دستگاه تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی است که در زمینه ورزش کردن به کمک افراد آمده است. تردمیل، وسیله‌ای است که با کمک گرفتن از امکانات و تجهیزات خود، امکان و قابلیت شبیه‌سازی فعالیت‌های راه رفتن و یا دویدن را خواهد داشت. با کمک این وسیله، دیگر نیازی به بیرون رفتن افراد در پارک و خیابان نیست و افراد می‌توانند در فضاهای بسته و سرپوشیده نیز به اجرای فعالیت و تمرینات ورزشی مورد نظر خود بپردازند. فرآیند خرید تردمیل نیز مانند هر وسیله دیگری نیاز به بررسی اولیه دارد؛ این بررسی باید شامل مواردی شود که در خرید تردمیل مهم هستند. به عبارت بهتر، عواملی در  فروش تردمیل توسط فروشنده‌های آن موثر هستند که خریداران باید پیش از خرید به این نکات توجه کنند و به ارزیابی آنها بپردازند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به تازگی تصمیم گرفته‌اید دستگاه تردمیلی را تهیه و آن را در منزل و یا باشگاه ورزشی استفاده کنید، تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید و از محتوای آن بهره‌مند شوید.

نکات مهم فروش تردمیل

در زمان  خرید تردمیل خانگی ، باید به این نکات توجه کنید و بهتر است که این موارد را از فروشنده مربوطه بپرسید. این موارد عبارتند از:

  • موتور تردمیل: یکی از مواردی که باید از آن آگاه شوید، موتور دستگاه تردمیل است. در واقع باید جویای مشخصات موتور تردمیل از فروشنده آن شوید. موتوری که در دستگاه‌های تردمیل از نوع باشگاهی استفاده می‌شود، موتور AC است؛ برق مصرفی که در این موتورها به طور متناوب در جریان است؛ جریان متناوب، جریانی فاز و نول مثل برق شهری است. این موتورها از بازدهی بالایی که برای دستگاه مورد نظر به وجود می‌آورند و همچنین قابلیت استفاده مداوم و بدون توقف برخوردار هستند. اما این موتورها و دستگاه‌های آنها، نیازمند هزینه و قیمت بالاتری هستند و سر وصدای زیاد و سیستم کنترل پیچیده از دیگر ویژگی‌های آنها است. موتور مورد استفاده در دستگاه‌های تردمیل خانگی، از نوع DC است که کارکرد آنها به وسیله جریان برق به طور مستقیم است؛ جریان مستقیم برق، جریان به وجود آمده در برق و باطری است که دارای قطب‌های منفی و مثبت است. سیستم کنترل الکترونیکی موجود در چنین موتورهایی از دستگاه تردمیل، ساده، کم سر و صدا و ارزان قیمت هستند و به همین دلایل قیمت مناسب‌تری دارند. اما با وجود این مزایا، نکات منفی و معایبی نیز دارند که شامل بازدهی پایین نسبت به جریان ورودی و مدت زمان مصرف محدود ( بعد از هر دوره زمانی یک ساعته استفاده از دستگاه تردمیل، بهتر است که دستگاه به مدت نیم ساعت خاموش باشد تا موتور تردمیل گرم نشود) هستند.

 

  • میزان وزن قابل تحمل دستگاه: یکی از مهم‌ترین نکات مورد توجه که پیش از خرید دستگاه تردمیل باید به آن دقت شود و ویژگی‌های مربوط به آن که باید از فروشنده بپرسید، قدرت تحمل وزن دستگاه تردمیل است. پس نباید از آن غافل شد. میزان وزن قابل تحمل دستگاه تردمیل با قدرت موتور آن، اندازه و سایز دستگاه و استحکام بدنه آن ارتباط مستقیم دارد. در واقع بالا بودن قدرت تحمل وزن دستگاه سبب قوی‌تر شدن موتور، بزرگ شدن اندازه تردمیل و محکم‌تر شدن بدنه دستگاه خواهد شد. بنابراین برای تهیه تردمیل خانگی، بیشترین وزنی که افراد خانواده دارند را باید مورد نظر قرار داد.

آنچه بهتر است در پایان بدانید

دستگاه تردمیل ابزاری کارآمد و پر کاربرد است که جز تجهیزات ورزشی است و در حال حاضر برای فعالیت‌ها و تمرینات ورزشی همچون راه رفتن، پیاده‌روی و حرکات مناسب قلب و عروق استفاده می‌شود و در مکان‌هایی مثل منزل و باشگاه ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت بهتر دستگاه تردمیل به عنوان یک شبیه‌ساز راه رفتن و دویدن در فضاهای بسته و سرپوشیده مانند خانه و باشگاه ورزشی معرفی و شناخته شده است. هنگامی که نام دستگاه تردمیل به گوش افراد می‌خورد، کاهش وزن بدن و چربی‌سوزی، پرورش عضله‌ها و ماهیچه‌های بدن به خصوص پاها و حرکات مخصوص تقویت قلب و عروق در ذهن افراد تداعی خواهند شد. با توجه به این مطالب، دستگاه تردمیل را می‌توان به عنوان دستگاهی برای اجرای تمرینات و برنامه‌های ورزشی و یا مکمل فعالیت‌های ورزشی دانست که در حال حاضر وجود دارند. این دستگاه‌ها در دو نوع خانگی و باشگاهی ( و یا صنعتی) موجود هستند و هرکدام دارای امکانات و آپشن‌های گوناگون و متنوع هستند. این دستگاه‌ها توسط تولیدکنندگان طراحی و ساخته شده است و به بازار عرضه می‌شود. افراد نام‌های دیگری نیز برای این دستگاه تردمیل در نظر می‌گیرند که دو برقی، دو ثابت و دو درجا از این جمله هستند. این دستگاه دارای موتور هستند که بسته به نوع دستگاه، موتور آنها نیز متفاوت است. فروش تردمیل خانگی با امکانات و برنامه‌های مختلف در بازار موجود است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()