بسیاری از دستگاه‌های ورزشی هستند که افراد از آن‌ها برای روتین ورزشی و تناسب اندام خود استفاده می‌کنند. در این میان دستگاه تردمیل باشگاهی یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین دستگاه‌هایی است که بسیاری از افراد از آن برخوردار هستند. اما اگر در باشگاه‌های خود از این محصولات استفاده می‌کنید، باید به برخی نکات‌هایی برای سالم‌تر ماندن دستگاه‌های خود توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین موارد این است که  تردمیل باشگاهی را نیاز دارید هر چند وقت یکبار سرویس کنید؟ اگر می‌خواهید در مورد این موضوع اطلاعات زیادی کسب کنید در ادامه با هایپر جیم همراه باشید.

5 نکاتی که باید برای ز در نظر بگیرید

همانطور که گفتیم علاوه بر تردمیل‌های باشگاهی بقیه دستگاه‌های ورزشی نیز وجود دارند که پس از مدتی باید این دستگاه‌ها را مورد چکاپ و بررسی قرار دهید. اگر بتوانید این کار را هر چند ماه یک بار انجام دهید، طول عمر بیشتری را برای دستگاه‌های ورزشی خود به ارمغان خواهید آورد. برای اینکه طول عمر بیشتری را به دستگاه‌های خود هدیه دهید بهتر است به نکاتی که در ادامه برایتان اعلام می‌کنیم دقت لازم را به خرج دهید.

مدت زمان کارکرد تردمیل باشگاهی: از نظر فنی دستگاه‌های تردمیل خانگی نباید بیشتر از یک ساعت مورد استفاده قرار گیرند اما از آنجایی که تردمیل‌های باشگاهی کارکرد و عملکردهای متفاوتی نسبت به دیگر دستگاه‌های تردمیل دارند و به خاطر اینکه به صورت روزانه توسط افراد متعددی از آن‌ها استفاده می‌شود، مدت زمان استفاده طولانی‌تری را نیز در بر می‌گیرد و باید توجه بیشتری نسبت به آن‌ها داشته باشید.

اما باز باید به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل استفاده روزانه از این دستگاه‌ها باید موتور محصولات را برای خنک شدن دقایقی در حالت استراحت قرار دهید. این امر به طول عمر بیشتر تردمیل باشگاهی کمک شایانی می‌کند.

توجه به نوسانات برقی: به دلیل آن که نوسانات برق در طول روز وجود دارد سبب می‌شود که قطعات الکترونیکی دچار خرابی یا در برخی شرایط دچار از کار افتادگی شوند. برای اینکه تردمیل‌های باشگاهی دچار این مشکل نشوند بهتر است از محافظ برق استفاده کنید که این مورد یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید برای دستگاه‌های باشگاهی خود در نظر داشته باشید.

محل قرار گیری دستگاه‌های ورزشی: برای قرار دادن تردمیل‌های باشگاهی باید به چند نکات ریز و مهم توجه داشته باشید که موجب می‌شود دستگاه‌های شما سالم‌تر باقی بماند.

 اولین موردی که باید برای این موضوع در نظر بگیرید این است که سعی کنید این دستگاه باشگاهی خود را در محلی قرار دهید که به دور از هرگونه شیب، پستی یا بلندی و دیگر موارد باشد. تراز نبودن این دستگاه‌ها سبب می‌شود که افراد نتوانند به خوبی ورزش‌های خود را انجام دهند و همچنین سبب خراب شدن بالشتک دستگاه‌ها نیز می‌شود.

مورد دوم محل قرار گرفتن این دستگاه‌ها است. سعی کنید این محصولات را در مکان‌هایی عاری از نور خورشید، رطوبت آب و دیگر موارد قرار دهید. اگر به باشگاه‌ها بروید متوجه می‌شوید که بسیاری از دستگاه‌های ورزشی خود را به دور از تابش نور آفتاب قرار می‌دهند زیرا اگر این وسایل ورزشی را در برابر نور خورشید قرار دهید به مرور زمان سبب کم شدن انرژی و کاهش عملکرد دستگاه تردمیل باشگاهی می‌شود. فروش تردمیل خانگی از طریق سایت در تنوع بالا انجام می گیرد.

البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که به دلیل اینکه افراد ممکن است در هنگام انجام فعالیت ورزشی روی تردمیل نفس کم بیاورند بهتر است این دستگاه‌ها را در جایی قرار دهید که محل عبور هوای تازه یا کولر و پنکه‌هایی باشد که افراد بتوانند به راحتی ورزشی خود را انجام دهند.

عمل روغن کاری محصولات ورزشی: از آنجایی که بالشتک و تسمه‌های موتر‌های تردمیل دائماً در حال حرکت هستند شما نیاز دارید دستگاه‌های خود را روغن کاری کنید. در تردمیل‌های باشگاهی به دلیل آنکه افراد متعددی روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند مسئولین باشگاه باید به صورت استاندارد هر ۲۰ ساعت استفاده از این دستگاه‌ها اقدام به روغنکاری محصولات خود کنند.

 این روش سبب افزایش قدرت موتور، تسمه، کمربند محصول و بالشتک آن‌ها می‌شود. علاوه بر روان سازی سبب افزایش طول عمر این محصولات می‌شود که این مورد در دسته مهم‌ترین ویژگی برای سرویس دهی دستگاه‌های ورزشی به شمار می‌آید.

تمیزکاری و گردگیری: شاید به نظرتان این امر کمی غیر مهم باشد اما همین نکته کوچک به مرور زمان سبب از بین رفتن و خراب شدن دستگاه تردمیل باشگاهی شما می‌شود. برای اینکه با این مشکل مواجه نشوید بهتر است هر چند ماه یکبار اطراف و قطعات داخلی این دستگاه‌ها را تمیز کنید که عاری از هر گونه گرد و غبار و شن ریزه‌هایی شود.

 اگر این کار را انجام ندهید این مواد در لا به لای قطعات و پیچ و مهره‌های دستگاه‌ها می‌رود و به مرور زمان از طول عمر دستگاه ورزشی شما می‌کاهد.

کلام آخر

تردمیل باشگاهی یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که بسیاری از افراد برای باشگاه‌های خود خریداری می‌کنند و باعث می‌شود که بسیاری از افراد از آن‌ها برای ورزش روتین خود بهره‌مند شوند. از آنجایی که این دستگاه‌ها به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد بهتر است هر چند وقت یکبار بررسی شود. با توجه به آنچه در بالا برای شما عنوان کرده‌ایم می‌توانید راحت‌تر عمل سرویس دستگاه خود را انجام دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()