دویدن در فضای باز با وجود مقاومت هوا و شرایط آب و هوایی همیشه سخت تر از انجام تمرینات در فضای بسته خواهد بود. با داشتن تردمیل دیگر نیازی نیست کیلومترها راه بروید و زمان بگذارید تا به محل مورد نظر خود برسید. دیگر نگران شرایط آب و هوا نیستید و با گذاشتن کمی زمان می توانید تمرین خود را برای رسیدن به تناسب اندام داشته باشید. همچنین از دیگر مزایای آن این است که به دلیل محدودیت های جوی و زمانی برنامه تمرینی خود را از دست نخواهید داد. تنها با تنظیم سرعت و شیب در تردمیل می توانید تمرین خود را سفارشی کرده و دقیقاً آن چیزی که برای شما نیاز است را انجام دهید.  تردمیل خود را میتوانید از فروشگاه آنلاین هایپرجیم خریداری کنید.

تردمیل برای چه کسانی مناسب است؟

اگر وضعیت بدنی مناسبی دارید و قادر خواهید بود تمرینات سخت و فعالیتهای پیشرفته بدنی را انجام دهید، بهتر است از یک دستگاه ورزشی کارآمد استفاده کنید که بتواند قلب شما را به تپش بیندازد و سلامتی آن را تضمین کند.

تمرین بی چون و چرا!

این دستگاه بیشتر مورد توجه افرادی است که به طور منظم به تمرینات دویدن خود پایبند است و می خواهند در هر شرایطی از برنامه تمرینی خود پیروی کرده و آن را به عقب نیاندازند. با توجه به وضعیت آب و هوایی که در شهرها وجود دارد ممکن است به دلیل ترافیک و کیفیت بد آب و هوا صلاح ندانید در فضای باز ورزش کنید. در این شرایط است که تردمیل می تواند شبیه ساز دویدن خوبی در محیط آپارتمان یا باشگاه شما باشد.

بهبود شرایط جسمانی

تردمیل ورزشی هوازی را ارائه می دهد، به این معنی که سیستم قلبی و عروقی شما بهبودی بخشیده و باعث سوزاندن کالری بیشتر خواهد شد. متناسب با بالا رفتن ضربان قلب شما میزان اکسیژن دریافتی نیز بیشتر خواهد شد. این موضوع باعث می شود استقامت سیستم قلبی عروقی شما افزایش پیدا کرده و سرعت پمپاژ خون بیشتر می شود که به جریان راحت آن در بدن شما کمک می کند.

کاهش وزن با تردمیل

پیاده روی و دویدن می تواند به کالری سوزی شما کمک کند با این حال اگر در کنار برنامه ورزشی خود از رژیم غذایی سالمی نیز استفاده کنید تأثیرات زیادی در کاهش وزن خود مشاهده خواهید کرد. برای افرادی که دویدن در محیط باز به دلیل مقاومت در برابر باد، برایشان سخت است نیز گزینه مناسبی بوده زیرا تا زمانی که شما شیب خاصی برای تردمیل در نظر نگیرید عملاً مقاومتی را تحمل نخواهید کرد.

تنوع در برنامه ورزشی

تمرین با تردمیل مزایای زیادی دارد، از جمله امکان انجام تمرین در دو حالت استقامتی و دو سرعتی را خواهید داشت. همچنین تردمیل می تواند یک برنامه متنوع در بین تمرینات هفتگی شما باشد. برای مثال افرادی که در هفته به انجام ورزش هایی مانند شنا یا دوچرخه سواری می پردازند، تردمیل می تواند به این برنامه تمرینی معمول تنوع ببخشد. در این شرایط به دلیل یکنواخت نشدن برنامه می توانید تأثیر بیشتری از ورزش خود مشاهده کنید.

کنترل راحت و دقیق شرایط

برخلاف تردمیل، دویدن در فضای باز به دلیل شرایط پیش بینی نشده مانند اختلاف ارتفاع در سطوح می تواند خطرناک باشد و خطر زمین خوردن در این شرایط وجود دارد. تردمیل امکان تنظیم سرعت و شیب را دارد همچنین توانایی نظارت بیشتر بر بدن خود دارید، شما حین تمرین قادر هستید میزان دقیق کالری سوزانده شده و ضربان قلب تان را مشاهده کنید و آن را کنترل کنید.

مناسب حرفه ای ها

اگر دونده هستید و هدف شما انجام تمرینات پیشرفته با بازدهی بالا است، تردمیل می تواند کاربرد خوبی در شرایط شما داشته باشد. تردمیل ها در انواع مختلف باشگاهی و خانگی ساخته شده اند و کارکرد آنها بسته به قیمتشان متفاوت است. تردمیل هایی که در نوع باشگاهی ساخته شدند برای موتورهای قوی تر و کارایی بیشتر هستند، همچنین تنظیمات بهتری برای شیوه دستگاه را ارائه می دهند. بنابراین، اگر دونده هستید و به توانایی دستگاه خود اهمیت می دهید، نوع دستی و بدون موتور آن برای شما مناسب نخواهد بود و باید تردمیل از نوع باشگاهی دارای موتورهای قوی تر خریداری کنید.

تأثیر فوق العاده حتی با تمرین آسان

تمرین با تردمیل برای دوندگان مسابقه نیز مفید بوده و ورزشکاران می توانند با بالا بردن شیب مقاومت را بیشتر کرده و به حالت شبیه ساز تپه عمل کند. در کنار آن به دلیل نرمی تسمه و وجود تشک های ضربه گیر نسبت به سطح سخت آسفالت و بتن آسیب کمتری به زانوها و مفاصل شما وارد می کند. در کنار این موضوع اگر شما دونده نیستید و تنها هدف شما سلامتی است نیز میتوانید با پیاده روی معمولی یا سریع نیز به این هدف دست پیدا کنید. تنها کافی است تمرینات ۲۰ دقیقه ای و به طور منظم با تردمیل خود انجام دهید.

سخن آخر

دستگاهای ورزشی زیادی برای رسیدن به تناسب اندام وجود دارد که در نوع باشگاهی و خانگی ساخته شده اند. با این حال اگر هدف شما از انجام تمرینات ورزشی رسیدن به تناسب اندام و تضمین سلامتی است، تردمیل می تواند گزینه عالی برای شما باشد. دلیل برتری این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های ورزشی درگیر کردن بیشتر قلب و بالا رفتن ضربان آن به طور شگفت انگیزی است. اگر قصد خرید تردمیل خانگی راحت دارید و میخواهید در خانه تردمیل خود را سفارش دهید، میتوانید به راحتی وارد سایت هایپرجیم شده و سفارشتان را ثبت کنید.

فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 440
نمایش همه
علاقه مندی ها ()