از چربی های اطراف شکم خود آزرده شدید؟ تا به حال از  دوچرخه ثابت باشگاهی استفاده کرده اید؟ با هایپرجیم همراه باشید تا از فواید و تاثیر این دستگاه ورزشی در لاغری کسب آگاهی کنید.

تاثیرات دوچرخه ثابت

برای تمامی افراد جامعه اضافه وزن یک معضل بزرگ به شمار می رود. عدم تحرک یا ورزش، پرخوری یا ژنتیک فاکتورهای مهمی هستند که تمامی انسان ها را تحت تاثیر خود قرار می دهند و موجب افزایش وزن هستند.

نکات مهم

مهمترین فاکتور افزایش وزن ژنتیک افراد است، اگر در خانواده خود شاهد افرادی چاق هستید، شک نکنید که در زمانی معین بدن شما شروع به جذب و ذخیره چربی غذا می کند. عدم تحرک باعث می شود که میزان کالری که باید در طول روز بسوزانید از میزان کالری مصرفی شما کمتر شود که نتیجه آن چاقی است.

پس برای از بین بردن یا جلوگیری از تجمع چربی ها به خصوص در اطراف شکم و پهلو باید ورزش کرد. پیشنهاد هایپرجیم به شما استفاده از دوچرخه های ثابت باشگاهی است. با استفاده از این دستگاه چه در خانه چه در باشگاه شما می توانید چربی های خود را از بین ببرید.

بسته به میزان شدت تمرین و مدت زمان آن سوزاندن چربی در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. اگر از اضافه وزن یا چربی های بیش از حد شکمی رنج می برید توصیه می کنیم که شدت تمرینات خود را افزایش دهید، اما مدت زمان آن را زیاد در نظر نگیرید.

تمرین با دوچرخه ثابت باشگاهی موجب درگیر کردن عضلات شکم و پهلو های شما می شود. هرچه میزان درگیری عضلات بیشتر باشد شما به انرژی بیشتری نیاز دارید. این انرژی از خرد شدن و سنتز شدن چربی های شما بدست می آید؛ همچنین برای افزایش سنتز چربی ها شما باید شدت تمرین را بیشتر کنید. تمام این زنجیره به هم وابسته است.

از دیگر فواید این دوچرخه می توان به تقویت کردن عضلات پاها اشاره کرد. عضلات پا به عضلات سرینی، همسترینگ، ساق پا، چهار سر ران و تیبیالیس قدامی تفکیک می شوند. تمرکز این دستگاه بیشتر روی عضلات چهار سر ران است، با فعالیت این عضلات بدن مستعد ترشح تستسترون می شود. هرچقدر تستسترون طی ورزش بیشتر ترشح شود، عضله سازی و چربی سوزی در هر ناحیه ای از بدن بیشتر می شود.

حین استفاده از دوچرخه ثابت شما می توانید از دستان خود برای انجام دیگر ورزش ها مانند استفاده از دمبل برای درگیر کردن جلو و پشت بازو استفاده کنید. همچنین از طریق دمبل ها شما می توانید آیتم های تمرینی مانند پرس سرشانه برای خود در نظر بگیرید. تمامی این فعالیت ها منجر به افزایش چگالی و حجمی عضلات، همچنین افزایش قدرت جسمی و چربی سوزی می شود.

دیگر مزایای استفاده از دوچرخه ثابت

یکی دیگر از مزایای استفاده این دستگاه، تمرینات بانوان در زمان بارداری است. از آنجا که انجام هر ورزشی برای بانوان توصیه نمی شود و تمامی تحرکات ورزشی آنها باید تحت نظر پزشک متخصص باشد؛ دوچرخه یکی از وسایلی است که خطری برای بچه نخواهد داشت و بانوانی که نگران افزایش وزن هستند می توانند با در نظر گرفتن توصیه های پزشک برنامه  تمرینی خاص خود را با این دستگاه داشته باشند.

بیشترین دلیلی که استفاده از دوچرخه را وسیله ای مورد علاقه برای ورزشکاران کرده، می توان به کم حجم بودن دستگاه برای استفاده های داخل منزل اشاره کرد. گاهی شما بخاطر کارهای زیاد به زمان باشگاه رفتن نمی رسید؛ پس داشتن چنین وسیله ای در منزل امکان ورزش برای شما را مهیا می کند.

از دیگر فاکتور هایی که این دوچرخه ثابت باشگاهی را محبوب اکثر ورزشکاران در منزل کرده، انعطاف زمانی است. به خاطر مشغله ها، درگیری ها یا حتی تعطیل بودن باشگاه مورد علاقه شما، قادر به ورزش نبودید. با داشتن یک دوچرخه ثابت می توانید این اتفاق را به راحتی جبران کنید.

شاید به ندرت اتفاق بیفتد، اما افرادی هستند که با مشکل های تنفسی دست و گنجه نرم می کنند اما علاقه مند به ورزش  با دوچرخه هستند. برای روز های بسیار کثیف و آلوده هوا قادر نیستند از خانه بیرون آیند، بنابراین داشتن یک دوچرخه در منزل می تواند فعالیت های دوچرخه سواری بیرون منزل را جبران کند.

کم توجه ترین مورد از مزایای استفاده از دوچرخه ثابت، ایمن بودن دستگاه است. این دستگاه به دلیل ثابت بودن از رخ داد هرگونه حادثه واژگونی توسط چاله ها یا پنچر شدن جلوگیری می کند. حتی افرادی که دارای ضعف جسمانی هستند و نیاز به تقویت قوای خود دارند، می توانند از این دوچرخه ها برای تمرین استفاده کنند.

نتیجه گیری

استفاده از دوچرخه ثابت باشگاهی محدود به افراد خاص و سنین بالا نمی شود. تمامی افراد از 6 سال به بالا می توانند برای تقویت قوای جسمانی، چربی سوزی، لاغری یا فیت بودن استفاده کنند. افراد آسیب دیده یا کسانی که مشکلات تنفسی دارند و نمی توانند از منزل بیرون بروند یا خرید دوچرخه ثابت  می توانند سلامتی خود را بهبود ببخشند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()