دورانی که تردمیل ها صرفا جایگزینی برای دویدن در خانه بودند، گذشته است. به لطف فناوری روزافزون، این ماشین ها با کارایی بالا، نوآورانه و مقصدی برای هر کسی است که در بهبود تناسب اندام خود جدی است، امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.

از «دویدن در کوه های آلپ» گرفته تا تمرینات متقابل، جدیدترین تردمیل های موجود در بازار قطعاً چیزهایی هستند که باید در مورد آن هیجان زده شوید.

اگر به دنبال  تردمیل باشگاهی بزرگ تر برای تجهیز سالن بدنسازی یا باشگاه ورزشی هستید، فروشگاه حرفه ای ورزشی یا باشگاه بدنسازی و تجهیزات بدنسازی، بدون شک اولین مراجعه شما خواهد بود.

با این حال، بسیاری از تردمیل های باشگاهی برای استفاده در خانه، اداره، مجتمع آپارتمانی، یا سالن کار در دسترس هستند و در این مقاله ویژگی های تردمیل باشگاهی مورد بررسی قرار می گیرد تا در نهایت بهترین انتخاب از آن شما باشد.

همجنین می توانید با مراجعه به فروشگاه هایپرجیم ، از بهترین و جدیدترین تردمیل های بازار با خبر شوید و تجربه بهترین خرید تردمیل را کسب کنید.

امروزه با وجود چنین فروشگاه های دیگر نباید نگران یافتن بهترین مکان یا فروشگاه آنلاین برای برآورده کردن نیازهای خود باشید. تنها با چند کلیک ساده، دنیای بزرگی از اطلاعات به روی شما باز می شود.

در این مقاله همراه با ما باشید تا بررسی ویژگی تردمیل باشگاهی، بهترین تردمیل باشگاهی را به آسانی بتوانید انتخاب کنید و از خرید خود لذت ببرید.

انتخاب بهترین تردمیل باشگاهی

انتخاب تردمیلی که برای شما و نیازهای شما مناسب است، می تواند تاحدودی مشکل باشد.

چنین امری به طور خاص زمانی مشکل است که آگاهی از آن به خوبی نداشته باشید. به طور مثال چه دستگاهی می تواند دقیقا پاسخگوی نیاز شما باشد؟

آیا باید آخرین مدل تردمیل باشد؟ آیا می توانید با پرداخت کمتر از بهترین مدل آن برخوردار شوید؟ محبوب ترین تردمیل باشگاهی موجود برای خرید در حال حاضر چیست؟

برای پاسخ به این سوالات باید مهم ترین ویژگی هایی که تردمیل های باشگاهی دارند را بدانید و بر اساس آن ها، خرید خود را انجام دهید. مهم ترین این ویژگی ها عبارت است از:

کیفیت

تردمیل های باشگاهی اغلب بسیار بیشتر از مدل های خانگی استفاده می شوند، بنابراین اولویت دادن به دوام و طول عمر در خصوص آن ها بسیار مهم است.

زیرا تردمیل های به دلیل استفاده در مکان های شلوغ مانند باشگاه های ورزشی، به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند، درنتیجه اگر از کیفیت پایین قطعات در ساخت آن ها استفاده شود، دائما با تعمیرات اساسی مواجه می شوند.

اگرچه این تردمیل ها از قیمت بیشتری نسبت به دیگر تردمیل ها برخوردار هستند اما در دراز مدت سرمایه گذاری هوشمندانه ای محسوب می شوند.

اندازه

اندازه و فضای مورد نیاز برای نگهداری از دیگر ویژگی تردمیل باشگاهی است که باید به آن توجه بسیار داشت.

اگر تردمیل را برای ورزش کردن در خانه انتخاب می کنید، ممکن است ارزش داشته باشد که مدل های کوچک تر را در نظر بگیرید که در صورت لزوم می توان آن ها را تا کرد.

به طور کلی تردمیل های باشگاهی در مقایسه با برخی از مدل های خانگی بزرگ تر و حجیم تر هستند. درنتیجه به فضای زیادی نیازمند هستند.

