اگر نمی خواهید آب و هوا بهانه ای برای به تعویق انداختن تمرین باشد، تردمیل قطعه ایده آل از تجهیزات تناسب اندام خانگی است. می توانید بدون نگرانی از باران، برف یا گرمای شدید به طور منظم بدوید و راه بروید.  خرید تردمیلسرمایه گذاری جدی است و با گزینه های بسیار موجود، این روند می تواند جذاب خواهد بود.

نکته کلیدی این است که بر روی نیازهای تناسب اندام خاص خود تمرکز کنید، بنابراین تردمیل مناسب را برای خود انتخاب کنید. در ادامه مراحل مختلف خرید را برایتان بیان خواهیم کرد.

خرید تردمیل و نکات طلایی

مرحله 1

نحوه استفاده از تردمیل را مشخص کنید. برای یافتن تردمیل مناسب، مهم است که بدانیم چگونه از آن استفاده می شود و چه کسی از آن استفاده خواهد کرد. فهرستی از تمام افراد خانواده خود که روی تردمیل ورزش می کنند تهیه کنید و اهداف تناسب اندام آنها را در نظر بگیرید.

هرچه استفاده از این محصول بیشتر و تمرینات فشرده تر روی آن باشد، خرید مدل با کیفیت بالا اهمیت بیشتری دارد.

به عنوان مثال، اگر قصد دارید از این محصول در درجه اول برای دویدن استفاده کنید، به موتور قوی نیاز دارید. اگر بیشتر از آن برای پیاده روی استفاده می کنید، می توانید به سراغ مدلی با قدرت موتور کمتر بروید.

همچنین مهم است که چند نفر در خانه از تردمیل استفاده می کنند. اگر چند دونده وجود دارد که روی تردمیل تمرین می کنند، باید مدل با کیفیت بالا خریداری کنید.

وزن کاربران را نیز در نظر بگیرید. اگر قرار است نفرات با اوزان 200 و 160 کیلوگرم از آن استفاده کنند، نمی توانید مدل کم توان خریداری کنید.

همچنین باید به اهداف تناسب اندام خانواده خود فکر کنید. برخی از مدل ها ممکن است برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند، مناسب تر باشند، در حالی که برخی دیگر برای افرادی که در تلاش برای افزایش عملکرد ورزشی خود هستند، مناسب تر خواهد بود.

مرحله 2

بفهمید چقدر فضای دارید. تصمیم مهم دیگری که باید قبل از خرید تردمیل بگیرید این است که آن را کجا نگه دارید. اگر اتاقی دارید که از قبل به عنوان باشگاه ورزشی خانگی راه اندازی شده است، ممکن خواهد بود فضای کافی برای قرار دادن تردمیل برای همیشه داشته باشید.

با این حال، اگر فضای کافی ندارید، ممکن است آن را در اتاق خواب، اتاق خانواده یا فضای دیگری قرار دهید و لزوماً نمی خواهید همیشه آن را کنار بگذارید. در این موارد، مدل تاشو که به راحتی می توانید آن را در کمد یا گوشه ای قرار دهید، بهترین گزینه است.

تردمیل های غیر تاشو عرشه و چارچوب محکم تری ارائه می دهند، بنابراین معمولاً گزینه خوبی برای دوندگان مشتاق هستند. مدل های تاشو قیمت های مختلفی دارند. تردمیل های تاشو ارزان قیمت معمولاً برای پیاده روی مناسب هستند، در حالی که مدل های تاشو با قیمت بالاتر برای ترکیبی از پیاده روی و دویدن مناسب هستند.

به خاطر داشته باشید که تردمیل باید نزدیک پریز برق باشد. هنگامی که به دنبال فضایی در خانه خود برای تردمیل خود هستید، مطمئن شوید که پریز برق در نزدیکی آن وجود دارد. به طور متوسط، بیشتر تردمیل ها تقریباً 77 اینچ طول و 35 اینچ عرض دارند.

مرحله 3

بودجه ای در نظر بگیرید. قبل از شروع به خرید تردمیل  به صورت آنلاین یا در فروشگاه ها، مهم است که تصمیم بگیرید چقدر مایل به پرداخت هستید. می توانید موارد مختلف را در سایت هایپر جیم مشاهده کنید.

تردمیل های ارزان تر برای واکرها مناسب تر هستند، در حالی که دونده ها معمولاً مدل های متوسط به قیمت بالا را ترجیح می دهند. بودجه ای برای تردمیل خود انتخاب کنید و به دنبال بهترین مدلی باشید که می توانید بخرید.

اغلب می توانید فروش تردمیل و سایر تجهیزات تناسب اندام را در پایان سال یا آغاز سال جدید پیدا کنید، زمانی که بسیاری از افراد تصمیمات مربوط به تناسب اندام را اتخاذ می کنند.

مرحله 4

به موتور توجه کنید. هنگام خرید تردمیل، موتور یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر بگیرید. اکثر مدل ها دارای دو موتور هستند که یکی تسمه را تغذیه می کند و دیگری عملکرد شیب را تأمین می کند.

باید تردمیلی با موتور کار مداوم با حداقل 1.5 اسب بخار قدرت انتخاب کنید. در حالی که اگر قصد دارید از تردمیل فقط برای پیاده روی استفاده کنید، موتور 1.5 اسب بخاری کافی است.

اگر قصد دارید ترکیبی از پیاده روی و دویدن را انجام دهید، باید حداقل به موتور 2.0 اسب بخاری بروید. همچنین اگر می خواهید که به طور منظم روی تردمیل خود بدوید، موتوری با قدرت 2.5 تا 3.0 اسب بخار انتخاب کنید.

مرحله 5

تنظیمات سرعت را در نظر بگیرید. اکثر تردمیل ها دارای محدوده سرعت نسبتاً وسیعی هستند که امکان می دهد سرعت حرکت خود را هنگام دویدن یا راه رفتن تنظیم کنید. در بیشتر موارد، تنظیمات سرعت از 1 تا 10 مایل در ساعت تغییر می کند. مهم است که در نظر داشته باشید که با چه سرعتی باید تردمیل خود را حرکت دهید، بنابراین بدانید که آیا محدوده سرعت برای تمرینات کافی است یا خیر.

سخن آخر

با بررسی تمام موارد بیان شده اقدام به خرید تردمیل خانگی کنید و از لذت همواره متناسب بودن لذت ببرید. هیچ گاه به دنبال نتایج بهتر یا بدتر نباشید و این نکته را بدانید که شناخت علت خرید عامل اصلی برای رسیدن به تردمیلی مناسب خواهد بود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()