بر اساس آنچه که از مطالعات به‌دست آمده افراد بزرگسال برای سالم ماندن باید حدود ۱۵۰ دقیقه در هفته ورزش هوازی حداقل با شدت متوسط را داشته باشند. مهمترین فاکتور برای داشتن سلامتی و حفظ آن انواع فعالیت‌های بدنی و ورزش منظم است. آموزش مداوم به شما کمک می‌کند و از آن خود را مدیریت کنید و با تقویت سیستم ایمنی بدن، خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را در خود کاهش دهید. در این مطلب سعی کردیم تمام مزایای استفاده از دوچرخه ثابت باشگاهی را برای شما بگوییم که براحتی می‌توانید این توصیه‌ها را انجام داده و سلامتی خود را تضمین کنید. هایپر جیم فروشگاهی است که می‌توانید این دستگاه ورزشی مفید را هرچه زودتر خریداری کنید.

دوچرخه ثابت باشگاهی نشسته

دوچرخه سواری یک فعالیت ورزشی هوازی بوده است و میتواند فعالیت قلبی عروقی شما مؤثر باشد. با این حال اگر حس کردید ۱۵۰ دقیقه مدت زیادی برای تمرین شما است می‌توانید زمان را کمتر کرده و به‌تدریج زمان ورزش خود را افزایش دهید. دوچرخه ثابت تمرین خوبی برای عضلات شما است با این حال توصیه می‌شود در هفته حداقل یک یا دو بار از تمرینات متفاوت استفاده کرده و عضلات خود را به چالش بکشید.

مزایای تمرین با دوچرخه ثابت

بهبود کیفیت خواب، سیستم ایمنی با عملکرد خوب، کاهش خطر ابتلا به دیابت، کاهش سطح کلسترول خون، تقویت ماهیچه‌های قلب و ریه، سوزاندن کالری.

تمام این موارد مزایای تمرین با دوچرخه ثابت باشگاهی بوده که در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر بعضی از این موارد می‌پردازیم.

کالری سوزی

تمرینات با دوچرخه ثابت به سوزاندن کالری مورد نیاز روزانه شما کمک می‌کند. زمانی که مطمئن باشید هر روز به میزان کافی یا حتی بیشتر کالری می‌سوزانید دیگر نگران مدیریت وزن خود نخواهید بود. برای رسیدن به این نتیجه بهتر است حداقل به‌مدت ۳۰ دقیقه با سرعت متوسط با دوچرخه ثابت باشگاهی تمرین کنید. اگر می‌خواهید نتیجه بهتری ببینید و حس می‌کنید توان شدت بیشتر تمرین را دارید می‌توانید سرعت و میزان کالری سوزانده شده خود را نیز افزایش دهید. خرید دوچرخه ثابت باشگاهی را از سایت هایپرجیم با کیفیت بسیار بالا انجام دهید.

مهربان با مفاصل

فعالیت‌های هوازی بسیاری وجود دارد که می‌تواند به شما برای رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن کمک کند. با این حال تمام این فعالیت‌ها خوب نبوده و ممکن است صدماتی نیز به شما وارد کند زمانی که شما ورزش‌هایی مانند دویدن یا ورزشهای گروهی بر روی تردمیل یا دستگاه‌های مختلف انجام می‌دهید، ضرباتی با شدت زیاد به زانوها و مفاصل شما وارد شود، همین ضربات وارد شده می‌تواند در آینده برایتان مشکل ساز شود. بنابراین استفاده از دستگاه‌هایی که سختی کمتری دارند بسیار مفید خواهند بود برای مثال شما و دوچرخه ثابت می‌توانید بدون آنکه فشار بیش از حد به مفاصل خود وارد کنید ضربان قلبم بالا برده و به پمپاژ خون کمک کنید.
همچنین در افرادی که اضافه وزن زیادی دارند ممکن است حتی راه رفتن برایشان سخت باشد اما استفاده از دوچرخه ثابت میتواند فشار روی نواحی مختلف مانند کمر، لگن، زانوها و مچ پا را کاهش دهد. در نتیجه شما حتی با وجود این شرایط نیز می‌توانید ورزش خود را با خیال راحت و خطر آسیب کمتری انجام داده و به نتیجه دلخواه برسید.

دوچرخه ثابت و فواید کاردیو

از آنجایی که تمرین با دوچرخه چه از نوع ثابت و چه از متحرک ورزش هوازی محسوب می‌شود می‌توان با تمرینات منظم به کاهش فشار خون بالا کمک کرده و قند خون را تنظیم کرد. بنابراین بعد از استفاده منظم از این دستگاه احتمال حملات قلبی در شما کمتر خواهد بود. از دیگر مزایای آن کاهش میزان کلسترول بد و افزایش میزان کلسترول خوب خون است. شما با انجام تمرین دوچرخه سواری به‌مدت 30 دقیقه در یک روز و ۵ بار در یک هفته حتی می‌توانید میزان باقی‌مانده عمر خود را نیز افزایش دهید. فروش دوچرخه ثابت باشگاهی از طریق سایت انجام می گیرد.

دوچرخه سواری و جلوگیری از آلزایمر

طبق مطالعات علمی بسیاری که انجام شده متخصصان پزشکان دریافتند فعالیت بدنی در صورتی که به‌طور منظم باشد می‌تواند خطرات احتمالی را کاهش داده و از بروز بیماری‌های مانند آلزایمر یا پارکینسون جلوگیری کند. زمانی که شما فعالیت بدنی انجام می‌دهید نواحی خاصی از مغز را تحریک می‌کنید همین موضوع باعث می‌شود از بروز این بیماری‌ها ایمن باشید. دقت کنید هیچ وقت برای ورزش دیر نیست و بهتر است به توصیه پزشکان عمل کنید که می‌گویند ورزش بهترین راه پیشگیری برابر بیماری‌های مرتبط با افزایش سن است.

سخن آخر

دوچرخه ثابت باشگاهی مزایای زیادی برای بدن ما دارد و به‌طور کلی دستگاه ورزشی مفیدی شناخته می‌شود. همانطور که گفته شد ورزش با این دستگاه می‌تواند کلسترول خوب بدن را افزایش داده و به کاهش سطح کلسترول بد خون کمک کند. استفاده از این روش نسبت به سایر تمرینات قلبی و عروقی خطر کمتری داشته و برای مفاصل شما مشکلی ایجاد نمی‌کند. ورزش و اهمیت به تناسب اندام سن نمی‌شناسد، بنابراین فرقی ندارد در چه وضعیت بدنی هستید اضافه وزن دارید یا نه، انجام تمرین منظم را فراموش نکنید. بهترین راه تمرین با دوچرخه ثابت باشگاهی است که براحتی می‌توانید از فروشگاه هایپر جیم آن را تهیه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()