولا از بلبرینگ های تردمیل ایجاد می شوند. اگر که شما فردی دست به آچار هستید و می توانید قطعات الکترونیکی و غیرالکترونیکی را تعمیر کنید، درپوش قسمت جلوی تردمیل را دربیاورید. بعد از آن بلبرینگ ها را مشاهده می کنید که فقط با چرب کردن و روان کردن آن، این مشکل نیز حل می شود. اما اگر فردی هستید که از پس کارهای فنی برنمیایید حتما با فرد متخصص تماس بگیرید.

سر و صدای موتور

این مورد یکی از سر و صداهایی است که به ندرت اتفاق می افتد، چون شرکت های سازنده قبل از سرهم کردن موتور چندنین بار آن را مورد بررسی و تست قرار می دهند. موتور یکی از قسمت های اصلی تردمیل است که اگر آب یا گرد و غبار با بلبرینگ های آن تماس داشته باشند، باعث ایجاد خرابی در موتور می شوند. در این مورد شما به افراد متخصص نیاز دارید تا این مشکل را برطرف کنند. خرید تردمیل خانگی از طریق سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

گذاشتن تردمیل روی یک سطح ناهموار

اگر تردمیل را روی یک سطح ناهموار بگزارید هنگام دویدن یا راه رفتن سر و صدا ایجاد می کند. سر و صدای تردمیل با گذاشتن آن روی یک سطح هموار یا استفاده از کتونی مناسب از بین می رود. اگر این صدا ادامه دار بود یا با انجام این کارها از بین نرفت باید تسمه یا غلطک های تسمه را تعویض کنید.

کلام آخر

راه های زیادی برای از بین بردن سر و صدای تردمیل وجود دارد که با انجام آن ها از شر این سر و صدا خلاص می شوید. در این مقاله ما به انواع سر و صداهایی که ممکن است در تردمیل ایجاد شود، پرداختیم و راه حل های آن ها را نیز بیان کردیم تا بتوانیم در حل این مشکل به شما کمک کرده باشیم.

با انجام این کارها دیگر نگران سر و صداهای برخواسته از تردمیل نباشید و با خیالی راحت به تمرین خود ادامه دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 450
نمایش همه
علاقه مندی ها ()