شاید برای شما اتفاق افتاده است که توجه‌تان به برخی از  دوچرخه ثابت  برای انجام دادن فعالیت‌های ورزشی خود جلب شده است. امروزه دستگاه‌های زیادی روانه بازار شده است و افراد توانسته‌اند با استفاده از آن‌ها یک روتین ورزشی مناسب و همچنین اندام متناسبی را برای خود و دیگر اعضای خانواده‌شان رقم بزنند. این افراد با خرید این دستگاه‌های ورزشی برای خانه‌های خود روزهای شادی‌ را سپری می‌کنند و با داشتن این دستگاه‌های ورزشی روتین منظمی را برای خود به ارمغان آورده‌اند.

 دوچرخه ثابت از آن دسته از محصولاتی است که شما می‌توانید برای انجام دادن ورزش‌های خود چه در خانه و چه در باشگاه از آن‌ها استفاده کنید. اما قبل از همه این موارد در زمان خرید دوچرخه ثابت باید به چند ویژگی و نکاتی توجه داشته باشید که این موارد سبب می‌شود شما تجربه عالی برای خرید این محصولات ورزشی خود بدست بیاورید. اگر می‌خواهید از این موارد آگاهی کامل را داشته باشید، بهتر است در ادامه با هایپر جیم همراه باشید.

قبل خرید دستگاه دوچرخه ثابت تصمیم خود را بگیرید

یکی از نکاتی که باید قبل از خرید دستگاه‌های ورزشی دوچرخه ثابت به آن توجه داشته باشید این است که با توجه به اینکه این نوع از دستگاه‌های ورزشی از تنوع و مدل‌های بالایی برخوردار هستند سعی کنید تصمیم خود را بابت نوع و مدل آن‌ها بگیرید. این موضوع در جهت خرید کردن راحت و سریع‌تر محصولات ورزشی به شما کمک شایانی می‌کند و می‌توانید با خیال راحت گزینه‌های مورد نظرتان را محدود کرده و سریع‌تر به گزینه مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. اگر بخواهیم نگاهی کلی به دوچرخه‌های ثابت بیندازیم، می‌توان گفت که این محصولات در دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند. شما می‌توانید یکی از این دو مورد را انتخاب کرده و گزینه‌های آن را در مدل‌های مختلف مورد بررسی قرار دهید.

با توجه به اینکه این مدل از جدیدترین محصولات ورزشی از طراحی و کاربردهای فراوانی برخوردار هستند شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را با توجه به علاقه و کاربرد خود تهیه و در منزل استفاده کنید. اگر بخواهیم این دوچرخه‌ها را در دو دسته کلی تقسیم بندی کنیم، می‌توان گفت که دوچرخه‌های ثابت و ایستاده دو مدل از پرکاربرد‌ترین و اصلی‌ترین طراحی‌های این محصول به حساب می‌آید که هر کدام از آن‌ها ویژگی و کاربردهای متفاوت خودشان را دارند.

دوچرخه ثابت نشسته: این نوع از دوچرخه‌ها شباهت زیادی به دوچرخه‌های معمولی دارند که می‌توان گفت با این نوع از محصولات در زمان کودکی خود آشنایی زیادی دارید! طراحی این سری از محصولات ورزشی دوچرخه ثابت نشسته به نوعی است که با داشتن زین این امکان را به شما می‌دهد به راحتی‌ روی این قسمت از دوچرخه نشسته و شروع به پدال زدن‌های خود کنید. البته ویژگی‌های این کار به همین جا ختم نمی‌شود! با طراحی‌های متفاوتی که داشته است می‌توان گفت سختی و راحتی نوع ورزش کردن را برای افراد تغییر می‌دهد.

