امروزه بسیاری از مردم به دنبال دستگاه ورزشی مناسبی برای ورزش کردن هستند. از طرفی هم تنوع دستگاه های ورزشی روزبه روز در حال افزایش است. تردمیل ها یکی از معروف ترین تجهیزاتی هستند که اشخاص بسیاری قصد خرید آنها را دارند. امکانات و قابلیت های فوق العاده این دستگاه تقاضا برای آنها را روزبه روز بیشتر کرده است. خوب است بدانید که در هنگام فروش تردمیل باید آگاهی کافی از برخی از امکانات و ویژگی های آن داشته باشید و به نکاتی توجه کنید.

نکات مهم در زمان فروش تردمیل

تردمیل محبوب ترین و معروف ترین دستگاه ورزشی است که برای سالن های ورزشی یا منازل گزینه بسیار عالی محسوب می شوند. تکنولوژی های به کاررفته در این دستگاه تقاضا برای آن و فروش آن را چند برابر کرده است. اما توجه کردن به چه نکاتی در هنگام فروش تردمیل ضروری است؟

فروشگاه هایپرجیم یکی از معتبرترین فروشگاه هایی است که هر روزه دستگاه های ورزشی مختلفی را مانند تردمیل به فروش می گذارد. از مزیت های فوق العاده این فروشگاه این است که کارکنان آن در هنگام فروش تردمیل ها نیازها و اهداف خریدار را در نظر می گیرند و باتوجه به آنها یکی از بهترین دستگاه ها را در اختیار آنها قرار می دهند. آن دسته از افرادی که به دنبال دستگاه هایی با کیفیت و با دوام بسیار بالا هستند، به هیچ عنوان نباید فروشگاه هایپرجیم را از دست بدهند.

1- قیمت

یکی از مواردی که در هنگام فروش تردمیل باید به آن توجه کنید، قیمت آن است. همان طور که می دانید، امروزه تردمیل ها در انواع و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. قیمت این دستگاه ها باتوجه به مدل و نوع آن ممکن است، افزایش یا کاهش پیدا کند.

 علاوه بر این خوب است بدانید که معمولاً قیمت تردمیل ها باتوجه به امکانات و تکنولوژی های پیشرفته تعبیه شده متغیر است. شما می توانید، طبق امکاناتی که خریداران به دنبال آن هستند و باتوجه به مدل تردمیل، دستگاه هایی با قیمت های متنوع در اختیار آنها قرار دهید.

2- استحکام تردمیل

یکی دیگر از نکاتی که شما هنگام فروش تردمیل باید به آن توجه کنید، استحکام آنها است. معمولاً تردمیل ها از نظر ساختاری و دوام با یکدیگر تفاوت دارند. به همین دلیل بهتر است، افرادی که قصد خرید این دستگاه را دارند، چند مدل از تردمیل ها را امتحان کنند و باتوجه به شرایط و نیاز خود یکی از آنها را خریداری کنند. به عنوان مثال اگر قصد خریدار انجام تمرین های سخت باشد، باید تردمیلی که استحکام و دوام بسیار بالایی دارد را در اختیار او قرار دهید.

3- کاربرد دستگاه

همان طور که می دانید، تردمیل به عنوان دستگاه ورزشی مفید کاربردهای بسیار زیادی دارد و برای اهداف ورزشی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از نکاتی که هنگام فروش تردمیل دانستن آن ضروری محسوب می شوند، هدف اشخاص از خرید تردمیل و توجه به کاربرد دستگاه است.

 به عنوان مثال اشخاص می توانند از دستگاه برای پیاده روی آرام یا حتی دویدن سریع استفاده کنند. زیرا معمولاً هنگامی که کارایی دستگاه عوض می شود، قیمت آن نیز تغییر می کند. اغلب آن دسته از دستگاه هایی که برای تمرینات شدید و سخت مورد استفاده قرار می گیرند، موتورهایی با قدرت های بسیار بالا و با دوام دارند.

اما اگر هدف تمرین با تردمیل پیاده روی یا انجام تمرین های ساده است، دیگر نیازی به خرید دستگاه های بزرگ با موتورهای قوی نیست. در این صورت تردمیل ها با ابعاد کوچک تر و موتورهای ساده تر گزینه مناسب تری محسوب می شوند.

4- اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خریدار

ممکن است که فردی که قصد خرید تردمیل را دارد، به دنبال برگشتن به تناسب اندام قبلی باشد. در این شرایط به طبع این اشخاص فقط در مدت زمان بسیار کوتاهی از دستگاه استفاده می کنند. پس درصورتی که قصد فروش تردمیل را دارید، بهتر است هدف خریدار را متوجه شوید و باتوجه به آن و خواسته های بلندمدت و کوتاه مدت تردمیل مناسبی را به او بفروشید.

5- برنامه های تمرینی

خوب است بدانید که بسیاری از تردمیل ها مجهز به برنامه های تمرینی و پیشرفته ای هستند. در همین راستا هم بسیاری از افراد به دنبال دستگاه هایی هستند که با استفاده از آنها بتوانند، سرعت یا شیب تمرین را افزایش یا کاهش دهند. اگر خریدار به دنبال این است که شدت حرکات ورزشی و سختی آنها را حین انجام تمرین های ورزشی مختلف تغییر دهد، باید تردمیلی که مجهز به برنامه های تمرینی است را در اختیار او قرار دهید.

6- حداکثر وزن

امروزه تردمیل ها با قدرت موتورهای متفاوت تولید و روانه بازار شده اند. معمولاً قدرت موتور تردمیل ها بر اساس وزن افراد سنجیده می شود. در همین راستا هنگام فروش تردمیل به حتم باید وزن خریدار را در نظر بگیرید. در واقع مدلی که می خواهید، در اختیار او قرار دهید، باید بر اساس مقاومت دستگاه، میزان وزن فرد باشد. فراموش نکنید که بهتر است، تردمیلی را بفروشید که میزان تحمل وزن آن 22 کیلوگرم بیشتر از وزن خریدار باشد.

7-  تعداد نفرات

همان طور که در قسمت های بالاتر بیان کردیم، تردمیل ها یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی محسوب می شوند که در بسیاری از سالن های ورزشی یا حتی منازل وجود دارند. یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام فروش تردمیل باید به آن توجه کنید، همین نکته است.

در واقع شما باید این را در نظر بگیرید که چند نفر قرار است، از این دستگاه ورزشی استفاده کنند. درصورتی که خریدار قصد دارد، تردمیل را در باشگاه قرار دهد یا حتی تعداد زیادی از افراد می خواهند از آن استفاده کنند، باید تردمیلی با کیفیت و با کارایی بالاتر را تهیه کند. در غیر این صورت نه تنها طول عمر دستگاه کاهش می یابد، بلکه بعد از مدتی خراب خواهد شد.

کلام آخر

تردمیل دستگاه ورزشی بسیار مفیدی است که برای اهداف ورزشی گوناگون و توسط بسیاری از اشخاص مورد استفاده قرار می گیرد.

به همین دلیل نیز در هنگام فروش تردمیل باشگاهی به حتم باید از خریدار سؤالاتی را بپرسید و باتوجه به هدف و نیاز او دستگاه مناسبی را در اختیارش قرار دهید. در این شرایط هم به مشتریان خود کمک می کنید و هم رضایت آن ها را نیز جلب خواهید کرد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()