بر اساس راهنمای جامع استفاده از تردمیل خانگی ، شروع تمرین با تردمیل کاری بسیار ساده و در عین حال تخصصی است. زیرا سخت ترین قسمت از تمرین شروع آن است. از این رو اگر نیاز به کاهش وزن دارید و می خواهید به اندام ایده آل خود برسید، باید این راهنما را جدی بگیرید.

 ورزشکاران حرفه ای و مربیان از جمله افرادی به شمار می روند که برای راهنمایی در مورد نحوه استفاده از تردمیل به شما مشاوره دهند. از طریق تمرین با تردمیل علاوه بر کاهش وزن، سلامت قلب و عروق شما نیز تضمین می شود. اگر به عنوان فردی مبتدی، ترس از شروع دارید، با ما همراه باشید که به شما در این زمینه کمک کنیم.

قبل تمرین با تردمیل خانگی از آمادگی جسمی خود مطمئن شوید.

تردمیل برای انجام تمرینات هوازی طراحی شده است. از این رو اگر دارای مشکلات قلبی و عروقی هستید، بدون اجازه پزشک از این دستگاه استفاده نکنید. زیرا ممکن است بیماری شما تشدید شود. در ابتدا آزمایش ها سلامت جسمی خود را انجام دهید و سپس با کمک یک مربی برای انجام تمرین آماده شوید.

وسائل ورزشی لازم برای تمرین با تردمیل را مهیا کنید.

بدون شک بدون تجهیزات کافی و راحت قادر به استفاده صحیح از تردمیل نیستید. این دستگاه برای انجام پیاده روی و دویدن طراحی شده است. بنابراین پوشیدن کفش ورزشی مناسب و لباس راحت به شما کمک می کند که جا به جایی بهتری روی این دستگاه داشته باشید. بطری آب نیز از جمله ملزومات ورزشی است که باید در زمان کار با تردمیل خانگی همراه شما باشد.

گرم کردن بدن قبل از شروع تمرین را فراموش نکنید.

عضلات بدن در ابتدای تمرین سفت هستند. برای شل شدن عضلات و کارکرد بهتر آنها، گرم کردن ضروری است. مفاصل و عضلات پا از جمله نواحی بدن به شمار می روند که در زمان کار با تردمیل بیشتر از نواحی دیگر بدن نیاز به گرم کردن دارند. زیرا در هنگام دویدن عضلات این ناحیه کشیده می شوند.

به همین دلیل انجام پیاده روی آهسته قبل از دویدن روی تردمیل به گرم شدن عضلات و مفاصل پا کمک می کند. انجام نرمش های کششی قبل از این کار نیز تا حدود زیادی در آماده سازی بدن تاثیرگذار است.

قبل از تمرین با تردمیل خانگی تنظیمات آن را یاد بگیرید.

تردمیل ها دارای صفحه نمایشگری هستند که انجام تنظیمات روی آنها براحتی صورت می گیرد. این تنظیمات شامل: سرعت، شیب، زمان، مسافت، میزان کالری سوزی، نرخ ضربان قلب، شاخص توده عضلانی و غیره می شوند.

برخی از این تنظیمات دارای دکمه مثبت و منفی هستند مانند: تنظیمات سرعت، زمان و شیب که امکان کم یا زیاد کردن آنها را به افراد می دهد. برخی دیگر از تنظیمات نیز به صورت خودکار روی صفحه ال ای دی نمایش داده می شوند.

 جایگاه دکمه روشن و خاموش را روی تردمیل به خاطر بسپارید که در صورت در خطر بودن به سرعت دستگاه را خاموش کنید. قبل از کار با این دستگاه گیره ایمنی را به لباس خود متصل کنید که از خطرات احتمالی در امان بمانید.

تمرین خود را با سرعت آهسته شروع کنید.

 اگر به عنوان فردی مبتدی از تردمیل خانگی استفاده می کنید، تنظیمات سرعت را روی دور آهسته قرار دهید. سپس به تدریج سرعت خود را افزایش دهید و روی دستگاه بدوید. این روند را تا چند هفته تکرار کنید که عضلات شما به تردمیل عادت کنند. در این صورت تنظیمات سرعت و شیب دستگاه را افزایش دهید.

تمرینات اینتروال را در برنامه خود بگنجانند.

کار با این دستگاه به گونه ای است که باید در شدت ها و سرعت های متفاوتی انجام شود. بعد از آمادگی نسبی، شدت تمرینات خود را افزایش دهید . در این صورت عضلات به چالش کشیده می شوند و کالری سوزی افزایش پیدا می کند. برای این کار از برنامه های تمرینی از پیش تعیین شده استفاده کنید.

تمرینات اینتروال دارای شدت های متفاوت و دوره های استراحت کوتاه مدت هستند. از این رو استقامت بدن را افزایش می دهند و در کاهش وزن اصولی نقش مهمی دارند. این برنامه ها از شیب های کم تا زیاد طراحی شده اند و موجب تقویت عضلات می شوند.

برنامه تمرینی خود را شخصی سازی کنید.

بر اساس شرایط جسمی و بدنی خود نوع تمرین با تردمیل خانگی را مشخص کنید. برای این کار در ابتدا با محدودیت های خود آشنا شوید. سپس بر اساس نیاز و شرایط خود تمرین مناسبی را برای کاهش وزن انتخاب کنید. در این صورت ایمنی شما در حین کار با تردمیل نیز تضمین می شود.

در صورتی که قصد خرید تردمیل باشگاهی  مناسب را دارید، پیشنهاد ما به شما تهیه این کالا از فروشگاه هایپر جیم است. این فروشگاه معتبر با سابقه درخشان خود در زمینه فروش کالاهای ورزشی اعتماد مخاطبان را به خود جلب کرده است. ارسال به موقع کالا درب منزل، ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید، امکان استفاده از تخفیفات متعدد در جشنواره ها، ثبت سفارش از نواحی متعدد و غیره از جمله مزایای خرید از این فروشگاه ورزشی عنوان می شوند.

در نتیجه…

کالاهای ورزشی مانند تردمیل خانگی دارای راهنمای جامعی هستند که به افراد مبتدی کمک می کنند در سریع ترین زمان ممکن نحوه کار با این دستگاه را بیاموزند. تردمیل های باشگاهی و خانگی دارای دستورالعمل های یکسانی برای تمرین هستند. تنها ممکن است در برخی از تنظیمات با یکدیگر متفاوت باشند.

طبق راهنمای جامع کار با تردمیل، در ابتدا باید از سرعت های آهسته برای گرم کردن بدن استفاده کرد. سپس سرعت را رفته رفته افزایش داد و در انتها با شیب مناسب شروع به دویدن کرد. البته تنظیم زمان در هر مرحله از تمرین را نباید فراموش کرد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 445
نمایش همه
علاقه مندی ها ()