فناوری

تردمیل ها در حال حاضر چیزهای بیشتری از پلت فرمی برای دویدن به مصرف کنندگان ارائه می دهند. از برنامه های تمرین متقابل و مسیرهای مجازی گرفته تا گزینه های سرگرمی و استراحت، بسیاری از ویژگی های پیچیده وجود دارند که می توانند به سرعت روال تمرینی شما را بهبود بخشند.

قیمت

هیچ راهی برای دور زدن این گزینه وجود ندارد، تردمیل ها وسیله ورزشی گران قیمت هستند و می توانند هزینه های بسیاری داشته باشند.

به دقت در مورد نیازها، خواسته ها و بودجه خود فکر کنید تا مطمئن شوید که مدل مناسب خود را انتخاب می کنید.

گاهی   صرف نظر کردن از برخی از آپشن ها یا ویژگی ها، می تواند صرفه جویی مالی بزرگی برای شما باشد.

چرا تردمیل های باشگاهی؟

تردمیل های باشگاهی بدون شک ویژگی های بیشتری نسبت به تردمیل های خانگی دارند. اما آیا از تمام ویژگی تردمیل باشگاهی آگاه هستید؟

در مقایسه با تردمیل های طراحی شده برای خانه، تردمیل های باشگاهی نکات قوت بیشتری دارند که این نکات قوت عبارت اند از:

  • اندازه موتور
  • اندازه عرشه (سطح در حال اجرا)
  • کمربند ضخیم تر
  • سرعت های بالاتر
  • دامنه شیب بیشتر
  • حداکثر وزن کاربر بزرگ تر
  • ماندگاری تضمینی
  • گارانتی های عالی
  • مدرن بودن

تردمیل های باشگاهی، ارزش قیمت بالا را دارند؟

همیشه این سوال در خصوص اجناس گران قیمت وجود دارد که آیا آن جنس ارزش هزینه بسیار زیاد را دارد یا خیر.

در خصوص تردمیل و به طور خاص تردمیل های باشگاهی نیز چنین سوالی مطرح است. پاسخ این سوال در ابتدا به نوع نیاز و استفاده شما بستگی دارد و پس از آن به ویژگی ها و خدماتی که تردمیل ارائه می دهد و شما از آن استفاده می کند.

تردمیل های باشگاهی به دلیل دوام زیادی که دارند و میزان خرابی کمتری که نسبت به تردمیل های خانگی دارند، ارزش هزینه بسیار را نیز خواهند داشت.

نوع نیاز شما به تردمیلی که بتواند در مدت زمان زیادی از روز روشن بماند و خدمات ارائه دهد، بدون شک فقط با تردمیل باشگاهی برآورده می شود.

اگر توانایی خرید تردمیل باشگاهی را دارید، ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا فضای لازم را برای نگهداری آن در منزل یا باشگاه ورزشی خود دارید یا خیر.

تردمیل های تجاری به ندرت تا می شوند و تمایل دارند فضای بیشتری را نسبت به سایر تردمیل های موجود در بازار اشغال کنند. با این حال، اگر اتاق و پول کافی برای خرید این نوع تردمیل ها دارید، بدون شک بهترین گزینه هستند.

نتیجه گیری

تردمیل های باشگاهی ویژگی های مثبت بیشتری نسبت به تردمیل های خانگی دارند. اما در کنار مزایا گران تر هستند و هزینه های بیشتری را متحمل شما می کنند.

با این حال، اگر به تمام مشخصات قوی تر به علاوه سابقه تردمیل های باشگاهی با دوام طولانی تر نگاه کنید، محصولات باشگاهی درجه یک، عموماً بهترین سرمایه گذاری هستند.

با توجه به تمام ویژگی هایی که در این مقاله تشریح شد، این شما هستید که در آخر بر اساس نیاز خود، خرید تردمیل باشگاهی را انجام می دهید. پس پیش از تمام این موارد نیاز خود را بشناسید و بر اساس آن پول لازم را تهیه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 425
نمایش همه
علاقه مندی ها ()