اگر تاکنون از تردمیل استفاده نکرده اید، بهتر است قبل از خرید این وسیله ورزشی، نحوه تنظیمات تردمیل خانگی که باید بدانید را از فروشنده یا کارشناسان فنی جویا شوید. تردمیل های خانگی در نوع ساده تر از تردمیل های باشگاهی تولید می شوند. به همین دلیل ممکن است به برخی برنامه های از پیش تعیین شده مجهز نباشد. از این رو شماری از افراد فکر می کنند که دیگر نیازی به یادگیری تنظیمات این دستگاه نیست.

 باید بگوییم که تردمیل خانگی نیز به نوبه خود دارای تنظیمات مربوط به شیب، سرعت، ضربان قلب، میزان کالری سوزی، مسافت طی شده و زمان است. این آیتم ها باید در صفحه نمایش گر یا LED موجود روی دستگاه تنظیم شوند. برنامه های از پیش تعیین شده نیز به افراد مبتدی کمک می کنند که نحوه کار با این دستگاه را سریع تر بیاموزند. با مطالعه این مقاله در کمترین زمان ممکن، تنظیمات حرفه ای تردمیل خانگی را فرا خواهید گرفت.

تنظیمات تردمیل خانگی که باید بدانید، چیست؟

با قرارگیری روی تردمیل قادر به مشاهده صفحه نمایشگر آن در روبروی خود هستید. در این صفحه پارامترهای متفاوتی وجود دارد که تمامی تنظیمات دستگاه با فشردن دکمه های روی آن انجام می شود. برخی از این نمایشگرها به صورت تاچ تولید می شوند که امکان انجام تنظیمات را برای شما راحت تر می کنند. دستور مورد نظر بلافاصله بعد از فشردن دکمه روی ال ای دی نمایشگر قابل مشاهده است.

به عنوان نمونه تنظیمات سرعت با عدد مشخص می شود. هر چقدر سرعت زیادتر باشد، عدد مورد نظر نیز بیشتر است. یکی از ویژگی های بسیار مهم نمایشگر مورد نظر این است که به شما امکان ذخیره اطلاعات را می دهد. از این رو هر زمان که بخواهید قادر به مقایسه میزان کالری سوزی و پیشرفت خود در کاهش وزن هستید. در ادامه تنظیمات تردمیل خانگی که باید بدانید را عنوان می کنیم.

تنظیمات سرعت

بعد از روشن کردن تردمیل با دکمه On، تمامی تنظیمات روی صفحه نمایش قابل رؤیت می شود. یکی از این تنظیمات مربوط به سرعت پیاده روی است. واحد سرعت مایل در ساعت یا کیلومتر در ساعت است که با دو دکمه مثبت و منفی روی نمایشگر تنظیم می شود.

عدد مورد نظر ممکن است به صورت زوج یا اعشار باشد. تنظیم بر اساس اعشار سرعت را به صورت جزئی افزایش می دهد، اما تنظیم بر اساس اعداد زوج، برای افرادی که نیاز به سرعت بالاتر دارند، مناسب است.

میزان کالری سوزی

با فشردن این دکمه میزان کالری که در طی تمرین می سوزانید، نمایش داده می شود. از جمله تنظیمات تردمیل خانگی که باید بدانید، مربوط به کالری سوزی است. کالری مورد نیاز برای سوزاندن بر اساس شرایط فیزیکی هر فرد و نیاز او قابل تنظیم است.

به عنوان نمونه اگر نیاز به کاهش وزن دارید، باید ۴۰۰ کالری بسوزانید. این عدد را روی نمایشگر تنظیم کنید و با سرعت اتوماتیک مشخص شده توسط تردمیل، به دویدن یا پیاده روی روی آن پردازید.

تنظیم مربوط به مسافت طی شده

از آنجایی که تردمیل ها برای دویدن و پیاده روی طراحی شده اند، میزان مسافت طی شده روی مانیتور بر حسب کیلومتر یا مایل قابل تنظیم است. این فاصله توسط تسمه یا دور سنج تعبیه شده روی تردمیل سنجیده می شود.

در واقع ارتباط مستقیمی بین مسافت و سرعت دستگاه وجود دارد. هر چقدر سرعت را افزایش دهید، میزان مسافت طی شده نیز بیشتر می شود. در نتیجه کالری سوزی نیز افزایش پیدا می کند.

درجه شیب دستگاه تردمیل

شیب در دستگاه های تردمیل خانگی دارای موتور، براحتی قابل تنظیم است. این تنظیمات تردمیل خانگی که باید بدانید به شما کمک می کند که شیب دستگاه را بر اساس شرایط فیزیکی خود تغییر دهید و عضلات را به چالش بکشانید.

میزان شیب بر اساس عدد یا درصد نمایش داده می شود که از عدد 0 تا 15 درصد قابل تنظیم است. این مقدار از طریق دو دکمه مثبت و منفی روی صفحه نمایشگر تردمیل خانگی به صورت واحدی تغییر می کند.

برنامه های از پیش تعیین شده

این برنامه ها که با نام Program نیز مشخص شده اند، برنامه های خودکار را برای کاربران تنظیم می کنند. در این صورت دیگر نیازی به تنظیم دستی نیست.

مشاهده میزان ضربان قلب

تنظیم ضربان قلب به شما کمک می کند که در هر دقیقه میزان فعالیت قلب خود را چک کنید. به واسطه سنسورهای موجود روی دستگیره های تردمیل و لمس این دستگیره ها، نرخ ضربان قلب قابل نمایش است. برای کاهش وزن و چربی سوزی این میزان باید بین 80% یا 90% باشد.

تعیین کردن زمان مشخص برای دویدن یا پیاده روی

این تنظیمات نیز بعد از روشن کردن دستگاه انجام می شود. به واسطه تنظیم زمان قادر خواهید بود، مدت پیاده روی یا دویدن خود را مشخص کنید.

با خرید تردمیل خانگی از فروشگاه آنلاین هایپر جیم نگرانی های شما در مورد عدم اطلاع دقیق از تنظیمات دستگاه براحتی حل می شود. زیرا این فروشگاه دارای تیم حرفه ای و قابل اعتماد است که به شما در مورد کلیه تنظیمات این دستگاه نکات مهمی را ارائه می دهند.

 یا خرید از این فروشگاه، تردمیل خانگی به صورت رایگان به آدرس مورد نظر شما حمل می شود و این امر در کاهش زمان و هزینه شما بسیار مؤثر است.

در نتیجه…

قبل از  خرید تردمیل بهتر است با تنظیمات تردمیل خانگی که باید بدانید آشنا شوید. در این صورت قادر خواهید بود بدون آسیب به خود، تمرینات تردمیل را با خیال راحت انجام دهید.

تردمیل خانگی ممکن است دارای تنظیمات از پیش تعیین شده برای کاهش وزن و لاغری باشد. در این صورت دستگاه مورد نظر برای افراد مبتدی گزینه مناسبی عنوان می شود. دیگر تنظیمات تردمیل خانگی شامل: سرعت، کالری سوزی، مسافت، زمان، ضربان قلب، شاخص سوخت و ساز و غیره می شوند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()