خرید تردمیل مانند هر وسیله ی گران قیمت دیگری باید با دقت و توجه بسیاری انجام شود. در غیر این صورت دستگاه کارایی مورد نظر را برای شما نخواهد داشت. در صورتی که شگرد های فروش تردمیل را بشناسید، هیچ فروشنده سودجویی قادر به فروش کالاهای خود به شما با هزینه های گزاف نیست. این شگردها ممکن است در مورد اطلاعات کلی دستگاه مانند: نوع موتور، قیمت، کیفیت برند، به روز بودن مدل تردمیل، گارانتی موتور، بدنه و غیره باشند.

در صورتی که نمی دانید چگونه با این شگردها آشنا شوید، در ادامه این مقاله به شما راهنمایی های مفیدی را ارائه می دهیم.

شگردهای فروش تردمیل را بشناسید

خرید تردمیل از فروشگاه های معتبر خیال شما را از بابت کیفیت و کارکرد دستگاه راحت می کند . فروشگاه های آنلاین همچون هایپرجیم در این زمینه سابقه ای درخشان دارند و با توجه به تنوع محصولات آنها انتخاب برای شما راحت تر می شود. اما برخی از فروشگاه های آنلاین یا حضوری با شگردهای خاصی دستگاه بی کیفیت و ناکارآمد را به مشتری می فروشند.

این کالاها در برخی از مواقع ممکن است به صورت قاچاق وارد شوند و دارای گارانتی معتبر نباشند. از این رو قبل از خرید این دستگاه باید فروشگاه معتبری را انتخاب کنید. در ادامه برخی از شگردهای فروش تردمیل را عنوان می کنیم.

به چکاپ دستگاه نیازی نیست.

دستگاه های بدنسازی به خصوص در باشگاه ها باید هر چند ماه یکبار چکاپ شوند که در صورت بروز هرگونه مشکل به سرعت آنها را حل کرد. در غیر این حالت ممکن است به سیستم داخلی تردمیل و موتور آن فشار زیادی وارد شود.

 برخی از فروشندگان برای اطمینان مشتری از کیفیت کالا به او می گویند که دستگاه به چکاپ نیازی ندارد و در این مورد نگران نباشند. باید بگوییم که تردمیل بر اساس نوع و مدل خود کیفیت های متفاوتی دارد و برای جلوگیری از صرف هزینه گزاف برای تعمیر و نگهداری این کالا، بهتر است هر چند ماه یک بار چکاپ کلی دستگاه توسط متخصص فنی انجام شود.

هر زمان که بخواهید قادر هستید از تردمیل استفاده کنید.

شاید تصور کنید که استفاده از تردمیل بدون برنامه ورزشی و در هر زمانی شما را به وزن و اندام ایده آلتان خواهد رساند. باید بگوییم که تردمیل و هر وسیله هوازی دیگر باید به صورت صحیح و اصولی استفاده شود. این دستگاه اگر در نوع خانگی آن تهیه شود، نباید بیش از یک ساعت در روز از آن استفاده کرد. در غیر این صورت فشار زیادی به دستگاه وارد می شود.

دستگاه های باشگاهی نیز باید بعد از هر بار استفاده نیم تا یک ساعته، مدتی خاموش شوند که موتور استراحت کند. تمرین نیم ساعته با تردمیل باید با سرعت آهسته شروع شود و در اواسط تمرین سرعت و شیب دستگاه افزایش پیدا کند. اگر این نوع از شگردهای فروش تردمیل را بشناسید، دستگاه شما طول عمر بیشتری خواهد کرد. این شگرد فروش تنها برای جلب نظر مشتری است.

تردمیل ها در یک نوع تولید می شوند.

تردمیل دستگاهی ورزشی است که انجام فعالیت های هوازی را برای شما ممکن می کند. با استفاده صحیح و اصولی این دستگاه به وزن و اندام ایده آل خود می رسید. اما اگر نوع مناسبی از این دستگاه را انتخاب نکنید، ممکن است صدمات جبران ناپذیری به مفاصل زانو، لگن و کمر شما وارد شود.

برخی از فروشندگان کالاهای ورزشی که دارای انواع تردمیل های پیشرفته نیستند، برای جذب مشتری و فروش تردمیل به او، از این شگرد استفاده می کنند. این افراد از عدم آگاهی شما به نفع خود بهره می برند و تردمیل نامناسبی را به شما می فروشند. برای جلوگیری از خرید تردمیل نامناسب باید شگردهای فروش تردمیل را بشناسید.

تمامی تردمیل ها دارای یک سایز و ابعاد هستند.

یکی دیگر از شگردهای فروش تردمیل در مورد ابعاد و اندازه آن است. تردمیل ها بدون شک با ابعاد مشخصی تولید می شوند. با این حال با توجه به نوع و مدل هر دستگاه ممکن است ابعاد آنها نیز با یکدیگر تفاوتی محسوس داشته باشند.

تردمیل های تاشو، خانگی و باشگاهی هر کدام دارای اندازه مشخصی هستند که در زمان خرید تردمیل باید به آن توجه کنید. زیرا این دستگاه ها به دلیل وزن سنگین خود بهتر است در یک مکان مشخص قرار گیرند. از این رو ابعاد فضای نگهداری آنها نیز بسیار حائز اهمیت است. بنابراین قبل از انتخاب تردمیل باید ابعاد و اندازه فضای قرارگیری این دستگاه را مد نظر قرار دهید.

 فروشگاه هایپرجیم یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین است که خدمات خود را به صورت شبانه روزی در اختیار افراد قرار می دهد. این فروشگاه به دلیل در اختیار داشتن مدل های متنوع کالاهای ورزشی انتخاب را برای شما راحت تر می کند.

با خرید از فروشگاه هایپرجیم کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید و از صرف هزینه های اضافی خودداری کنید. کارشناسان فنی فعال در این فروشگاه مشاوره های رایگان خود را به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار می دهند که از هر مکان و در هر زمانی قادر به خرید تردمیل مورد نیاز خود باشید.

در نتیجه…

اگر شگردهای فروش تردمیل باشگاهی را بشناسید، براحتی قادر به خرید بهترین و مرغوب ترین کالا هستید. زیرا برخی از فروشنده های دستگاه های ورزشی ممکن است نظر شما به کالای مد نظر خود جلب کنند. در این صورت امکان خرید دستگاه از جانب شما زیاد است.

فهمیدن شگردهای فروش به شما کمک می کند که با اطلاعات دقیق تردمیلی متناسب با شرایط خود را انتخاب کنید. اگر در مورد جنس بدنه، نوع موتور دستگاه، ابعاد، کارایی، گارانتی، امکانات و سایر جزئیات دیگر دستگاه مورد نظر اطلاع داشته باشید، شگردهای فروش روی خرید شما تاثیری نخواهد داشت.

فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 403
نمایش همه
علاقه مندی ها ()