قطعاً قبل از این که شما اقدام برای  خرید تردمیل در خانه هایتان کنید برخی سوال و مواردی در ذهن شما ایجاد شده است که ممکن است پاسخی برای آن ها پیدا نکرده باشید. به عنوان مثال شابد از خود بپرسید در هنگام خرید این محصول باید چه نکاتی را در نظر بگیرید که یک خرید عالی و لذت بخشی را برای خود رقم زده باشید؟ در برخی شرایط بسیاری از افراد بدون دانستن نکات و ویژگی های این محصول اقدام به خرید آن می کنند و در آخر از خرید خود پشیمان می شوند. اما بهتر است که در خرید این دستگاه ورزشی یا وسایل دیگر راهنمای مورد نیاز را برای آن ها مطالعه کرده و جای سوالی برایتان باقی نماند و بتوانید با اولین باری که به فروشگاه ورزشی می روید خرید خود را انجام دهید.

 اگر می خواهید خریدی آسان و دلچسبی را برای خود رقم بزنید، بهتر است در ادامه مطالبی که هایپرجیم در اختیارتان قرار می دهد را به خوبی مطالعه کنید.

نکات اساسی و مهم در خرید تردمیل که باید جدی بگیرید

خرید تردمیل از آن دسته از وسایلی نیست که شما بخواهید خرید آن را سرسری گرفته و دقت و توجه بالایی را برای آن به خرج ندهید! از آنجایی که این محصول می تواند به صورت سالیان سال در کنار شما باشد باید دستگاهی را انتخاب کرده که علاوه بر اینکه نیازهای شما را برطرف کند، از تکنولوژی و برنامه های مفیدی نیز برخوردار باشد. برای اینکه از این موارد اطلاعات کافی به دست بیاورید بهتر است قبل از خرید به راهنمای خرید این دستگاه که در ادامه برایتان می گوییم توجه داشته باشید.

تحمل وزن دستگاه به چه صورت است: شاید با خود بگویید که برای دویدن و راه رفتن روی این وسیله می توانید در هر وزن و وضعیتی که هستید از آن استفاده کنید اما جا دارد به این نکته هم اشاره کرد که این دستگاه ها را به نوعی طراحی کرده اند که از محدودیت وزن برخوردار هستند و باید گفت که هر کسی با وزن های بالا نمی تواند از بهره مند شود. جا دارد به این موضوع اشاره کرد که علاوه بر اینکه مجموع وزن شما و وزن دستگاه فشاری را روی زمین وارد می کند باید به این موضوع در هنگام خرید تردمیل دقت داشته باشید که بیش از اندازه حد مجاز شروع به دویدن روی محصول نکنید.

تنظیمات شیب دستگاه: این دستگاه ها را به نحوی طراحی کرده اند که شما هر زمان بخواهید می توانید شیب دستگاه را زیاد کنید. افزایش شیب دستگاه به معنی فشار و افزایش سختی روی روتین ورزشی شما به حساب می آید و از آنجایی که دویدن و فعالیت ورزشی روی تردمیل به عنوان فعالیت های هوازی دسته بندی می شود به کاهش وزن چشم گیر شما کمک شایانی می کند. همانطور که می دانید با زدن یک دکمه شما قادر هستید که به آرامی شیب آن را افزایش دهید و هر زمان که فعالیتتان تمام شد دوباره آن را کاهش داده و به تدریج راه رفتن خود را متوقف کنید.

 اما در اینجا موردی وجود دارد که باید قبل از افزایش شیب به آن دقت داشته باشید و آن این است که اگر دچار زانو درد، کمردرد یا برخی مشکلات قلبی و عروقی هستید، بهتر است از شیب بسیار زیاد این محصول استفاده نکنید یا قبل از استفاده از آن با پزشک خود مشورت کنید. زیرا انجام دادن فعالیت روی این دستگاه به همراه شیب زیاد سبب افزایش جنب و جوش بدن شما می شود و با افزایش این مورد اگر دچار بیماری های نام برده باشید ممکن است برای شما خطر آفرین باشد.

جنس بدنه دستگاه: یکی دیگر از مواردی که در حین خرید تردمیل باید به آن توجه داشته باشید جنس بدنه آن است. درست است که این محصولات را به نوعی طراحی می کنند که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند اما شما نیز باید دقت و توجه بالایی را در این مورد داشته باشید.

معمولا جنس بدنه این دستگاه ها از آلومینیوم مستحکم و مقاوم است که دستگاه را در برابر دویدن و ضرباتی که به آن وارد می کنید مقاوم باشد. در نتیجه این مورد یکی از مهم ترین و اصلی ترین و مواردی است که باید مورد بررسی قرار دهید.

قدرت و سختی موتور دستگاه: شاید تا به حال با خود بگویید پس موتور دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار نیست؟ پاسخی که می توان به این سوالات داد این است که چرا، موتور هم مانند موارد دیگر از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است که باید ضمن در نظر گرفتن موضوعات دیگر به این مورد هم توجه داشته باشید. از آنجایی که عمل دویدن با وزن  های مختلف روی این دستگاه صورت می گیرد و معمولا نوع موتور این محصول به نوعی است که بتواند در این شرایط مقاومت و استحکام بالایی را از خود نشان داده نیرو بالایی را به همراه داشته باشد.

 اگر پس از خرید تردمیل و گذشت سالیان زیاد موتور دستگاه شما خراب شد، باید به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان موتورهای تعویض یا تعمیر شده را برای دستگاه های خود خریداری نکنید و سعی کنید موتورهای آکبند و نو را روی آن نصب کنید.

نوع بالشتک این محصول: بالشتک این محصول همان قطعه ای است که عمل دویدن را روی آن انجام می دهید که باید در هنگام خرید دستگاهی را انتخاب کنید که از بالشتک انعطاف پذیری برخوردار باشد. علت این موضوع این است ممکن است در برخی شرایط با این موضوع مواجه شده باشید که افراد می گویند در هنگام دویدن روی این دستگاه ورزشی با صداهایی زیاد و خطرناکی رو به رو می شوند که مجبور هستند فعالیت دویدن را متوقف کنند!

 دلیل رخ دادن این اتفاق این است که دستگاه ورزشی آن ها از انعطاف پذیری و نرمی بالایی برخوردار نیست. پس سعی کنید قبل از خرید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.

کلام آخر

تردمیل ها امروزه به یکی از حساس ترین و پرکاربرد ترین دستگاه های ورزشی چه در خانه ها و چه  در باشگاه ها تبدیل شده است و توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کندوپ و بسیاری خواهان خرید تردمیل خانگی هستند اما اگر می خواهید این محصول را برای خانه خود خریداری کنید، باید نکات بسیار زیادی را رعایت کرده و به اصطلاح راهنمای خرید آن ها را با دقت و کامل بررسی کنید. با اطلاعاتی که در بالا برای شما گفته شد اکنون آگاهی کامل در مورد این دستگاه ها را دارید و دیگر جای نگرانی در این مورد را نخواهید داشت.

فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 457
نمایش همه
علاقه مندی ها ()