دستگاه ورزشی تردمیل برخلاف آنچه که بعضی افراد تصور می کنند تنها برای دویدن نیست. این دستگاه در انواع مختلفی مانند باشگاهی و خانگی تولید شده و مدل های زیادی دارد که هر کدام با توجه به نیازهای مختلف افراد، ساخته و تولید انبوه شده اند. یکی از نکات جالبی که در مورد تردمیل باشگاهی وجود دارد این است که به غیر از انجام ورزش های هوازی برای رسیدن به تناسب اندام و بدنسازی هم ممکن است. با این حال افراد معمولاً برای انجام تمرینات پیشرفته تر از تردمیل باشگاهی استفاده می کنند. هایپرجیم فروشگاهی است که انواع تجهیزات ورزشی را برای فروش قرار داده است و شما می توانید به صورت آنلاین تمام مشخصات آنها را چک کرده و به نسبت نیاز خود خرید کنید.

تردمیل و فرم دهی به بدن

تردمیل دستگاه مناسبی برای تقویت عضلات شما است، با دویدن روی تردمیل عضلات شکم شما تحت تأثیر قرار می گیرد. عضله سازی با این دستگاه بستگی به میزان و نحوه تمرین شما دارد. هر چه منظم و سریعتر تمرینات خود را انجام دهید زودتر  نتیجه را مشاهده خواهید کرد. ممکن است در اوایل تمرین با تردمیل سرعت و شدت تمرین تان کم باشد، با این حال به جلسات تمرینی خود پایبند باشید و به مرور سرعت خود را افزایش دهید. به این ترتیب بعد از گذشت چند هفته به وضوح می توانید تغییرات را حس کنید، ماهیچه های پای شما خود را نشان می دهند و شکم تان سفت تر خواهد شد، اما این تنها مزیت تردمیل نیست و شما سیستم قلبی عروقی و استقامت کلی بدن خود را نیز با این تمرینات تقویت کردید.

از مزیت های تردمیل این است که با تمرین در فضای بسته مانند خانه یا باشگاه، دیگر در معرض هوای بد بیرون قرار نخواهید گرفت و تمرینات شما بدون محدودیت و منظم خواهد بود. تمرین با تردمیل باشگاهی به شما این فرصت را می دهد که در عرض چند ماه به بدن خود شکل دهید و به بهبود سلامت عمومی خود کمک کنید.

تأثیر تردمیل بر عضله سازی چگونه است؟

بعد از تمرین با تردمیل در مدت زمان کمی متوجه فواید آن و تغییر شکل اندام خود خواهید شد. اگر دچار اضافه وزن هستید، انتظار افت شدید وزن خود را نداشته باشید زیرا با تمرین چربی های بدن شما تبدیل به عضله خواهند شد.

تردمیل نمی تواند به تنهایی باعث ایجاد عضلات بزرگ در بدن شما شود. با این حال بدنسازان زیادی از این دستگاه استفاده می کنند، زیرا به آنها کمک می کند تمرینات متنوع داشته باشند و همزمان تأثیر زیادی روی عضلات مختلف به خصوص ناحیه ساق پا، ران ها و عضلات باسن بگذارند. اگر می خواهید تأثیرات آن بر بالا تنه شما نیز تأثیر بگذارد، می توانید حین دویدن بازو خود را بچرخانید یا تمریناتی را انجام دهید که بازوها را درگیر می کند.

تردمیل مناسب بدنسازان

همانطور که قبلاً گفته شد تردمیل ها انواع مختلفی دارند، یکی از تردمیل هایی که برای بدنسازی بسیار مفید است، نوع بدون موتور آن است. زیرا ورزشکار با حداکثر توان خود و با پاها تسمه تردمیل را حرکت می دهد و در این صورت باید با نیروی خاصی بازوهای خود را به میله جلویی آن بگیرد، با این کار تقویت عضلات پا و بالاتنه و بازوها نیز صورت می گیرد.

اگر به دنبال تأثیر بیشتر هستید، باید تمرین خود را سخت تر کنید. برای مثال کار با شیپ دادن به تردمیل و حالت شبیه سازی تپه، کار برای عضلات پای شما سخت تر خواهد شد.

چه تمرینی برای بدنسازی با تردمیل مناسب است؟

تمرین های زیادی برای کار با تردمیل وجود دارد که هر کدام قسمت های متفاوتی را هدف می گیرد. شما باید با توجه به نیاز خود و هدفی که دارید تمرین را انتخاب کرده و طبق زمان پیشنهادی مربی تان جلو بروید. فروش تردمیل از طریق سایت انجام دهند.
برداشتن اولین قدم معمولاً سخت ترین مرحله کار خواهد بود، پیشنهادی که ورزشکاران برای قوی شدن افراد دارند این است که ثابت قدم باشند. تمام سعی دارند که می گوید: هر چه بیشتر بدوید، بیشتر دلتان می خواهد بدوید. اگر به تازگی تمرین خود را شروع کرده اید ممکن است چند هفته اول تمرینات برای شما خسته کننده و سخت باشد، اما همیشه این موضوع را در ذهن خود داشته باشید که نتایج خوب با تمرینات بیشتر قابل مشاهده خواهد بود. شرطی که برای رسیدن به نتایج بهتر وجود دارد منظم و سخت بودن تمرینات است. برای آنکه تمام چربی های بدن خود را تبدیل به عضله کنید نیاز است تمرینات کاردیو خود را در زمان بیشتر و با مقاومت بیشتر انجام دهید.

سخن آخر

برای تردمیل تمرینات متنوعی وجود دارد که می تواند برای افراد با هدف مختلف مناسب باشد، اما اینکه شما کدام تردمیل را انتخاب می کنید بستگی به نیاز و هدف شما دارد. اگر بدنساز هستید از تردمیل باشگاهی که در انواع مختلفی وجود دارد استفاده کنید، زیرا این نوع معمولاً از موتور قوی تری ساخته شده و با آن قادر خواهید بود تمرینات پیشرفته تری انجام دهید. تردمیل وسیله ای است که در خانه و باشگاه ها توجه بسیاری از ورزشکاران قرار گرفته است که همه آنها را می توانید از فروشگاه هایپرجیم پیدا کنید.

فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 447
نمایش همه
علاقه مندی ها ()