مدت ها بود که من و خانواده ام به فکر خرید اسکی فضایی خانگی  بودیم. از آنجایی که من فردی بسیار پرمشغله بودم و زمان کافی برای مراجعه به باشگاه نداشتم، تصمیم گرفتم که با تهیه این وسیله در وقت و هزینه خود و تمامی اعضای خانواده صرفه جویی کنم.

چرا که اسکی فضایی وسیله ای کارآمد و راحت بود که در غیاب من تمامی اعضای خانواده می توانستند از آن استفاده کنند، به غیر از مادربزرگ که درد مفاصل دارد و برایش مفید نیست. بعد از تحقیقات بسیار من تصمیم گرفتم از فروشگاه هایپر جیم خرید کنم، اما قبل از آن باید مطمئن می شدم که آیا این دستگاه موجب لاغری و تناسب اندام می شود یا خیر.

اسکی فضایی خانگی چگونه باعث لاغری می شود؟

اگر شما هم دچار اضافه وزن هستید و به لاغری و تناسب اندام خود اهمیت می دهید، خرید الپتیکال خانگی می تواند شما را یک قدم به هدفتان نزدیک تر کند تا از شر این چربی های مزاحم خلاص شوید. اسکی فضایی خانگی یک روش مطمئن در آب کردن چربی های دور شکم است. البته قبل از آن باید علت چاقی مشخص شود چون این چاقی ها نشانه هایی از دیابت نوع دو و بیماری های قلبی هستند.

مطمئن باشید به صورت مؤثر چربی سوزی دارید

اسکی فضایی خانگی وسیله ای است که هم قسمت بالایی و قسمت پایینی بدن شما را در ورزش درگیر می کند و همین باعث می شود تا باعث چربی سوزی یکنواخت و لاغری کل بدن شود چون شما به صورت موثری تمامی عضلات را در ورزش درگیر می کنید.

هنگامی که شما رکاب می زنید پاهای شما حول محور بیضی شکلی می چرخند و موجب تقویت عضلات پا، بالای ران و کمر می شود. همچنین شما با به کارگیری دستگیره های ثابت و متغیر می توانید به قوی تر شدن عضلات دست و بازو خود کمک کنید. اگر شما زین خود را تنظیم کنید به چربی سوزی بیشتر در نواحی شکم کمک خواهید کرد.

اگر شما مشکل مفصلی یا اضافه وزن دارید، اصلاً نگران نباشید ماهیت غیر ضربه ای تمرینات الپتیکال نمی گذارند دردی ایجاد شود چون پاها در مسیری بیضی شکل حرکت می کنند. استایل مناسب هنگام به کارگیری این دستگاه راهکار اصلی برای چربی سوزی و ورزشی دلچسب است.

در هنگام استفاده از این دستگاه باید دقت داشته باشید تا پاهای خود را به صورت صاف بر پدال ها قرار دهید و اگر پنجه یا پاشنه را بگذارید این کار موجب وارد شدن فشار بیشتر به زانو می شود.

مراقب استایل خود باشید و به صورت ایستاده بنشینید. شانه هایتان رو به عقب و پایین نگه دارید. این کار کیفیت ورزش شما و در نهایت چربی سوزی را افزایش می دهد. هرچقدر سریع تر رکاب بزنید چربی بیشتری می سوزانید.

 اگر شما درجه مقاومت دستگاه را افزایش دهید خود را به چالش می کشید چرا که عضلات پاهای شما برای حرکت نیروی بیشتری مصرف می کنند و در نتیجه موجب لاغری شما می شود. سوزاندن و از بین بردن چربی کاری زمان بر است و شما باید این تمرینات را به صورت مستمر انجام دهید.

فواید و اثرات اسکی فضایی خانگی برای لاغری

توجه داشته باشید که برای لاغری یک اصل وجود دارد اینکه مقدار کالری که دریافت می کنیم از میزان کالری مورد نیاز بدن ما کمتر باشد یا اینکه میزان کالری سوزی بدن را با انجام تمرینات ورزشی بیشتر کنیم. داشتن یک رژیم غذایی مناسب و دریافت کالری کمتر و استفاده از اسکی فضایی خانگی می تواند به شما در چربی سوزی و رسیدن به وزن ایده آل کمک کند.

شما می توانید با نتظیم ارتفاع زین، پدال ها و افزایش مقاومت دستگاه تمامی عضلات را به صورت هماهنگ درگیر کنید که از همه مهم تر تقویت عضلات شکمی است که به عنوان هسته بدن هستد. شما برای انجام فعالیت های روزانه از جمله دویدن، راه رفتن، ایستادن و نشستن احتیاج دارید که این عضلات را تقویت کنید.

همچنین بدن ما برای حفظ تعادل از عضلات شکم و پاها و برای برخاستن و نشستن از ستون فقرات کمک می گیرد. شما برای تقویت این عضلات و نیز چربی سوزی بیشتر در این اندام ها می توانید با استفاده از دستگاه اسکی فضایی خانگی آنها را به چالش/ بکشید. برای این کار شما احتیاج دارید که مقاومت دستگاه و نیز سرعت خود را افزایش دهید.

در هنگام انجام این حرکات عضلات شکم به صورت غیر ارادی منقبض می شوند و این حاکی از آن است که فشار زیادی به این عضلات وارد شده است. چربی های موجود در ناحیه شکمی از چندین لایه چربی زیر جلدی تشکیل شده اند که برای سوزاندن آنها باید به صورت پیوسته این چربی ها را مورد هدف قرار داد و وقت زیادی برای این کار صرف کرد.

سوزاندن چربی ها تمرینی است که باید با مقاومت های متفاوت و در بازه زمانی مختلفی انجام شود. شما با خرید اسکی فضایی همواره می توانید عضلات خود را به چالش بکشید و این تغییر سرعت، شدت و مقاومت برتری اصلی این دستگاه بر دیگر دستگاهای ورزشی با مولفه های متغییر است.

کلام آخر

امروزه استفاده از اسکی فضایی خانگی با استقبال گسترده مردم همراه است. این وسیله با داشتن امکانات مختلف نسبت به دیگر وسائل ورزشی برتری دارد، که با به کارگیری آنها می توانید موجب لاغری و چربی سوزی بیشتر در بدن شوید. پس اگر به دنبال تناسب اندام هستید خرید الپتیکال بهترین گزینه است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 357
نمایش همه
علاقه مندی ها ()