تمرینات اسکی فضایی باشگاهی شکل بسیار خوبی از ورزش هستند، زیرا حرکات تحمل وزن را با تأثیر کمتری بر مفاصل نسبت به دویدن ارائه می‌دهند. این نوع تمرینات قلبی عروقی با  اسکی فضایی باشگاهی می‌ تواند به تقویت عضلات در عین حال کمک کند. بیایید نگاهی به استفاده برای کاهش وزن بیندازیم.

چربی سوزی با اسکی فضایی باشگاهی

هر کسی که تابه‌حال پا به ورزش از این جنس پا گذاشته است، می‌داند که این ورزش برای کل بدن تمرینی خوب است. بسیاری از مردم می‌خواهند یاد بگیرند که چگونه وزن خود را با دستگاه این شکلی کاهش دهند و اگر ممکن است برنامه کاهش وزن ایجاد کنند.

چربی سوزی با اسکی فضایی باشگاهی

کلید اصلی کاهش وزن این است که کالری بیشتری بسوزانید، از آنچه دریافت می‌کنید. برای شروع، اولین قدم محاسبه کالری دریافتی روزانه و مقدار ورزش مورد نیاز برای کاهش وزن است.

آیا برای کاهش وزن خوب هستند؟

فرمولی وجود دارد که بر اساس وزن، تعداد کالری سوزانده شده در دستگاه باسکی فضایی را در طول تمرین 30 دقیقه‌ای تخمین می‌زند. تعداد تقریبی کالری‌هایی که یک فرد در حین ورزش به مدت 30 دقیقه می‌سوزاند، وزن او بر حسب پوند ضربدر 2.16 است.

کاهش وزن با اسکی فضایی باشگاهی

به یاد داشته باشید که این فقط تخمین است. هر فردی با شدت متفاوتی ورزش می‌کند و تعیین مقدار دقیق کالری که در حین انجام این نوع ورزش سوزانده می‌شود، غیرممکن است.

متوسط کالری دریافتی روزانه برای یک زن 26 ساله با فعالیت متوسط 2600 کالری (برای حفظ وزن) است. با تخمین وزن حدود 150 پوند، تمرین 60 دقیقه‌ای حدود 650 کالری می‌سوزاند. افزودن به فعالیت‌های دیگر، مانند پله‌ها یا بالا رفتن از پله‌ها در طول روز، بیضوی برای کاهش وزن ممکن است گزینه مناسبی باشد.

فواید تمرین هوازی

یکی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از الپتیکال برای کاهش وزن این است که می‌تواند تمرینات قلبی را در برنامه تمرینی بگنجاند.

با توجه به منابع معتبر، برای دستیابی به بیشترین فواید سلامتی از فعالیت بدنی، بزرگسالان حداقل به 150 تا 300 دقیقه در هفته به فعالیت هوازی با شدت متوسط، مانند پیاده روی سریع یا رقصیدن سریع نیاز دارند.

تمرین هوازی با اسکی فضایی باشگاهی

بزرگسالان نیز حداقل دو روز در هفته به فعالیت‌های تقویت کننده عضلات مانند وزنه برداری یا انجام حرکات فشاری نیاز دارند. یک برنامه کاهش وزن می‌تواند هر دوی این وظایف پیشنهادی را انجام دهد.

ترفندهای آموزشی

افسانه‌های زیادی در مورد فواید ورزش و همچنین نحوه و زمان انجام آن وجود دارد. مانند هر ورزش دیگری، مهم است که قبل و بعد از تمرین برای کشش و خنک کردن زمان بگذارید.

برخی از مراحل چرخه تمرین می‌تواند حساسیت به شرایط مربوط به گرما را افزایش دهد. انجام اقدامات اضافی برای خنک نگه داشتن و هیدراته نگه داشتن بدن در طول تمرین می‌تواند یک اقدام پیشگیرانه خوب باشد. خرید اسکی فضایی خانگی از طریق سایت انجام می گیرد.

این کار را می‌توان با ورزش کردن در قسمت خنک‌تر روز یا داشتن تهویه مطبوع یا فن در نزدیکی انجام داد. با این حال، ورزش در هر زمانی از چرخه زندگی می‌تواند مفید باشد، از جمله در دوران بیماری های گوارشی، برای تسکین گرفتگی و نفخ. گوش دادن به سیگنال‌های بدن و تنظیم تمرینات متناسب با آن می‌تواند به حفظ پایداری و مدیریت ورزش کمک کند.

اسکی فضایی باشگاهی برای شبیه سازی اسکی صحرایی طراحی شده‌اند. منظور این است که یک حرکت صاف و سرخورده باشد. وقتی پاها و دست‌ها به جلو و عقب حرکت می‌کنند، بقیه بدن نباید جهش کند.

این کار مزایا را از بین می‌برد و در واقع می‌تواند به مفاصل آسیب برساند اگر به درستی انجام نشود. هنگام انجام ورزش‌ها نباید باعث درد یا آسیب در ناحیه خاصی شود. این می‌تواند نشانه آسیب‌دیدگی یا عدم انجام صحیح تمرین باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 358
نمایش همه
علاقه مندی ها ()