یکی از ابزارهایی که برای کاهش وزن و رسیدن به اندام مناسب باید از آن استفاده کنید، اسکی فضایی است. بر این اساس توجه کنید که این وسیله مزیت‌های بیشماری نسبت به تردمیل دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

بر این اساس توجه کنید که  اسکی فضایی یکی از بهترین وسیله‌های ورزشی برای کاهش وزن است. برای استفاده مناسب از این دستگاه بهتر است، روزانه 10 الی 15 دقیقه با این دستگاه کار کنید که در طولانی مدت آسیبی به شما وارد نشود.

با توجه به مواردی که به آنها اشاره شد، این وسیله ورزشی مزایای بیشماری دارد و برای خرید این بهتر است از مراکز معتبر و نظر افراد با تجربه استفاده کنید.

هرآنچه باید از مزیت اسکی فضایی نسبت به تردمیل بدانید

یکی از وسایلی که در باشگاه‌های ورزشی مورد توجه افراد زیادی قرار می‌گرید، اسکی فضایی است. بر این اساس توجه کنید که برای استفاده از این وسیله باید نکات ایمنی را رعایت کنی که در طولانی مدت دچار آسیب‌های جبران ناپذیر نشوید.

بر این اساس در ادامه به مزیت‌های اسکی فضایی نسبت به تردمیل میپردازیم.

تمرین کم فشار نسبت به تردمیل

مورد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از تردمیل برای همه افراد مناسب نیست. افرادی که مشکلانی در پا و کمر دارند، بهتر است، از این وسیله ورزشی استفاده نکنند که در طولانی مدت دچار آسیب‌های بیشتری نشوند.

بر این اساس می‌توان گفت، استفاده از اسکی فضایی باعث می‌شود که فشار کمتری به بدن افراد وارد می‌شود.

تحمل وزن بیشتر نسبت به تردمیل

برخی از تردمیل‌ها تحمل وزن مشخصی دارند، بر این اساس توجه کنید که اسکی فضایی در مقایسه با تردمیل‌ها تحمل وزن بیشتری دارند و با توجه به اینکه دست و پا با هم حرکت می‌کنند، کالری بیشتری نیز سوزانده می‌شود و کاهش وزن بیشتری نیز اتفاق می‌افتد.

حرکت در مسیر طبیعی پا و ران

به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از اسکی فضایی به شما این امکان را می‌دهد که همزمان پا، ران و دست‌ها با هم حرکت کنند و این موضوع فشار به مفاصل را به حداقل می‌رساند و در طولانی مدت باعث آسیب‌های جبران ناپذیر به افراد نمی‌شود.

کالری بیشتر نسبت به تردمیل

با توجه به این موضوع که برای استفاده از اسکی فضایی بالا و پایین تنه در یک لحظه حرکت می‌کنند، در نتیجه کالری بیشتری سوزانده می‌شود و کاهش وزن بیشتری نیز اتفاق می‌افتد. به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از اسکی فضایی به شما این امکان را می‌دهد که همزمان عضلات بیشتری درگیر شود.

در واقع با انجام یک فعالیت ورزشی چند فعالیت را انجام می‌دهید که همین موضوع نیز در طولانی مدت باعث سلامت بیشتر شما می‌شود.

کاهش وزن سریع

تحقیقات نشان می‌دهد که برخی افراد استفاده از این وسیله را به کوهنوردی و پیاده روی ترجیه می‌دهند، بر این اساس می‌توان گفت، افراد احساس راحتی بیشتری هنگام استفاده این دستگاه نسبت به تردمیل دارند و تمایل بیشتری به استفاده از آن نشان می‌دهند.

ایمنی بیشتر نسبت به تردمیل

با توجه به اینکه کنترل استفاده از این دستگاه با خودتان است و هر زمانی که احساس ضعف و خستگی کردید، می‌توانید آن را متوقف کنید، امنیت بیشتری نسبت به تردمیل دارد و همین موضوع نیز باعث محبوبیت بیشتر این وسیله ورزشی بین افراد مختلف شده است.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی موضوع خرید اسکی فضایی خانگی و مزایای اسکی فضایی نسبت به تردمیل پرداخته شد، بر این اساس می‌توان گفت، اسکی‌های فضایی عضلات بیشتری را درگیری می‌کنند و همین موضوع در نهایت باعث چربی سوزی بیشتر و کاهش وزن بیشتری نیز می‌شود.

در نهایت امید است، مواردی که به آنها در این مقاله اشاره شد، برای شما مفید باشد و از آن در جهت افزایش سلامتی خود استفاده کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 357
نمایش همه
علاقه مندی ها ()