تردمیل های ورزشی دستگاه هایی هستند که از آن ها به عنوان انجام فعالیت و دیدن روی آن ها استفاده می کنند. افراد زیادی هستن که دویدن روی این دستگاه ها به دویدن در کنار خیابان ترجیح می دهند و می توان گفت که تصمیم آن ها یکی از بهترین مواردی است که برای زندگی خود گرفته اند! زیرا خطرات احتمالی و پیش بینی نشدنی در هنگام دویدن در کنار خیابان ممکن است برای افراد رخ دهد اما اگر شما مدت زمانی را برای دویدن روی این محصول اختصاص دهید، قطعا خطرات کمتری را برای شما به بار خواهد آورد.

به خاطر همین موضوع  فروش تردمیل از بیشترین فروش ها را در دستگاه های ورزشی به خود اختصاص داده است و افراد زیادی وجود دارند که این محصول را چه برای باشگاه و چه برای خانه خود خریداری می کنند. انواع مختلفی از این دستگاه روانه بازار شده است که در سایزها، مدل ها و طرح های مختلف وجود دارد و شما می توانید هر یک از آن ها را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. البته قبل از خرید این محصول باید از برخی نکات و ویژگی های اولیه آگاهی داشته باشید که در ادامه هایپر جیم برای شما این مطالب را بیشتر توضیح خواهد داد.

دانستن چه نکاتی در هنگام فروش تردمیل مهم است؟

اگر شما به عنوان یک خریدار به فروشگاه های لوازم ورزشی بروید، حتما با دستگاه های متفاوت در مدل ها و طرح های مختلفی مواجه خواهید شد که اگر اطلاعات کافی درباره این محصولات نداشته باشید، قطعاً باعث سردرگمی شما خواهد شد. به دلیل همین موضوع برای اینکه بعد از ورود به این فروشگاه دستپاچه نشوید بهتر است به برخی نکات و راهنمایی های اولیه توجه بیشتری داشته باشید و بتوانید از اطلاعات خود در هنگام دیدن این محصولات استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطالبی که در ادامه در اختیار شما قرار می گیرد را در ذهن خود به ثبت برسانید.

4 مورد برای خرید یک دستگاه تردمیل ورزشی مناسب

از آنجایی که امروزه دستگاه تردمیل ورزشی به عنوان یک دستگاه شبیه سازی شده برای پیاده روی به حساب می آید شما باید نکات ویژه ای را در در نظر بگیرید که علاوه بر راحتی بتوانید با خیال راحت روی آن تا شروع به راه رفتن یا دویدن کنید.

موتور دستگاه: مهم ترین و اصلی ترین نکته ای که در هنگام فروش تردمیل باید به آن توجه داشته باشید این است که موتور دستگاه ها را مورد بررسی قرار دهید . از آنجایی که عملکرد دویدن با افزایش شیب و سرعت های بیشتر روی دستگاه صورت می گیرد موتور آن ها را به نوعی طراحی کرده اند که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد . به خاطر همین موضوع سعی کنید موتوری را انتخاب کنید که استقامت بالایی داشته باشد و سالیان سال برای شما کار کند و در در استفاده از آن با مشکلی مواجه نشوید

صفحه نمایشگر دیجیتالی: شاید باورتان نشود اما طراحی این دستگاه به نوعی است که ابا استفاده از صفحه نمایشگر دیجیتالی آن ها تنها از مواردی مانند سرعت و شیب دستگاه آگاهی پیدا نخواهید کرد. امروزه با پیشرفت علم و فناوری توانسته اند تکنولوژی های مختلفی را روی این دستگاه راه اندازی کنند که شما بتوانید هر آن چیزی که نیاز دارید را با استفاده از این دستگاه به دست بیاورید.

 از جمله مواردی که می توان روی این دستگاه به آن اشاره کرد قابلیت نشان دادن ضربان قلب، میزان سوخت و ساز بدن، مدت زمان فعالیت ورزشی، میزان تنفس و دیگر موارد است که با مشاهده این نکات شما می توانید از راندمان بدن خود آگاهی پیدا کنید. علاوه بر این مورد در برخی از تردمیل های پیشرفته شما شاهد قابلیت اتصال صفحه نمایشگر این محصول به تلویزیون و تلفن های همراه خود هستید. در چنین شرایطی می توانید آهنگ مورد نیاز یا برنامه مورد علاقه خود را مشاهده کنید و از مدت زمانی که روی این دستگاه شروع به دویدن می کنید لذت کافی را ببرید و طول فعالیت ورزشی برای شما خسته کننده نباشد. عالی به نظر می رسد اینطور نیست؟

میزان وزن قابل تحمل: در هنگام فروش تردمیل فروشنده ها موارد زیاد و مفیدی را برای شما ارائه می دهند که یکی از آن موضوعات میزان وزن قابل تحمل دستگاه تردمیل ورزشی به حساب می آید که باید به این نکته توجه داشته باشید محصولی را خریداری کنید که بتواند تحمل وزن های بالا را داشته باشد و در هنگام دویدن روی این محصول به بالشتک یا حتی موتور آن آسیب های جدی وارد نکند. به خاطر همین موضوع شما نباید از وزن بیش از حدی روی این دستگاه استفاده کنید و به مرور زمان متوجه می شوید برخی درزها یا مهره های آن ها شل شده است و در حال شکسته  شدن قرار می گیرند. در نتیجه باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.

شیب دستگاه: شاید با خود فکر کنید که این دستگاه ورزشی تنها می تواند عمل دویدن یا راه رفتن راه را برای شما به ارمغان بیاورد اما با وجود تکنولوژی افزایش شیب این دستگاه سبب شگفتی و علاقه بسیاری از افراد به این دستگاه ورزشی شده است. برای اینکه در این مورد اطلاعات زیادی به دست بیاورید بهتر است از فروشنده ها سوالاتی مانند "تا چه میزان شیب این دستگاه قابل افزایش است؟" یا "چطور می توان شیب دستگاه را افزایش داد؟" و دیگر موارد را بپرسید. پرسیدن این سوال ها سبب می شود که پس از خرید این دستگاه تردمیل ورزشی دیگر سوالی برای شما باقی نماند و به راحتی تجربه فروش تردمیل خوبی را داشته باشید.

کلام آخر

دستگاه های ورزشی امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده و بسیاری از آن ها تمایل دارند این محصول را برای خانه یا باشگاه خود تهیه کنند. به خاطر همین موضوع فروش تردمیل یکی از بهترین و عالی ترین مواردی است که افراد به سراغ آن رفته اند و به خاطر همین موضوع افراد زیادی در مورد این دستگاه ورزشی از اطلاعات کم و بیشی برخوردار هستند. اما اگر بدون داشتن اطلاعات کافی به فروشگاه های ورزشی بروید، ممکن است پس از خرید تردمیل خانگی از خرید خود رضایت کافی را نداشته باشید و به نوعی پشیمان باشید اما اگر شما هم قصد خرید این محصول ورزشی را دارید، بهتر است نکاتی که قبل از خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید و در بالا برای شما گفته شد را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()