شاید باورتان نشود اما انجام دادن فعالیت‌های ورزشی به واسطه دستگاه‌های ورزشی می‌تواند تناسب اندام زیباتر و سریع‌تری را برای شما رقم بزند که پس از انجام یک روتین ورزشی کاملاً از خود راضی خواهید بود. به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل دارند که این محصولات را برای خانه خود خریداری کرده و بتوانند هر چه راحت‌تر و سریع‌تر روتین ورزشی خود را انجام دهند.

خرید تردمیل یکی از چندین محصولات ورزشی به شمار می‌آید که می‌توانید یکی از انواع مدل و کاربرد این دستگاه‌ها را انتخاب کرده و در گوشه‌ای از خانه خود قرار دهید اما پس از هنگام خرید تردمیل نکاتی را باید برای نگهداری تردمیل در نظر بگیرید که عمر طولانی‌تری را برای محصولات خود به ارمغان بیاورید. اگر می‌خواهید در این باره اطلاعات کافی داشته باشید، بهتر است در ادامه با هایپرجیم همراه باشید.

6  نکته اساسی و مهم برای نگهداری تردمیل

بسیاری از افراد وجود دارند که پس از خرید تردمیل و نصب آن این سوال برایشان پیش می‌آید که اکنون چگونه می‌توانند برای داشتن یک تردمیل سالم به همراه عمر طولانی از دستگاه خود نگهداری کنند؟ نگهداری این نوع از دستگاه‌های ورزشی آسان و راحت است و تنها کافی است که دقت لازم را نسبت به آن‌ها داشته باشید. برای این کار باید در زمان مناسب اقدام به بررسی و رسیدگی قطعات آن کنید و اگر بتوانید نکاتی که در ادامه برایتان در مورد نگهداری تردمیل که می‌گوییم را با دقت کامل انجام دهید،‌ دیگر نگران خراب شدن دستگاه‌های ورزشی خود نخواهید بود.

مکان مناسبی را برای قرار گرفتن این دستگاه انتخاب‌ کنید: در درجه اول نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید محل قرار گرفتن دستگاه ورزشی شما در خانه‌تان به حساب می‌آید. به عبارت دیگر می‌توان گفت که شما باید محصول خود را در محلی قرار دهید و این موضوع به این معنا است که باید سعی کنید دستگاه خود را از قرار گرفتن در برابر تابش مستقیم خورشید دور نگه دارید.

این موضوع به عمر طولانی در دستگاه شما کمک می‌کند و علاوه بر این مورد به این دلیل می‌گویند که در برابر خورشید قرار ندهید زیرا در هنگام ورزش کردن و دویدن روی دستگاه تردمیل به دلیل بالا رفتن جنب و جوش بدنتان و تابش خورشید روی شما ممکن است تنفس کمتری را استشمام کنید و دچار برخی بیماری‌هایی شوید. پس سعی کنید به این مورد توجه لازم را داشته باشید.

دستگاه خود را روغن کاری کنید: یکی از نکات و ویژگی‌های نگهداری تردمیل این است که بتوانید پس از مدتی دستگاه خود را روغن کاری کنید. در هنگام خرید تردمیل فروشنده‌ها این مورد را به شما گوشزد خواهند کرد که پس از یک سال از خرید و استفاده دستگاه خود سعی کنید قطعات مورد نیاز آن را روغن کاری کنید. در حین انجام این کار باید به چند نکته توجه داشته باشید. اولین نکته این است که در هنگام ریختن روغن مراقب باشید که قطره‌ای روی صفحه بالشتک محصول نریزد. این موضوع به این معنا است که ممکن است در هنگام دویدن خطراتی را برای شما به همراه بیاورد.

نکته دوم این مورد را برای نگهداری تردمیل به شما نشان می‌دهد که سعی داشته باشید هر سال یک بار اقدام به روغن کاری دستگاه ورزشی خود کنید زیرا اگر مدت زمان کمتری را بین فواصل روغن کاری تردمیل در نظر بگیرید، ممکن است دستگاه شما را زودتر دچار آسیب و خطرات احتمالی کند پس این نکته را نیز در خاطر خود داشته باشید.

به زیر دستگاه تردمیل توجه داشته باشید: اگر نسبت به وسایل جانبی دستگاه تردمیل کنجکاو باشید، متوجه برخی قطعات اضافه آن می‌شوید که می‌تواند عمر طولانی‌تری را برای نگهداری تردمیل شما به همراه داشته باشد. یکی از موارد وجود یک محفظه‌ای است که در زیر تردمیل شما قرار می‌گیرد که این موضوع سطح زیرین و فرش شما را در برابر فشار و آسیب دستگاه تردمیل محافظت می‌کند که شمل این مورد را می‌توانید در هنگام خرید تردمیل از فروشنده درخواست کنید.

سطح صاف قرار گرفتن تردمیل: یکی دیگر از مواردی که به عمر دستگاه شما می‌افزاید قرار گرفتن تردمیل روی یک سطح صاف و بدون شیب است. از آنجایی که عمل دویدن را روی این دستگاه انجام می‌دهید باید از استحکام و محکم بودن پایه‌های تردمیل ورزشی خود روی سطح زمین مطمئن باشید که در هنگام دویدن روی تردمیل برای شما خطراتی را به بار ناورد.

تمیزی دستگاه را در نظر داشته باشید: اگر می‌خواهید در مورد نگهداری تردمیل خود منظم و کوشا باشید، بهتر است علاوه بر نکاتی که در بالا برایتان ارائه داده‌ایم دستگاه ورزشی خود را تمیز نگه دارید. این موضوع به این معنا نیست که هر روز با آب و صابون به جان دستگاه ورزشی خود بیفتید! بلکه برعکس سعی کنید پس از چند بار استفاده از آن تصمیم به تمیز کردن دستگاه خود داشته باشید. این کار را می‌توانید با دستمال کمی مرطوب انجام داده و قطعات آن را تمیز کنید. در بعضی شرایط به دلیل اینکه ممکن است گرد و خاک‌هایی را در اطراف و گوشه کنار آن تجمع یابد بهتر است از جاروبرقی برای تمیز کردن این موارد استفاده کنید.

موتور دستگاه را در حالت استراحت قرار دهید: تفاوت اساسی بین دستگاه‌های تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی وجود دارد و آن در موتور آن است‌. هنگامی که شما روی تردمیل خانگی خود در حال د‌ویدن هستید سعی کنید پس از انجام یک ساعت فعالیت روی آن به مدت یک ساعت موتور دستگاه را نیز در حالت استراحت قرار دهید. این موضوع یکی از مهم‌ترین موارد برای نگهداری تردمیل خانگی به شمار می‌آید که بیشتر افراد به اینکه توجهی ندارند و در آخر با خراب شدن موتور دستگاه خود مواجه خواهند شد. پس برای جلوگیری از این مورد می‌توانید به این موضوع دقت و توجه لازم را به خرج دهید.  فروش تردمیل خانگی از طریق سایت هایپرجیم انجام می گیرد.

کلام آخر

نگهداری تردمیل همانند انجام دادن روتین ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است که اگر شما می‌خواهید هر روز روتین ورزشی خود را به طور منظم انجام دهید، پس باید دستگاه خود را نیز به خوبی نگهداری کنید که بتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید. نکات و ویژگی‌هایی که در بالا برای شما ارائه داده‌ایم یکی از چندین موارد مهم برای نگهداری این نوع از دستگاه‌های ورزشی به شمار می‌آید که باید همه افراد دقت لازم را در این باره داشته باشند.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()