این روز‌ها به دلیل مشغله‌های ذهنی و زندگی افراد فرصتی برای رفتن به باشگاه را ندارند و ترجیح می‌دهند که در خانه از وسایل ورزشی مانند تردمیل استفاده کنند. از این رو بازار فروش تردمیل‌ها رونق بسیاری یافته است.

حال اگر شما نیز به دنبال تردمیل خانگی می‌گردید، قطعا با قیمت‌های متفاوت و مدل‌های مختلف آن آشنا شده اید. شاید پیش خود فکر کنید که گران قیمت‌ترین آن‌ها چه تفاوتی با تردمیل‌های ممعمولی دارد و چه ویژگی‌هایی باعث این افزایش قیمت می‌شود.

برای پاسخ به این سوال همراه ما باشید. زیرا در این مقاله قصد داریم که تعدادی از گرانقیمت‌ترین تردمیل خانگی را با یکدیگر بررسی کنیم و به سوالات مجهول شما به طور کامل پاسخ دهیم.

با گرانقیمت‌ترین تردمیل‌های خانگی آشنا شوید

همانطور که می‌دانید تردمیل‌های خانگی انواع مختلفی دارند و با قیمت‌های متفاوتی در بازار یافت می‌شوند. در این بخش به این موضوع می‌پردازیم که گرانقیمت‌ترین تردمیل خانگی چه ویژگی‌هایی دارد؟

تردمیل آبی

یکی از جذاب‌ترین تردمیل‌هایی که در بین تردمیل‌های گران قیمت خودنمایی می‌کند، تردمیل آبی است. این تردمیل فضایی را برای شما فراهم می‌کند که بدون نیاز به استخر بتوانید در آب راه بروید. همانطور که می‌دانید راه رفتن در آب برای افرادی که کمردرد دارند توصیه می‌شود.

از این رو تردمیل‌های آبی برای افرادی طراحی شده‌اند که شرایط لازم برای مراجعه به استخر را ندارند و از مکان‌های عمومی خوششان نمی‌آید. این تردمیل‌ها کاملا تمیز و به دور از هرگونه میکروب برای استفاده شخصی افراد طراحی می‌شود.

یعنی هر فرد به طور مجزا از آن استفاده می‌کند و پس از استفاده آب درون تردمیل تخلیه و داخل آن ضد عفونی می‌شود. در آخر نیز آب جدید برای استفاده فرد دیگر وارد مخزن خواهد شد. این تردمیل‌ها در همه جا قابل استفاده هستند و محدودیتی نخواهد داشت.

تردمیل توانبخشی

یکی دیگر از تردمیل‌هایی که ذقیمت قابل توجهی را به خود اختصاص داده است تردمیل‌های توانبخشی خواهند بود. این تردمیل‌ها به دلیل طراحی ویژه‌ای که دارند برای افراد ناتوان به کار می‌آیند. معمولا از این تردمیل‌ها در مراکز درمانی استفاده می‌شود، اما در مواقعی افرادی که از وضع مالی خوبی برخوردار هستند برای تمرین در منزل از آن استفاده می‌کنند.

میله‌های نصب شده در کناره‌های تردمیل ایمنی لازم را برای افراد ناتوان و بیماران جسمی فراهم می‌کند به طوریکه نگران آسیب رسیدن به آن‌ها نخواهید بود.

تردمیل وی مکس

این تردمیل‌ها جزو قدیمی‌ترین برند‌های تولید تردمیل هستند که در ابتدا برای استفاده‌های باشگاهی یا صنعتی طرایح می‌شدند، اما با گذشت زمان تردمیل‌های خانگی این برند نیز به بازار آمدند که از قیمت بالایی برخوردار بودند.

البته این قیمت بالا علاوه بر دلایل تجاری، به جنس و کیفیت محصولات نیز بر می‌گردد. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مقاومت بسیار زیادی دارند. از این رو لازم نیست هیچگاه نگران خراب شدن دستگاه باشید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

همه اعضای خانواده اعم از سبک‌ترین تا سنگین‌ترین فرد نیز می‌تواند از تردمیل‌های خانگی استفاده کند. این نوع از تردمیل قدرت تحمل وزن بالایی دارد و به راحتی خراب نمی‌شود. بنابراین محدودیت وزنی نخواهید داشت.

تردمیل نریک ترک

تردمیل‌های نریک ترک در مقایسه با سایر تردمیل‌ها که هنگام استفاده لرزشی را ایجاد می‌کنند، هیچ لرزشی ندارد و یک پیاده روی آرام و با کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین صفحه نمایش لمسی و رنگی آن به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی همه اطلاعات لازم را ببینید و دستگاه را به دلخواه تنظیم کنید.

ظرفیت وزنی آن حدود ۱۵۰ کیلوگرم است که این ویژگی در تردمیل‌ها مزیت مثبتی به حساب می‌آید که قطعا در افزایش قیمت نیز نقش مهمی را بر عهده دارد.

تردمیل سول

یکی دیگر از قدیمی‌ترین برند‌های تولید کننده دستگاه‌های ورزشی سول است. تردمیل‌هایی که توسط این برند تولید می‌شوند دارای یک پد ضربان قلب هستند که ضربان قلب شما را در طول تمرین نشان می‌دهند. خرید تردمیل باشگاهی را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به اپلیکیشن قابل نصب آن روی اندروین و آی یو اس خواهد بود که به راحتی بتوانید آن را توسط تلفن همراهتان تنظیم کنید. ترمز و دستگیره‌های دستگاه باعث افزایش ویژگی‌های ایمنی آن می‌شود. بدنه دستگاه از دو جنس پلاستیک مقاوم و فلز طراحی شده است که کیفیت آن را بالا می‌برد و برای همه محیط‌ها قابل استفاده خواهد بود.

سخن آخر

اگر دوست دارید که اطلاعات بیشتری راجع به تردمیل‌های موجود در بازار به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم که به فروشگاه اینترنتی تردمیل آنلاین سر بزنید. در این فروشگاه انواع تردمیل‌ها با قیمت‌های مختلف موجود هستند که به افزایش اطلاعاتتان کمک خواهد کرد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()