امکان دارد که شما هم مانند افراد دیگر به تمرین‌کردن روی تردمیل خانگی خود عادت کرده باشید. در این شرایط به حتم خراب‌شدن تردمیل‌های خانگی و کار نکردن آنها اختلالاتی در تمرینات روزانه شما ایجاد می‌کند. گاهی اوقات خرابی‌های تردمیل‌های خانگی پیچیده هستند و شما به فردی متخصص در این زمینه نیاز دارید، ولی گاهی اوقات خودتان به‌راحتی می‌توانید، مشکل را حل کنید و بعد از تعمیر  تردمیل خانگی خود تمرین‌کردن را مجدداً آغاز کنید.

مشکلات رایج در تردمیل خانگی و نکاتی برای تعمیر و برطرف کردن هر کدام از آنها

خوب است بدانید که برخی از قسمت‌های تردمیل‌های خانگی در مقایسه با قسمت‌های دیگر به تعمیرات بیشتری نیاز دارند. علاوه بر این ممکن است که شما شاهد برخی از مشکلات احتمالی به هنگام کار با تردمیل خانگی خود باشید. در این قسمت سعی داریم که این موارد و نکاتی را دررابطه‌با تعمیر تردمیل‌های خانگی مورد بررسی قرار دهیم.

1- تسمه

خوب است بدانید که با گذشت زمان هم تسمه پیاده‌روی و هم تسمه موتور شل می‌شوند و ممکن است که کارایی خود را از دست بدهند. اما نکته مهم در مورد خرابی تسمه‌ها این است که شما باید متوجه شوید که کدام تسمه شل شده است و به تعمیرات نیاز دارد. ناگفته نماند که خرابی تسمه ممکن است که فشار بسیار زیادی را به موتور دستگاه وارد کند. در این شرایط صفحه کنترل موتور و تنظیمات سرعت آن با مشکلات جدی روبه‌رو می‌شوند.

2- موتور

اغلب موتور تردمیل‌های خانگی ضمانت دارند. اما درصورتی‌که تاریخ موتور شما گذشته باشد، ممکن است که به تعویض موتور یا تمدید ضمانت آن نیاز داشته باشید. همان‌طور که واضح است، موتورها اصلی‌ترین قسمت تردمیل‌های خانگی هستند که خرابی یا از کار افتادن آنها مشکلاتی را برای شما ایجاد خواهد کرد. ما در هایپرجیم با شما هستیم که با ارائه تردمیل‌های خانگی خدمات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار دهیم.

3- الکترونیک

گاهی اوقات امکان دارد که صفحه‌نمایش تردمیل خانگی روشن نشود یا حتی دستگاه به طور خودکار متوقف شود و دیگر کار نکند. در این صورت به‌احتمال بسیار زیاد مشکلات برقی سبب ایجاد چنین شرایطی شده‌اند. در این شرایط ساده‌ترین راه‌حل استفاده از باتری‌های جدید است. اما راه‌حل‌های پیچیده‌تری مانند تعویض سیم‌کشی آسیب‌دیده نیز وجود دارد. در این وضعیت بهتر است که از فرد متخصصی بخواهید که تعمیر تردمیل‌های خانگی را برای شما انجام دهد.

4- صفحه‌نمایش

گاهی اوقات امکان دارد که صفحه‌نمایش تردمیل خانگی شما با مشکلاتی روبه‌رو شود. در این شرایط معمولاً راه‌حل بسیار ساده و کاربردی است. اولین کاری که شما باید انجام دهید، چک کردن سیم برق است. علاوه بر این باید مطمئن شوید که سیم رابط صفحه‌نمایش به‌درستی به برد درایور تردمیل‌های خانگی متصل شده است. علاوه بر این احتمال دارد که نیاز به تعویض باتری‌های قدیمی را هم داشته باشید.

5- سرعت نامنظم

ممکن است که هنگام دویدن روی تردمیل خانگی سرعت دستگاه خودبه‌خود تغییر کند و کم یا زیاد شود. در این صورت کمی مشکل پیچیده‌تر می‌شود. در این شرایط بهتر است که از فرد متخصصی کمک بگیرید. علاوه بر این به شما پیشنهاد می‌شود، تنظیمات دستگاه را به حالت پیش‌فرض و اولیه بازگردانید، ولی به‌هیچ‌عنوان دستگاه را روشن نکنید. مدتی صبر کنید و عملکرد تردمیل‌های خانگی خود را مورد بررسی قرار دهید. درصورتی‌که دستگاه شما بعد از مدتی خاموش شود، احتمال بروز مشکل در موتور دستگاه وجود دارد.

6- بوی سوختگی

درصورتی‌که شاهد بوی سوختگی ناخوشایندی از تردمیل خانگی خود هستید، باید موضوع را کمی جدی‌تر در نظر بگیرید. در این شرایط به‌سرعت تردمیل‌های خانگی را خاموش کنید و آن را برق بکشید. به‌احتمال زیاد این مشکل به دلیل اصطکاک بین قسمت‌های مختلف دستگاه مانند سیم، موتور یا حتی برق به وجود می‌آید.

 ناگفته نماند که این مشکل آن‌قدر جدی است که ممکن است، سبب آتش‌سوزی در برخی از قسمت‌های تردمیل خانگی شما شود. برای اطمینان بهتر است با سرویس‌کار یا فرد زبده تماس بگیرید و از او بخواهید تعمیرات لازم را برای دستگاه شما انجام دهد.

هنگام تعمیر تردمیل‌های خانگی چه سؤالاتی را باید پرسید؟

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر بیان کردیم، گاهی اوقات مشکلات و خرابی‌های تردمیل‌های خانگی به‌قدری پیچیده هستند که شما نمی‌توانید، آن‌ها را حل کنید. در این شرایط هم بهتر است که از فردی متخصص یا سرویس‌کار زبده کمک بگیرید. علاوه بر این به شما پیشنهاد می‌شود که سؤالاتی را در مورد تعمیر تردمیل‌های خانگی از فرد مورد نظر بپرسید.

1- هزینه‌های تعمیرات

همان‌طور که می‌دانید، تردمیل‌های خانگی بزرگ و سنگین هستند. در این شرایط احتمالاً شما از فردی بخواهید که به منزل شما بیاید و تعمیرات لازم را روی دستگاه انجام دهد. در این صورت بهتر است که در مورد هزینه‌های تعمیرات و همچنین رفت‌وآمد از فرد مورد نظر سؤال بپرسید.

2- خدمات تحت پوشش ضمانت

ممکن است که برخی از قطعات خراب شده تحت ضمانت باشند. از طرفی هم امکان دارد که هنگام تعمیر تردمیل‌های خانگی مجبور باشید که برخلاف داشتن ضمانت هزینه‌هایی را پرداخت کنید. در این شرایط بهتر است، از فرد سرویس‌کار در مورد ضمانت و خدمات پس از فروش تردمیل خانگی خود سؤال‌هایی را بپرسید. فروش تردمیل در انواع جدید با امکانات ویژه انجام می گیرد. 

کلام آخر

تردمیل خانگی دستگاه ورزشی بسیار کاربردی محسوب می‌شود که امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. گاهی اوقات امکان دارد که تردمیل‌های خانگی با مشکلات و خرابی‌های جدی مواجه شوند. در این شرایط برای تعمیر تردمیل‌های خانگی بهتر است که با فرد متخصص تماس بگیرید. اما بعضی وقت‌ها امکان حل مشکل و برطرف‌کردن خرابی‌ها توسط خود شما هم وجود دارد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()