خرید تردمیل مناسب می‌تواند کمک کند که وزن خود را به طور معقولی کاهش دهید، تناسب اندام را در زندگی روزمره خود بگنجانید و از ورزش در خانه خود در هر شرایط آب و هوایی لذت ببرید. اگر به دنبال تردمیل خانگی جدید هستید، با کمک راهنمای تردمیل ما در زیر، درباره نحوه یافتن بهترین گزینه خود بیشتر بدانید. خرید تردمیل را از فروشندگان معتبر انجام دهید.

این شامل ویژگی‌هایی است که هنگام مرور موارد گوناگون باید به دنبال چه ویژگی‌هایی باشید و چگونه می‌توانید در این مسیر در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

گرم کردن برای خرید تردمیل

چرا باید قبل از خرید تردمیل خود را گرم کرد؟ دو دلیل اصلی وجود دارد که به ذهن متبادر می‌شود. اولاً، می‌خواهید از رگ به رگ شدن مغز جلوگیری کنید! با مجموعه عظیمی از مارک‌ها، مدل‌ها و پیشنهادات موجود در بازار، خرید می‌تواند بسیار سخت باشد.

گرم کردن بدن کمک می‌کند که گزینه‌های خود را محدود کنید و ایده واضح‌تری از آنچه به دنبال آن هستید را ارائه دهد. ثانیاً شرکت‌ها بازی‌های قیمت را انجام می‌دهند. اگر قوانین را نمی‌دانید، ممکن است به جای خوشحالی از تصمیم خود احساس فریب خوردگی کنید. با این نکات و ترفندهای ساده، نحوه خرید هوشمندانه را بیاموزید.

فضای تمرین و اندازه تردمیل خود را انتخاب کنید

چقدر فضا را می‌توانید برای خرید تردمیل در خانه خود اختصاص دهید و کجا خواهد بود؟ برای صرفه جویی در زمان، فضای زمینی را که قصد دارید تردمیل خود را روی آن قرار دهید، اندازه گیری کنید. اگر به دنبال مدل تاشو هستید، فضایی را که باید برای ذخیره سازی در نظر بگیرید (L x W x H) اندازه گیری کنید.

ابعاد این کالا معمولاً منتشر می‌شود و نگه داشتن این اطلاعات در دسترس خودتان، آن را به خریدی کارآمدتر تبدیل می‌کند. به خاطر داشته باشید که فضای لازم برای دویدن که می‌توانید از طریق اندازه تسمه تردمیل کار کنید، می‌تواند بر ردپای کلی تردمیل نیز تأثیر بگذارد.

در عین حال کمربند عریض 22 اینچی برای دوندگان و 20 اینچی برای واکرها توصیه می‌کنیم. اگرچه یک کمربند 20 اینچی برای دونده‌ها کافی است، اما فضای کمتری برای خطا باقی می‌گذارد.

به عنوان قانون کلی، حداقل طول کمربند 50 اینچ برای واکرها، 55 اینچ برای دوندگان و 60 اینچ برای دوندگان با قد بالای 6 اینچ توصیه می‌شود.

هنگامی که مشخص کردید که چقدر فضای خانه برای داشتن تردمیل نیاز دارید، می‌توانید به اندازه فکر کنید. تردمیل‌های استاندارد حدود 7 اینچ طول و 3 اینچ عرض دارند. اگرچه تعداد زیادی تردمیل تاشو در بازار وجود دارد که به طور قابل توجهی کوتاه‌تر هستند، اما هنوز هم در هنگام استفاده به فضای زیادی نیاز دارند.

به دنبال کالا تاشو هستید؟ خوشبختانه، اکنون موارد تاشو با هر قیمتی عرضه می‌شوند. قبل از خرید تردمیل خانگی حتماً مشخصات و ابعاد هر کدام را که به آن توجه دارید، بررسی کنید و فضای خود را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که فضای کافی دارید.

تمرینات تردمیل خود را تصور کنید

آیا پیاده روی آرام، دویدن شدید یا چیزی در این بین را تصور می‌کنید؟ پاسخ به این سوال به شما کمک می‌کند تا خرید تردمیل خود را با قدرت موتور محدود کنید. هر چه تمرینی که پیش‌بینی می‌کنید سنگین‌تر باشد، به موتور با قدرت بیشتری نیاز خواهید داشت.

پاسخ به سؤال بالا همچنین می‌تواند به انتخاب اندازه مسیر برای نیازهای تمرینی خود کمک کند. واکرها می‌توانند با انتخاب مسیرهای کوتاه‌تر روی تردمیل در هزینه خود صرفه جویی کنند و دوندگان (مخصوصاً دوندگان بلند قد) به فضای بیشتری برای کشش نیاز دارند.

تعیین قیمت

حال وقت آن است که بودجه خودتان را در نظر بگیرید. به این ترتیب به راحتی قادر به تصمیم گیری در این مورد خواهید بود. در حقیقت گاهی قیمت مجبور به محدودیت زیاد منجر خواهد شد و باید برخی از فاکتورها را فراموش کنید یا برندی خاص را از یا ببرید.

البته این نکته را بیان کنیم که در خرید تردمیل نکته اولیه خود تردمیل خواهد بود و مارک وسیله در گام‌های بعدی قرار خواهد گرفت.

سخن آخر

تصمیم بگیرید که از کدام ویژگی استفاده خواهید کرد. این مورد در کنار موارد بالا بسیار مهم خواهد بود و تأثیر گذار است. بدین ترتیب می‌توانید خرید تردمیل خیلی خوبی را داشته باشید. همواره مشخص کردن اولویت‌ها و موارد بیان شده می‌تواند وضوح را برایتان به وجود آورد که نتیجه مثبت را ارائه می‌دهد.

حواستان باشد که فروشگاه هایپرجیم با تنوع بالا مارک‌ها و تنوع کالا در خدمتتان است تا بتوانید با دستی باز و بدون محدودیت انتخاب کنید. رسیدن به بهترین انتخاب دلیل حضور این مجموعه خواهد بود. کیفیت و اصالت و خدمات پس از فروش را می‌توان از بارزترین ویژگی‌ها بیان کرد. خریدی با کیفیت و اقتصادی را تجربه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 406
نمایش همه
علاقه مندی ها ()