دستگاه تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی است که این روزها با استقبال زیادی مواجه شده است. افراد زیادی هر روز به جمع کاربران دستگاه ورزشی تردمیل افزوده می‌شوند تا به استفاده از آن در جهت اهدافی مانند کاهش وزن، حفظ و تناسب اندام، سلامتی جسمی و روحی و موارد مشابه بپردازند. پیوستن به جمع کاربران دستگاه تردمیل نیازمند موفق شدن در فرآیند تعیین دستگاه مناسب و خریداری این محصول متناسب با نیاز و سلیقه فردی است. موارد گوناگونی بر خرید تردمیل توسط متقاضی و فروش تردمیل توسط فروشنده اثر خواهد گذاشت. یکی از این موارد گارانتی است که روی قیمت دستگاه و به طور کلی فروش تردمیل تاثیر دارد. اگر مایل به این هستید که بدانید چرا گارانتی روی فروش تردمیل تاثیرگذار است تا انتهای این مقاله را با هایپرجیم همراه باشید.

چرا گارانتی روی فروش تردمیل تاثیرگذار است؟

در این بخش به برند و گارانتی دستگاه تردمیل که دو مورد مهم در خرید تردمیل هستند خواهیم پرداخت:

برند دستگاه تردمیل

به طور معمول، برندهای مشهور و محبوب می‌توانند کالاهای بهتر و باکیفیت‌تر به متقاضیان ارائه دهند و بدیهی است که قیمت این گونه از کالاها نیز بیشتر خواهد شد، علاوه بر آن کالاهای این برندها دارای گارانتی معتبر و طولانی‌تری نیز هستند. به عبارت بهتر برند هر کالایی نقشی مهم در تعیین قیمت آن دارد و به طور کلی برند کالا، کیفیت آن را مشخص می‌کند. برند تردمیل مانند هر کالایی بر گارانتی آن اثرگذار است. در ادامه نحوه تاثیر برند بر گارانتی را بررسی خواهیم کرد.

گارانتی

 برند دستگاه تردمیل نیز یکی از نکته‌های مهم‌ و اثرگذار بر قیمت آن است و اولین مورد قابل توجه در فرآیند انتخاب و خرید تردمیل است. در واقع نام برند دستگاه تردمیل است که نشان دهنده استحکام بدنه، قدرت و نوع موتور و موارد دیگر است. علاوه بر آن، برند یک دستگاه تردمیل، میزان سابقه آن و همچنین اطمینان برند از ساخت کالا می‌تواند تعیین کننده نوع و گارانتی آن هم باشد. برای مثال نوع موتوری که در یک دستگاه تردمیل به کار می‌رود می‌تواند گارانتی موتور آن را تعیین کند. به این ترتیب تعویض قطعه و گارانتی قطعه‌ در دستگاه تردمیل از موارد اثرگذار بر قیمت  خرید تردمیل خانگی و باشگاهی خواهد بود. در گارانتی دستگاه تردمیل باید این نکته را نیز مورد توجه قرار داد که آیا موتور دستگاه نیز گارانتی دارد یا خیر.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک دستگاه تردمیل این است که از گارانتی مناسبی برخوردار باشد؛ زیرا از این طریق تضمینی برای تعمیر و تعویض قطعات بدنه و موتور دستگاه برای کاربر مورد نظر ایجاد خواهد شد. این تضمین از آن جهت اهمیت دارد که دستگاهی مانند دستگاه تردمیل در مکانی عمومی مثل باشگاه قرار خواهد گرفت که افراد با وزن و هدف‌های گوناگون به صورت مداوم و روزانه از آن استفاده خواهند کرد؛ بنابراین استهلاک تردمیل بالا خواهد رفت و امکان خراب شدن قطعات آن وجود دارد. پس برخورداری از گارانتی خوب برای دستگاه تردمیل و به خصوص تردمیل باشگاهی مهم و قابل توجه است.

آنچه بهتر است در پایان بدانید

داشتن برند مناسب، ضمانت و قیمت ایده‌آل از موارد اثرگذار بر خرید و فروش این دستگاه ورزشی است. این مقاله به همین موضوع پرداخته است و به پرسش چرا گارانتی روی فروش تردمیل تاثیرگذار است پاسخ داده است.

خرید از هایپرجیم

در حال حاضر سایت‌های فراوانی برای فروش دستگاه تردمیل وجود دارد که امکان بررسی انواع تردمیل را به متقاضیان می‌دهد. خرید دستگاه ورزشی تردمیل با مشاهده قیمت از طریق مراجعه به هایپرجیم امکان پذیر است. این فروشگاه با معرفی انواع تردمیل در طرح‌ها و مدل‌های مختلف، قیمت هر کدام را با توجه به موارد اثرگذار بر قیمت این وسیله ورزشی تعیین و به افراد متقاضی ارائه می‌دهد.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 512
نمایش همه
علاقه مندی ها ()