دوچرخه ایستاده: شاید بعد از خواندن این مورد با خود بگویید که چطور می‌توان هم در حالت ایستاده قرار گرفت و هم شروع به دوچرخه سواری کرد؟ ممکن است در برخی از مسابقات دوچرخه سواری این دستگاه‌ها را مشاهده کرده باشید که افراد بدون داشتن زین اقدام به حرکت می‌کنند. این سری از دستگاه‌های‌ورزشی نیز با الهام گرفتن از این مدل از دوچرخه‌ها توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کرده و بسیاری از افراد که خواهان چربی سوزی، کم کردن وزن، سوزاندن کالری و دیگر موارد خود هستند از این محصول برخوردار باشند.

نکاتی که باید قبل از خرید دوچرخه ثابت بدانید

نه تنها در مورد خرید دستگاه‌های ورزشی، بلکه در تمام شرایط اگر می‌خواهید اقدام به خرید محصولی کنید باید اطلاعات کافی در مورد آن را بدست بیاورید. این موضوع در مورد خرید دستگاه‌های ورزشی دوچرخه ثابت نیز مستثنی نیست و باید حداقل میزان دانش و آگاهی کافی را در مورد این دستگاه‌ها داشته باشید. این نوع از دستگاه یک سری نکات و ویژگی‌های چشم‌گیری دارد که اگر این موارد را بدانید نصف راه را رفته‌اید!

پدال‌های دوچرخه: این قسمت از دوچرخه همان قطعه‌ای به حساب می‌آید که شما باید پای خود را روی آن قرار داده و اقدام به پدال زدن کنید. در برخی از طراحی‌های این دستگاه‌ها ممکن است نوع پدال‌های آن ثابت یا متحرک باشد. بهتر است برای انتخاب این موضوع قبل از خرید دستگاه ورزشی دوچرخه ثابت در فروشگاه روی‌ این مدل‌ از دوچرخه‌ها نشسته و این موضوع را مورد بررسی قرار دهید و با هر کدام که احساس راحتی می‌کردید، تصمیم خود را برای خرید محدودتر کنید.

صفحه نمایشگر دیجیتالی: دوچرخه‌های ثابت نیز مانند دیگر وسایل ورزشی از صفحه نمایشگر دیجیتالی برخوردار هستند که می‌توان گفت این موضوع یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید دستگا‌ه‌های ورزشی از آن برخوردار باشند و دلیل آن این است که شما می‌توانید با استفاده از این صفحه نمایشگر که در دو دسته ال سی دی و ال ای دی وجود دارد فعالیت‌های ورزشی و همچنین از فعالیت‌های بدن خود آگاهی داشته باشید.

تحمل وزن: اگر می‌خواهید دستگاه ورزشی‌تان در سال‌های زیاد و مدت زمان طولانی‌تری برای شما کار کند، بهتر است به این مورد توجه داشته باشید. سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که توانایی تحمل وزن شما یا حتی وزن‌های بیشتر از  شما را داشته باشد. شاید با خود بگویید که چرا باید به این موضوع توجه داشته باشید؟ زیرا بسیاری از دستگاه‌هایی هستند که اگر بیشتر از حد وزن مجاز از آن دستگاه کار بکشید، نه تنها عمر کوتاه‌تری خواهد داشت، بلکه ممکن است با گذر زمان با شکستن برخی قطعات آن‌ها مواجه شوید. پس سعی کنید به این موضوع دقت لازم را داشته باشید.

کلام آخر

دستگاه ورزشی دوچرخه ثابت یکی از آن دسته از محصولاتی است که افراد به راحتی می‌توانند با آن بدون داشتن مشکلی روتین ورزشی خود را به پایان برسانند. برای اینکه بتوانید خریدی‌ راحت و بی دغدغه‌ای‌ را برای خود رقم بزنید، بهتر است نکاتی که در بالا برایتان گفته شد را به خوبی در گوشه ذهن خود نگه دارید! این موارد نه تنها به داشتن خرید دوچرخه اسپینینگ  و... رضایت بخشی‌ به شما کمک می‌کند، بلکه تا حدودی‌ شما را با دیگر محصولاتی ورزشی نیز آشنا می‌سازد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()