در سال‌های اخیر با توجه به گسترش بیماری کرونا استفاده از تردمیل‌ خانگی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، بر این اساس توجه داشته باشید که این تردمیل‌ها با توجه به قابلیت‌های مختلفی که دارند، به قیمت‌های متفاوتی نیز نزدیک می‌شوند بر این اساس بهتر است، قبل از خرید تردمیل خانگی بخوبی تحقیق کنید و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید.

در ادامه نیز به این موضوع توجه کنید که تردمیل‌های خانگی تأثیر زیادی در کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل دارند، بر این اساس بهتر است، روزانه 10 الی 15 دقیقه از این وسیله ورزشی استفاده کنید که در نهایت به بدن خود آسیب وارد نکنید.

هرآنچه باید از تکنولوژی تردمیل خانگی بدانید

برخی افراد با توجه به شرایط خاص خود استفاده از تردمیل خانگی را انتخاب می‌کنند، بر این اساس توجه داشته باشید، برای ورزش در خانه نیز بهتر است، از برنامه ورزشی متناسب با بدن خود استفاده کنید که در نهایت دچار آسیب‌های بدنی فراوان برای شما نشود.

با توجه به مواردی که به آنها اشاره شد، در ادامه به بررسی بیشتر تکنولوژی تردمیل خانگی میپردازیم.

قدرت موتور

با توجه به اینکه تردمیل هایی که در سالهای اخیر به بازار عرضه شده‌اند، موتور پر قدرتی دارند، بهتر است، بر اساس هدف و شرایط خود این وسیله ورزشی را انتخاب کنید.

برای خرید تردمیل خانگی بهتر است به تعداد افرادی که از این وسیله استفاده می‌کنند، توجه کنید و در ادامه بر اساس شرایط خود مناسب‌ترین تردمیل را انتخاب کنید.

صفحه نمایش تردمیل

یکی از مهمترین قسمت‌های تردمیل خانگی، صفحه نمایش است. بر این اساس سعی کنید، قبل از خرید این محصول از فروشنده بخواهید که این وسیله ورزشی را روشن کند که از سلامت و کارایی تردمیل مطمئن شوید.

در ادامه به این موضوع نیز توجه داشته باشید که صفحه نمایش تردمیل به شما این امکان را می‌دهد که از ضربان قلب، میزان کالری که سوزانده آید و... با خبر شوید. تردمیل هایی که به‌تازگی در بازار عرضه‌اند، قابلیت اتصال به دستگاه‌های هوشمند مانند موبایل و آیپد را دارند.

تسمه تردمیل

با توجه به اینکه افراد روی تسمه تردمیل قرار می‌گیرند و ورزش خود را شروع می‌کنند، بهتر است، به سلامت و کارایی این قسمت توجه ویژه ایی داشته باشید. بر این اساس می‌توان گفت، وجود هرگونه اختلالی در تسمه تردمیل باعث آسیب‌دیدگی افراد می‌شود و سلامت آنها را تهدید می‌کند.

بر این اساس بهتر است، به این قسمت توجه خاصی داشته باشید.

جنس تردمیل

با توجه به هزینه ایی که برای خرید تردمیل می‌کنید، بهتر است، موردی را انتخاب کنید که در طولانی مدت کیفیت و کارایی خود را از دست ندهد و باعث خسارت مالی برای شما نشود. بر این اساس می‌توان گفت، بهتر است، برای خرید تردمیل از مراکز معتبر و نظر افراد با تجربه استفاده کنید.

سیستم SDS

این سیستم از آسیب دیدگی به پا و کمر شما در طولانی مدت جلوگیری می‌کند. قبل از خرید تردمیل بهتر است، از فروشنده راجع به این سیستم بپرسید و محصولی را انتخاب کنید که مجهز به سیستم ضربه گیر باشد.

وزن کم

مورد دیگری که در تردمیل هایی با تکنولوژی روز باید به آن توجه داشته باشید، سبک بودن آنها است. تردمیل‌های قدیمی بسیار سنگین بودند و همین موضوع دلیلی بر عدم علاقه افراد برای خرید این محصول بود.

سخن آخر

در این سیستم به بررسی جدیدترین تکنولوژی‌ها برای خرید تردمیل پرداخته شد. بر این اساس توجه داشته باشید که با توجه به هزینه ایی که برای  خرید تردمیل می‌کنید، بهتر است، موردی را انتخاب کنید که در طولانی مدت کیفیت و کارایی خود را از دست ندهد و شما نیز دچار آسیب‌های مالی نشوید.

با توجه به مواردی که به آنها اشاره شد، بهتر است، این وسیله ورزشی را از مراکز معتبر خریداری کنید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()