به وجود آوردن فضایی شبیه به باشگاه در خانه به شما کمک می کند که راحت تر و بهتر تمرین کنید. بیشتر مردم برای ایجاد چنین فضایی تردمیل می خرند، اما تردمیل ممکن است به دلیل فشاری که به مفاصل وارد می کند، به آن ها آسیب بزند.  اسکی فضایی باشگاهی حرکت و استایل دویدن را شبیه سازی می کند، بدون هیچ فشاری که باعث آسیب دیدگی شود.

این دستگاه برای کسانی مناسب است که زانو درد دارند یا در حال ریکاوری و بازگردانی یکی از اعضای پایین تنه خود هستند. به کمک دسته های متحرک و قابل تنظیم اسکی فضایی می توان اندازه فشار تمرینی را تغییر داد. اکثر دستگاه های گران، سنگین تر هستند و جای پا بزرگ تری دارند.

 همچنین قابلیت های اسکی فضایی، با توجه به قیمت آن کم و زیاد می شوند. در این مقاله از هایپر جیم به مهم ترین ویژگی های این دستگاه تمرینی، می پردازیم.

ویژگی های مهم اسکی فضایی باشگاهی

هنگام خرید این دستگاه باید به یک سری از ویژگی های مهم دقت کنید تا خریدی مناسب و مفید داشته باشید. در این بخش ما ویژگی های مهمی که باید هنگام خرید به آن ها توجه کنید را معرفی می کنیم.

شیب قابل تنظیم

یکی از قابلیت هایی که اسکی فضایی را خاص می کند، شیب قابل تنظیم آن است. با تغییر اندازه شیب، تمرکز و فشاری که بر روی عضله ها می آید، تفاوت پیدا می کند و باعث می شود که تمرین از یکنواختی خود خارج شود.

 این قابلیت، یکی از ویژگی های بارز این دستگاه است و از زمانی که به آن اضافه شده باعث کاهش احساس خستگی و افزایش انگیزه در ورزشکارانی که از این دستگاه استفاده می کنند، شده است.

حرکت نرم

این دستگاه تمرینی، راه رفتن یا دویدن را به بهترین شکل و بدون اعمال فشار به مفاصل، شبیه سازی می کند. یکی از مهم ترین فاکتورهای این دستگاه، نرم کار کردن آن است.

بعضی از دستگاه ها هنگام کار کردن انگار به بدن ضربه وارد می کنند. اگر نمی خواهید هنگام تمرین این حس را داشته باشید، باید به دنبال دستگاهی باشید که این شبیه سازی را به صورت درست و در هر دو جهت عقب و جلو به وچود بیاورد.

حرکت طبیعی

هنگام استفاده از دستگاه، چه حسی دارید؟ آیا حرکت آن نرم و طبیعی است؟ این سوالات، مهم ترین سوالاتی هستند که هنگام استفاده از این دستگاه باید از خود بپرسید و برای این که به جواب قطعی برسید باید هر کدام از دستگاه ها را به مدت 20 دقیقه استفاده کنید.

توجه داشته باشید که باسن و زانوهایتان نباید به طور غیرعادی حرکت کنند. همچنین شما هنگام استفاده از دستگاه باید بتوانید بدون گرفتن دستگیره ها با حالت عادی راه بروید یا بدوید.

قسمت بالا تنه مستقل

بعضی از دستگاه ها قسمتی برای اضافه کردن اهرم تمرینی بالا تنه دارند. اگر تمرینات قدرتی انجام نمی دهید، حرکت در قسمت بالایی بدنتان با استفاده از این اهرم ها باعث می شود از قدرت بیشتری برخوردار شوید.

اگر می خواهید اسکی فضایی را امتحان کنید، باید مطمئن شوید که هم قسمت بالایی و هم قسمت پایینی بدنتان به صورت عادی حرکت می کنند. شما نباید مجبور باشید که به جایی تکیه کنید که بتوانید حرکت را انجام دهید.

برخورداری از هر دو مسیر حرکتی عقب و جلو

قابلیت حرکت به عقب و جلو در این دستگاه، شما را هنگام تمرین با چالش رو به رو می کند. وجود این ویژگی در اسکی فضایی باعث کاهش ریسک یک سری از آسیب هایی است که هنگام تمرین با تردمیل ممکن است به سراغ شما بیایند. فروش اسکی فضایی در بازار در تنوع بالایی می باشد.

عملکرد بی سر و صدا

تجهیزات باشگاهی مناسب، هنگام استفاده باید نرم و بدون سر و صدا کار کنند. یک اسکی فضایی باشگاهی مناسب باید در هر شرایطی از تمرین با کمترین صدا و نرم ترین حالت کار کند.

موارد گفته شده، تعدادی از ویژگی ها و نکات مهمی بودند که هر دستگاه حد متوسطی برای تمرین باید داشته باشد که ورزشکار بتواند به راحتی از آن استفاده کند.

کلام آخر

دستگاه اسکی فضایی باشگاهی ویژگی های متفاوت و زیادی دارد و گزینه مناسبی برای تمرین در خانه است. همان طور که گفتیم، این دستگاه نسبت به تردمیل فشار کمتری به مفاصل وارد می کند و باعث آسیب دیدگی نمی شود.

در این مقاله ما به مهم ترین و کلیدی ترین ویژگی هایی که این دستگاه باید داشته باشد، اشاره کردیم که بتوانیم شما را در گرفتن تصمیمی خوب و دقیق یاری کنیم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()