به طور جدی، بالا رفتن سن تغییراتی را در بدن به ارمغان می‌آورد که به سختی می‌توان آنها را شکست داد. شکست دادن غیرممکن نیست، با تلاش اضافی و استفاده از اسکی فضایی خانگی می‌توانید بر آن غلبه کنید.

اگر  اسکی فضایی خانگی  را دارید، قدمی به این هدف نزدیک‌تر هستید. به شما پیشنهاداتی را در این باب و برای خلاصی از این معضل ارائه خواهیم کرد.

مزایای سلامتی تمرینات اسکی فضایی خانگی

اول از همه، باید بدانید که چربی شکم فقط مشکل زیبایی نیست، بلکه می‌تواند باعث مشکلات جدی سلامتی نیز شود. در حقیقت چربی عمیق شکم با مشکلات جدی سلامتی از جمله دیابت نوع 2 و بیماری قلبی مرتبط است.

مطمئن شوید که به طور موثر چربی می‌سوزانید

دستگاه بیضوی هر دو قسمت بالا و پایین بدنتان را کار می‌کند. وقتی تعداد بیشتری از عضلات به طور هم‌زمان کار می‌کنند، کالری بیشتری می‌سوزانید.

اگر مشکلات مفصلی دارید یا در حال حاضر اضافه وزن دارید، ماهیت بدون ضربه تمرین این کالا این امکان را می‌دهد که بدون ایجاد درد طولانی‌تر و سخت‌تر تمرین کنید.

قرار گرفتن صحیح بدن برای داشتن تمرینی خوب در دستگاه کلیدی است. به سمت آن بروید و پاهای خود را روی پدال‌ها، درست در وسط قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که پایتان همیشه روی پدال صاف باشد، فقط روی پاشنه یا انگشتان پا قرار نگیرید، زیرا ممکن است فشار غیرضروری به زانوهایتان وارد کند.

از دسته‌های متحرک استفاده کنید

این کار باعث افزایش شدت تمرین می‌شود که هنگام رکاب زدن آن‌ها را فشار دهید و بکشید. به یاد داشته باشید که حالت قائم را با قفسه سینه به سمت بیرون و شانه‌ها به سمت عقب و پایین نگه دارید.

هر چه سریع‌تر رکاب بزنید، کالری بیشتری برای سوزاندن چربی شکم خود می‌سوزانید. همچنین می‌توانید مقاومت در برابر چالش را افزایش دهید. هر چه ماهیچه‌های پایتان سخت‌تر در برابر مقاومت کار کنند، دوباره کالری بیشتری می‌سوزانید و در نهایت باعث چربی سوزی می‌شود.

از بین بردن چربی شکم زمان می‌برد، اما تقریباً غیرممکن نیست. برنامه‌ریزی کنید تا نوعی تمرین هوازی به این روش مؤثر باشد. در اکثر روزهای هفته به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه در هر جلسه انجام دهید.

و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کاهش وزن مؤثر با تمرینات اسکی فضایی باشگاهی، فقط کافی است به سایت هایپرجیم در اینجا سر بزنید، قول می‌دهیم که خواندن آن ارزشمند باشد.

شدت مهم است

یکی از راه‌هایی که می‌توانید شدت خود را افزایش دهید، انجام تمرینات اینتروال است. برخلاف تمرینات کاردیو حالت ثابت که در آن ضربان قلب تقریباً ثابتی را در تمام مدت حفظ می‌کنید، تمرینات اینتروال ضربان قلبتان را تغییر می‌دهد.

این باعث می‌شود که در حین تمرین و بعد از تمرین بسوزانید، به این معنی که بدنتان حتی پس از اتمام ورزش به سوزاندن کالری در سطح بالاتری ادامه می‌دهد!

تمرینات اینتروال همچنین کمک می‌کند که کالری بیشتری در زمان کمتر بسوزانید. همیشه در تنگنای زمان هستید و اغلب به طور کلی از تمرین صرف نظر می‌کنید، زیرا نمی‌توانید زمان خالی 60 دقیقه‌ای در برنامه خود پیدا کنید. به همین دلیل این تمرینات اینتروال کاری مؤثر در زمان کوتاه را برایتان انجام خواهند داد.

چگونه انگیزه مناسب را برای تمرینات خود بیابید

می‌دانیم که بزرگ‌ترین دشمن در رسیدن به اهداف تناسب اندام چیست: درد عاملی اساسی خواهد بود. ورزش کردن از نظر روحی و جسمی به سادگی آزاردهنده است. به خصوص اگر از قبل در وضعیت خوبی نیستید.

 5 دقیقه اول هر تمرین بسیار مهم است، زیرا می‌خواهید بارها و بارها آن را ترک کنید. 5 دقیقه پایانی هر تمرین نیز بسیار مهم است، زیرا ثانیه‌ها بسیار طولانی هستند و به نظر می‌رسد که پایان هرگز نخواهد رسید.

یافتن انگیزه مناسب کلید اصلی است و همیشه می‌توانید این کار را با تعیین یک هدف کوتاه مدت و بلند مدت برای خود انجام دهید. مطمئن شوید که به همان اندازه که روی بدنتان کار می‌کنید، روی ذهن خود نیز کار انجام دهید. حتی با انگیزه مناسب، اهداف درست، باز هم درد را احساس خواهید کرد.

بنابراین به چیزی نیاز دارید که خودتان را از آن منحرف کند! گاهی هدف می‌تواند عاملی تعیین کننده باشد. فروش اسکی فضایی باشگاهی از طریق هایپرجیم در تنوع بالا انجام می گیرد. 

چگونه اثرات تمرین خود را به حداکثر برسانید

رژیم غذایی کلید موفقیت شماست و باید تغییراتی را اعمال کنید. تنها تمرین با این دستگاه کافی نخواهد بود. به بدن خود کمک کنید تا به یک دستگاه کالری سوز تبدیل شود.

در 60 دقیقه قبل از تمرین، سعی کنید برخی از موارد زیر را مصرف کنید: قهوه، انواع توت‌ها، بادام، سرکه سیب، زردچوبه، لوبیا. همچنین نوشیدن آب بسیار مؤثر خواهد بود. پس از پایان تمرین با خوردن مواد غذایی اساسی و اصلی پروتئین لازم را دریافت کنید.

سخن آخر

دستگاه اسکی فضایی باشگاهی به تنهایی قادر به چربی سوزی به صورت صد درصدی نیست و برای تاثیر پذیری بیشتر، بهتر است که از یک برنامه چند وجهی برای این کار بهره ببرید تا بتوانید پاسخگو کامل باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 404
نمایش همه
علاقه مندی ها ()