آیا تاکنون متوجه دروغ‌هایی که در زمان فروش تردمیل به شما می‌گویند، شده‌اید؟ این دروغ‌ها در زمان خرید بسیاری از کالاها توسط فروشندگان گفته می شود‌. متأسفانه برخی از افراد بی وجدان، کالای نامرغوب خود را با قیمت‌های گزاف به مشتریان ارائه می‌دهند.

 تردمیل از جمله دستگاه‌های بدنسازی است که با هزینه بالایی به بازار عرضه می‌شود. از این رو افراد بسیاری توانایی خرید این کالا را ندارند. به همین دلیل برای جلوگیری از ضرر مالی، قبل از خرید این محصول اطلاعات جامعی در مورد اصل یا غیر اصل بودن دستگاه، قیمت  فروش تردمیل ، کیفیت، امکانات اضافی و غیره به‌دست آورید. زیرا دروغ‌های که در مورد تردمیل می‌شنوید، حول همین نکات است. در این مقاله شما را با این دروغ‌ها آشنا می‌کنیم.

عدم یافتن تردمیل در فروشگاهی دیگر

به‌طور حتم تاکنون با فروشندگانی مواجه شده‌اید که ادعا می‌کنند کالای مورد نظر را در هیچ کجای دیگر پیدا نخواهید کرد؟ این افراد بدون شک دروغگوهایی ماهر هستند که قصد دارند از عدم آگاهی شما سواستفاده کنند. به‌دلیل وجود فروشگاه‌های آنلاین و حضوری لوازم ورزشی در سراسر ایران، بدون شک کالای مورد نظر را در جایی دیگر پیدا خواهید کرد.

بنابراین هرگز گول این افراد را نخورید و به جستجوی خود برای خرید بهترین تردمیل ادامه دهید. در این صورت کالای باکیفیتتر و مقرون به صرفه تری را به‌دست خواهید آورد.

توضیحات دروغ در مورد کیفیت کالا

تردمیل‌ها در انواع برندها و مدل‌های متنوع تولید می‌شوند. بنابراین شرکت‌های تولید کننده این دستگاه‌ها از تجهیزات و قطعات متنوعی در زمان ساخت این کالاها استفاده می‌کنند.

 هر کدام از این قطعات کیفیت متفاوتی دارند. به همین دلیل توصیه می‌شود، قبل از خرید تردمیل با برندهای معتبر و شناخته شده در این عرصه آشنا شوید. در این صورت از کیفیت دستگاه ورزشی مطمئن می‌شوید. دروغ‌هایی که در زمان فروش تردمیل به شما می‌گویند، ممکن است در مورد کیفیت این کالا باشد.

دروغ‌هایی که در زمان فروش تردمیل به شما می‌گویند، شامل چه مواردی می‌شوند؟

اکثر فروشندگان برای جلب نظر مشتری و فروش کالای خود به او، در مورد کیفیت دستگاه و کارایی آن اغراق می‌کنند و در برخی از مواقع کالای خود را با قیمت‌های بالاتر از حد عرف به مشتریان می‌فروشند. از این رو اگر به‌عنوان خریدار تردمیل به فروشگاه‌های ورزشی مراجعه می‌کنید، قبل از اقدام به  خرید تردمیل خانگی ، از دروغ‌هایی که ممکن است به شما گفته شود، اطلاع پیدا کنید.

در این صورت با خیال راحت دستگاه تردمیل مورد نیاز خود را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت عالی انتخاب می‌کنید. در ادامه برخی از رایج‌ترین دروغ‌ها در زمان فروش تردمیل را بررسی می‌کنیم.

بالا بردن قیمت‌ها برخلاف نرخ تعرفه

یکی دیگر از دروغ‌هایی که فروشندگان در زمان خرید تردمیل به مشتریان می‌گویند، مربوط به قیمت کالاها است. متأسفانه سودجویی و طمع برخی از فروشندگان سبب می‌شود که قیمتی بالاتر از نرخ معمول را از خریداران طلب کنند. در صورتی که به‌عنوان خریدار تردمیل به فروشگاه مراجعه می‌کنید، بهتر است در مورد قیمت‌های دستگاه مورد نظر اطلاعات کافی به‌دست آورید.

 مقایسه قیمت‌ها به‌صورت مجازی روشی بسیار کاربردی است که از صرف زمان و هزینه زیاد گشت و گذار حضوری جلوگیری می‌کند. همچنین خرید از فروشگاه‌های آنلاین مانند تردمیل کو، بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال تردمیل با قیمت‌های مقرون به صرفه هستند. زیرا در این صورت امکان دریافت هزینه‌های گزاف از مشتری به حداقل می‌رسد.

اغراق در امکانات اضافی تردمیل

برخی از دستگاه‌های تردمیل دارای امکانات ویژه‌ای هستند. به همین دلیل فروشندگان ممکن است دروغ‌هایی که در زمان فروش تردمیل به شما می‌گویند، در مورد امکانات و تکنولوژی‌های به کار رفته در این دستگاه‌ها باشد. اغراق بیش از حد در این مورد یا ذکر برخی از ویژگی‌هایی که دستگاه مجهز به آن نیست، دروغ رایجی است که برخی از فروشندگان می‌گویند.

عدم بیان حقیقت در مورد اورجینال یا غیر اورجینال بودن کالا

یکی دیگر از دروغ‌هایی که افراد عادی براحتی قادر به تشخیص آن نیستند، در مورد اصل یا غیر اصل بودن تردمیل است. کالاهای اصل و معتبر دارای کد اصالت کالا هستند و مستقیماً توسط شرکت مورد نظر تولید می‌شوند. برخی از فروشندگان تردمیل، برندهای غیر اورجینال را با نام و مدل دستگاه مشابه به‌عنوان کالای اصل به خریدار می‌فروشند. در صورتی که در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، از کارشناس فنی در سایت تردمیل کو کمک بگیرید.

برای جلوگیری از دروغ‌هایی که در زمان فروش تردمیل به شما می‌گویند، بهتر است خرید خود را از مراکز معتبر همچون فروشگاه تردمیل کو انجام دهید. این فروشگاه یکی از بهترین مراکز آنلاین است که با کسب نشان تجارت الکترونیکی از سازمان‌های مربوطه، دستگاه‌های ورزشی خود را بر اساس نرخ مصوب و به‌صورت اورجینال به فروش می‌رساند. تمامی دستگاه‌های تردمیل موجود در این سایت دارای کد کالا و مشخصات معتبر هستند که نشان از کیفیت بالای آنها می‌دهد.

در نتیجه…

دروغ‌هایی که در زمان فروش تردمیل به شما می‌گویند، ممکن است شما را به سمت خرید دستگاه بی کیفیت سوق دهد. این نوع کلاهبرداری در برخی از فروشگاه‌ها برای جلب نظر مشتری انجام می‌شود که نتیجه آن نارضایتی و عدم اعتماد مخاطب به فروشگاه مورد نظر است. اما با کمی جستجو در فضای مجازی و کسب اطلاعات دقیق در مورد این کالای ورزشی قادر خواهید بود که دروغ‌های فروشندگان را نقش بر آب کنید. این دروغ‌ها در مورد قیمت، کیفیت، نوع و تعداد امکانات، اورجینال بودن دستگاه و غیره گفته می‌شود.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 334
نمایش همه
علاقه مندی ها ()