برای انتخاب یک تردمیل خوب و قابل اطمینان باید نکات بسیاری را در نظر بگیرید. رعایت توصیه‌هایی برای خرید تردمیل که باید بدانید، به شما کمک می‌کند که کالایی متناسب با نیازها و بودجه خود را خریداری کنید.

دسترسی به لیست انواع تردمیل‌ها از طریق فضای مجازی براحتی امکان پذیر است. از این رو اگر قصد خرید تردمیل را دارید، باید از نوع، قیمت، کارکرد، امکانات، جنس، ابعاد، قدرت موتور، میزان تحمل وزن و بسیاری از اطلاعات دیگر با خبر باشید.

تردمیل‌های باشگاهی و خانگی تفاوت‌های زیادی از نظر قدرت موتور، اندازه تسمه و امکانات با یکدیگر دارند. به همین دلیل برای خرید این کالا در ابتدا نوع آن را مشخص کنید و سپس سایر ویژگی‌های دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

برای کسب اطلاعات کافی در این خصوص مقاله مورد نظر را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

توصیه‌هایی برای خرید تردمیل که باید بدانید.

همیشه قبل از خرید هر کالا باید به کوچکترین جزئیات آن توجه کنید. دستگاه‌های تردمیل توسط شرکت‌ها و برندهای متفاوتی تولید می‌شوند. از این رو کیفیت و قدرت آنها با یکدیگر تفاوت‌های اساسی دارد. شما باید بر اساس نیازهای ورزشی خود و مدت زمان کارکرد تردمیل، این وسیله ورزشی را تهیه کنید.

 رعایت تذکرات و نکات زیر به شما کمک می‌کند که دستگاهی با کیفیت و پرقدرت را انتخاب و خریداری کنید. این دستگاه با چرخش تسمه به حرکت در می‌آید. امروزه تردمیل‌های پیشرفته مجهز به موتورهای پرقدرت هستند که برای باشگاه‌ها گزینه مناسبی به شمار می‌روند.

این کالاهای ورزشی تداعی کننده عمل دویدن و راه رفتن هستند که سبب کالری سوزی و کاهش وزن می‌شوند. اطلاع در مورد نکات زیر قبل از خرید تردمیل به شما در انتخاب یک دستگاه مقرون به صرفه و مرغوب کمک بسیاری می‌کند.

توجه به موتور دار یا بدون موتور بودن تردمیل

بدون شک یکی از توصیه‌هایی برای خرید تردمیل که باید بدانید، در مورد قدرت موتور است. موتور تردمیل جز مهمترین قسمت داخلی این دستگاه به شمار می‌رود که نحوه عملکرد آن را مشخص می‌کند.

 موتور تردمیل باید توانایی تحمل وزن و فشار وارده شده به دستگاه را داشته باشد. در غیر این صورت طول عمر این کالا کاهش پیدا می‌کند. موتورهای تردمیل‌های باشگاهی از نوع AC هستند و با جریان برق متناوب کار می‌کنند. در این دستگاه‌ها قدرت اسب بخار باید بین ۲.۵ الی ۳ باشد.

هر چقدر قدرت موتور این وسیله بیشتر باشد، امکان رسیدن آسیب به عضلات پا نیز کاهش پیدا می‌کند. موتور موجب چرخیدن تسمه و حرکت تردمیل می‌شود. از این رو هر چقدر این چرخش روان‌تر و با سرعت مناسب انجام گیرد، احتمال آسیب از بین می‌رود. موتور این نوع از دستگاه‌های باشگاهی AC است. اما دستگاه‌های خانگی با جریان برق ثابت یا DC روشن می‌شوند.

جنس بدنه تردمیل

یکی از عواملی که روی قیمت، استحکام و وزن تردمیل‌ها تاثیرگذار است، جنس بدنه عنوان می‌شود. بدنه برخی از این دستگاه‌ها از جنس آلومینیوم مقاوم است که علاوه بر جا به جایی راحت دستگاه و تحمل وزن بالا، امکان زنگ زدن آنها وجود ندارد.

 اکثر تردمیل‌ها دارای بدنه‌ای از جنس فولاد مخصوص هستند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار حاصل از وزن افراد دارند. بنابراین در زمان خرید تردمیل به این نکته توجه داشته باشید.

ابعاد متناسب با فضا

تردمیل‌ها دارای انواع متنوعی هستند و همین امر در ابعاد آنها نیز تاثیرگذار است. از جمله توصیه‌هایی برای خرید تردمیل که باید بدانید، در مورد ابعاد آن است. قبل از خرید آنلاین تردمیل در ابتدا فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید. سپس بر اساس طول، عرض و ارتفاع آن فضا، تردمیل مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

 به‌دلیل وزن بالای این دستگاه بهتر است یک مکان مشخص برای آن در نظر بگیرید و از حرکت آن خودداری کنید.

اطلاع از حداکثر سرعت تردمیل

تردمیل‌های برقی و موتوردار دارای حداقل و حداکثر تنظیمات سرعت هستند. سرعت در بیشتر مواقع از ۳ تا ۷ کیلومتر در ساعت تنظیم می‌شود. برای دویدن نیز تنظیمات سرعت باید روی ۱۰ تا ۱۲ کیلومتر در ساعت قرار داده شود. این میزان سرعت برای افراد عادی مناسب است.

خرید تردمیل از فروشگاه آنلاین هایپر جیم فرصتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در مورد جزئیات این دستگاه اطلاعات کامل را به‌دست آورید. کارشناسان فنی فعال در این مرکز آنلاین با ارائه خدمات شبانه روزی به مخاطبان به آنها در انتخاب دستگاه مناسب کمک می‌کنند.

 کالای خریداری شده از این فروشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل شما داده می‌شود. همچنین امکان خرید آنلاین تردمیل در هر مکان و زمان برای شما وجود دارد. در صورت تمایل به تهیه تردمیل از فروشگاه هایپر جیم به وب سایت این مجموعه سر بزنید.

در نتیجه…

تردمیل از جمله کالاهای ورزشی مورد نیاز در هر باشگاه و خانه‌ای است که انجام فعالیت‌های هوازی مانند دویدن و پیاده روی را راحت‌تر می‌کند. در این مقاله سعی کردیم توصیه‌هایی برای خرید تردمیل که باید بدانید را ذکر کنیم.

این وسیله ورزشی برای افراد دارای اضافه وزن کاربرد گسترده‌ای دارد. از این رو انتخاب بهترین نمونه از این دستگاه موجب سلامت کلی بدن و بهبود عملکردهای ورزشی می‌شود. در زمان  خرید تردمیل باشگاهی توجه به ابعاد دستگاه، قدرت موتور، نوع تردمیل، قیمت، درجه شیب و سرعت، امکانات مربوط به پخش موسیقی و غیره، شما را به یک تردمیل با کیفیت و دارای گارانتی می‌رساند.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 413
نمایش همه
علاقه مندی ها ()