دوچرخه ثابت باشگاهی یکی از بهترین راه‌ها برای خوش اندام شدن افراد مبتدی است. استفاده از آن‌ها آسان است، برای مفاصل کم‌تر دردآور خواهد بود و راه عالی برای وارد کردن تمرینات هوازی هستند. همچنین برای بهبود سلامت قلب و کمک به کاهش وزن بسیار کمک می‌کنند.

مطالعات همچنین نشان داده‌اند که دوچرخه سواری با دوچرخه ثابت به مدت 10 دقیقه، خستگی و خلق و خوی منفی را کاهش می‌دهد و در عین حال سطح انرژی را نیز بهبود می‌بخشد. به دلیل تنش کمتری که دوچرخه ثابت باشگاهی روی مفاصل می‌گذارند، برای کسانی که بدنشان دقیقاً به تمرینات سخت عادت نکرده است، عالی هستند.

شروع کار با دوچرخه ثابت باشگاهی

به عنوان مبتدی، مهم است که به جای تمرین‌های سخت‌تر، روی تمرین‌های طولانی‌تر تمرکز کنید که به تقویت استقامت و استقامت قلبی عروقی شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمانی که آماده هستید، روتین‌های سخت‌تر و شدیدتر را انجام دهید.

در ابتدا، همه چیز در مورد آماده سازی خود برای مسافت طولانی است. بنابراین نگران سوزاندن بیشترین کالری که می‌توانید در یک ساعت باشید نباشید. در عوض، روی بهبود قلب، بدن و ریه‌های خود کار کنید تا بتوانید بعداً تمرینات سخت‌تری انجام دهید.

فواصل کاردیو

تمرینات اینتروال به طور متناوب بین تمرینات با شدت بالا و کم است. همچنین دوچرخه ورزشی از بهترین راه‌ها برای انجام این نوع تمرین است، برای مبتدیان نیز عالی خواهد بود. قسمت کم شدت زمان بیشتری برای استراحت می‌دهد.

در این ورزش قسمت مختلفی با شدت بالا فقط مقدار مناسبی را می‌سوزاند. کالری بهترین قسمت؟ ثابت شده است که تمرینات اینتروال کالری بیشتری نسبت به سرعت ثابت در طول تمرین می‌سوزاند. مخلوط کردن سرعت، ریه‌ها، قلب و بدنتان را به چالش می‌کشد و در عین حال از خستگی نیز جلوگیری می‌کند.

برای انجام فواصل کاردیو با دوچرخه خود، با گرم کردن با شدت کم شروع کنید تا عضلات خود را شل و گرم کنید، سپس مستقیماً به یک سرعت 20 ثانیه‌ای بروید. هنگامی که به آنجا رسیدید، تا آنجا که می‌توانید رکاب بزنید. 10 ثانیه استراحت کنید، یک بار دیگر به سرعت پا بزنید و 8 تا 10 بار کامل کنید. اگر فواصل طولانی‌تری را ترجیح می‌دهید، به سادگی هر بازه را برای مدت زمان طولانی‌تری انجام دهید.

چربی سوزی

این تمرین تضمینی است که بدنتان را به روش‌های کاملاً جدیدی به چالش می‌کشد. پس از اتمام گرم کردن، در سطحی که حدود 95 درصد از تلاش کاملتان است به مدت 90 ثانیه پا بزنید. بازه ریکاوری 90 ثانیه‌ای را دنبال کنید که حدود 40 درصد از تلاش کاملتان است.

سپس با استفاده از همان سطوح شدت، فواصل 60 و 30 ثانیه‌ای را انجام دهید، پس از آخرین و آخرین دوره ریکاوری 30 ثانیه‌ای، با 70 درصد تلاش کامل به مدت 4 دقیقه پا بزنید و کل مجموعه فواصل را تکرار کنید. با این تمرین، حدود 15 کالری در دقیقه می‌سوزانید.

زمان نشستن

نشستن طولانی مدت روی دوچرخه ثابت می‌تواند خسته کننده شود. با گنجاندن تمرینات چالش برانگیز در روال خود، خستگی خود را کاهش دهید. این راه سرگرم کننده برای مخلوط کردن همه چیز و نگه داشتن تمرینات خود را تازه و جدید است.

تکنیکی مانند بازی سرعتی را امتحان کنید که در آن فواصل زمانی تصادفی را کامل می‌کنید. وقتی که تمایل به انجام آن دارید، همه چیز را تغییر می‌دهید. آنها شبیه به فواصل زمانی هستند، اما با جلسات با شدت بالاتر.

آموزش قدرت

دوچرخه‌های ثابت باشگاهی نیز روشی باورنکردنی برای ساختن و تقویت عضلات هستند. این کار را با افزایش مقاومت دوچرخه خود انجام دهید، می‌خواهید احساس کنید که در سربالایی رکاب می‌زنید.

هنگامی که مقاومت را افزایش دادید، به نظر می‌رسد که در حال کاهش سرعت هستید، اما تکان‌های اضافی مقاومت باعث می‌شود که عضلات پا و باسن در حالی که پدال‌ها را می‌چرخانند، سخت‌تر از همیشه تمرین کنند.

راه دیگر برای انجام تمرینات قدرتی با دمبل است. به سادگی 1 جفت دمبل سبک وزن را بردارید و در حالی که در حال رکاب زدن هستید، وزنه‌ها را بالا ببرید.

زمانی که سوار دوچرخه خود هستید، مهم است که به بدن خود گوش دهید و در صورت نیاز توقف کنید. با خودتان قدم بردارید و زیاده روی نکنید. چند کالری اضافی ارزش صدمه دیدن ندارند. همچنین معتقدیم که یک جفت شورت دوچرخه سواری راحت و کفش اسپین، تمرینتان را از معمولی به فوق العاده خواهد برد.

راه عالی برای پشت سر گذاشتن یک تمرین طولانی‌تر، گوش دادن به آهنگ‌های انگیزشی، روشن کردن برنامه تلویزیونی یا بخش خبری مورد علاقه خود، یا تمرین با دوست و انجام تمرین با هم است. فروش دوچرخه ثابت از طریق سایت در تنوع بسیار بالا انجام می گیرد.

برای اینکه بدن خود را در حالت بالا نگه دارید، توصیه می‌کنیم هر 5 دقیقه یا بیشتر بایستید و طوری رکاب بزنید که انگار در حال بالا رفتن از تپه برای حدود 1 دقیقه هستید.

این به کاهش فشار از روی کمر کمک می‌کند و بدنتان را مجبور به استفاده از عضلات جدید می‌کند. هنگامی که همه چیز را به حرکت درآورید، مزایای باورنکردنی مرتبط با دوچرخه سواری را تجربه خواهید کرد. می‌توانید از هایپرجیم برای اطلاعات بیشتر و همچنین خرید کالاهای جدید استفاده کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()