تردمیل ها یکی از کاربردی ترین دستگاه های ورزشی هستند که امروزه مورد استقبال بسیاری از دوستداران ورزش قرار گرفته اند. بعضی از افراد تمایل به خرید تردمیل و برخی دیگر علاقه زیادی به اجاره تردمیل در باشگاه های ورزشی را دارند. خوب است بدانید که خرید تردمیل در مقایسه با پرداخت هزینه هایی به منظور اجاره این دستگاه ها مزیت هایی را به همراه دارد که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

مزایای خرید تردمیل نسبت به اجاره تردمیل در باشگاه های ورزشی

تردمیل ها معروف ترین دستگاه های ورزشی محسوب می شوند که افراد با خرید آنها می توانند، وزن خود را کاهش دهند و چربی های اضافه بدن خود را بسوزانند. علاوه بر این یکی از مزیت های فوق العاده این تجهیزات ورزشی این است که اشخاص با آمادگی جسمانی مختلف قادر به استفاده از این دستگاه خواهند بود.

درصورتی که اشخاص قصد تهیه این دستگاه ورزشی را دارند، بهتر است که خرید آن را هرچه زودتر انجام دهند و از فواید فوق العاده آن در مدت زمان مشخصی بهره مند شوند. شایان ذکر است که خرید تردمیل در مقایسه با اجاره تردمیل در باشگاه های ورزشی برتری های فوق العاده ای را برای همگان به همراه دارد.

فروشگاه هایپرجیم یکی از معتبرترین فروشگاه های تجهیزات ورزشی است که دستگاه های مختلف مانند تردمیل ها را با قیمت های مناسب و باور نکردنی در اختیار همگان قرار داده است. اشخاصی که قصد خرید تردمیل را دارند، می توانند با مشورت با کارشناسان در هایپرجیم و با خیالی راحت نسبت به خرید اقدام کنند.

 1- قیمت مناسب

یکی از مهم ترین مزایای خرید تردمیل در مقایسه با اجاره آنها این است که تهیه و خرید این دستگاه بسیار ارزان تر است. در واقع افرادی که قصد اجاره تردمیل در باشگاه های ورزشی را دارند، مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری هستند.

 اما خرید تردمیل سبب می شود ک افراد تا آخر عمر از فواید فوق العاده این دستگاه کاربردی بهره مند شوند. افرادی که قصد دارند، این دستگاه را برای خود تهیه کنند، می توانند با مقایسه تردمیل های مختلف در فروشگاه هایپرجیم یکی از آنها را باتوجه به هدف و نیاز برای خود خریداری کنند و در مدت زمان مشخصی به تناسب اندام مورد علاقه خود برسند.

2- دسترسی آسان

همان طور که در قسمت های بالاتر بیان کردیم، برخی از اشخاص علاقه شدیدی به اجاره تردمیل در باشگاه های ورزشی دارند. در واقع این افراد اجاره را به خرید ترجیح می دهند. اما با خرید تردمیل اشخاص در هر ساعتی می توانند، به دستگاه ورزشی خود دسترسی داشته باشند. زمانی را تصور کنید که بعضی از افراد برای مدت زمان 5 تا 10 دقیقه وقت اضافی دارند. در این شرایط به راحتی می توانند، روی دستگاه خود بروند و تمرین مورد نظر خود را انجام دهند. اما مسلماً این بازه زمانی برای رفتن به باشگاه و تمرین بسیار کوتاه است.

3- گوش دادن به موسیقی مورد علاقه

همان طور که می دانید، باشگاه های ورزشی یکی از محیط هایی هستند که در هر ساعت موسیقی های مختلف را برای افزایش انرژی ورزشکاران پخش می کنند. همه افرادی که در باشگاه هستند، مجبور به گوش دادن به این موسیقی ها هستند. اما با خرید تردمیل و قرار دادن آن در منزل اشخاص به راحتی می توانند، به موزیک هایی که به آنها علاقه دارند، گوش فرا دهند. در این شرایط به طبع تمرین کردن لذت بخش تر خواهد بود.

4- سوزاندن کالری و انجام فعالیت های مورد علاقه

واضح است که هر شخصی از خرید تردمیل هدف های متفاوتی دارد. یکی از مهم ترین مزایای تمرین روی تردمیل سوزاندن کالری های اضافه بدن محسوب می شود. در واقع اشخاص می توانند، با انجام تمرین های مختلف به هدف ورزشی خود برسند.

اما هنگامی که این افراد تردمیل را برای خود خریداری می کنند، به راحتی می توانند، علاوه بر کالری سوزی فعالیت های مورد علاقه خود مانند تماشا کردن برنامه های تلویزیونی یا کتاب خواندن روی تردمیل را انجام دهند.

5- ورزش کردن برای مدت زمان طولانی

اجاره تردمیل در باشگاه های ورزشی معایبی را به همراه دارد. معمولاً باشگاه های ورزشی برای مدت زمان مشخصی فعالیت می کنند. در همین راستا صاحبان باشگاه ها برای جلب رضایت ورزشکاران در تلاش هستند که خدمات یکسانی را در اختیار همگان قرار دهند.

 به همین دلیل نیز کسانی که تردمیل را در باشگاه های ورزشی اجاره می کنند، مجبور هستند که زمان تمرین خود را کاهش دهند. اما با خرید تردمیل نه تنها امکان تمرین کردن برای مدت زمان طولانی وجود دارد، بلکه افراد می توانند در هر ساعتی از شبانه روز تمرین های ورزشی مختلف را روی دستگاه خود انجام دهند و از فواید بیشمار آن بهره مند شوند.

6- پوشیدن لباس مورد علاقه

معمولاً برای رفتن به باشگاه های ورزشی افراد مجبور هستند که لباس های ورزشی مناسب را به تن کنند و آراسته باشند. اما با خرید تردمیل و قرار دادن آن در منزل دیگر نیازی به پوشیدن لباس های ورزشی نیست. در این شرایط اشخاص می توانند، لباس های مورد علاقه و راحت خود را بپوشند و به تمرین روی این دستگاه ورزشی بپردازند.

حتی افراد می توانند، بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب و با همان لباس های معمولی برای مدت زمان مشخصی روی تردمیل خود راه بروند یا تمرین کنند. نوشیدن یک لیوان آب پرتقال روی تردمیل بعد از خواب هم می تواند، انرژی آنها را چند برابر کند.

کلام آخر

تردمیل ها یکی از کاربردی ترین و مفیدترین دستگاه های ورزشی محسوب می شوند که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. بسیاری از افراد تمایل زیادی به خرید تردمیل را دارند. در واقع این اشخاص قصد دارند که با تهیه این دستگاه مفید به دلخواه خود و برای مدت زمان های طولانی ورزش کنند. اما برخی از اشخاص تمایل زیادی به اجاره تردمیل در باشگاه های ورزشی و رفتن به این محیط ها را دارند. به طورکلی خرید تردمیل باشگاهی فواید و برتری های بسیاری در مقایسه با اجاره آنها دارد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 428
نمایش همه
علاقه مندی ها ()