در دنیای امروزی که زمان کافی برای انجام بسیاری از کارهای مورد علاقه نیست و توسعه شهرنشینی نیز سبب شده است که در فضای آزاد به نسبت گذشته نتوان ورزش کرد، استفاده از لوازم ورزشی در منزل از جمله راه‌حل‌های پیش رو است.

در این زمینه  تردمیل خانگی و دیگر لوازم ورزشی مانند تردمیل (دوچرخه ثابت) توانسته است نیازهای بسیاری در خصوص ورزش کردن را برطرف سازد.

تردمیل‌ها که در انواع مختلفی ساخته می‌شود و برای سنین مختلف نیز قابل استفاده است، بهترین وسیله برای ورزش کردن و سوزاندن کالری در منزل است.

قابلیت استفاده از تردمیل در محیط خانه و در شرایط دلخواه شما، از جمله مهم‌ترین مزیت این وسیله ورزشی به شمار می‌رود.

شما می‌توانید در فروشگاه هایپرجیم مدل‌های مختلفی از تردمیل‌های خانگی را با توجه به نیاز خود بررسی کرده و خرید خود را انجام دهید.

در این مقاله همراه با ما باشید تا بهترین روش برای استفاده و ورزش کردن با تردمیل خانگی در محیط خانه را مورد بررسی قرار دهیم.

مهم‌ترین نکات برای استفاده از تردمیل در منزل

مهم‌ترین نکاتی که برای استفاده از تردمیل در منزل باید رعایت کنید تا بهترین ورزشکار تبدیل شوید، عبارت است از:

  • اگر مشکلات مفصلی یا بیماری خاصی دارید که به کمر شما در صورت استفاده از تردمیل فشار وارد می‌شود، باید در خصوص استفاده از تردمیل ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

پزشک می‌تواند مشخص کند که آیا باید به تمرینات با استفاده از تردمیل ادامه دهید یا خیر.

  • کفش راحت برای استفاده از تردمیل باید خریداری کنید. قبل از خرید، باید کفش مورد نظر را امتحان کنید. کفش خریداری شده برای استفاده از تردمیل باید راحت باشد و فضای لازم در کفش‌ برای دویدن نیز وجود داشته باشد.
  • هنگام استفاده از تردمیل باید به طور مرتب آب بنوشید. میزان نوشیدن آب نیز باید برای 90 دقیقه استفاده از تردمیل باید در حدود 0.5 تا 0.7 لیتر باشد.

از آنجایی که بیشتر تمرینات تردمیل بیش از 20 دقیقه است، بدون شک بدن شما به شدت عرق می‌کند و دچار کم آبی می‌شود.

همچنین پیشنهاد می‌شود قبل و بعد از تردمیل حمام بروید تا بدن هم قبل از تمرین و هم بعد از تمرین آمادگی لازم را داشته باشد.  فروش تردمیل باشگاهی توسط هایپرجیم در برند های معتبر انجام می گیرد.

باید به این نکته نیز توجه داشت که در هنگام تمرین نباید استراحت‌های طولانی‌مدت داشت و استراحت صرفا در حد یک الی دو دقیقه به جهت آرام شدن ریه برای تنفس می‌باشد. زیرا استراحت طولانی در تمرین می تواند ریتم و فواید هوازی تمرین شما را مختل کند.

  • می‌توانید در حین تمرین جوراب ضخیم بپوشید. این امر برای جلوگیری از تاول زدن پا، پیشنهاد می‌شود که سلامتی پاهای شما را تضمین می‌کند.
  • گرم کردن و خنک کردن قبل و بعد از استفاده از تردمیل از نکات مهمی است که نباید فراموش کنید. 5 دقیقه قبل و بعد از هر جلسه استفاده از تردمیل به پیاده روی با سرعت 2.4 تا 3.2 کیلومتر در ساعت) اختصاص دهید.

اگر پیاده به باشگاه ورزشی می‌روید، مسیر رفت و برگشت می‌تواند به عنوان گرم کردن و خنک کردن بدن شما نیز محسوب شود.

  • بازوهای خود را بچرخانید. ممکن است وسوسه شوید که دسته‌های جلوی تردمیل را نگه دارید تا تعادل خود را از دست ندهید.

اما باید بدانید که چنین عملی شما را از سوزاندن کالری، استفاده از وضعیت بدنی خوب و یادگیری استفاده صحیح از تردمیل، جلوگیری می‌کند.

  • به تنظیمات روی تردمیل دقت کنید. شما باید به بخش سرعت و بخش شیب توجه کنید که با استفاده از آن می‌توانید شیب و سرعت دستگاه را کم یا زیاد کنید. این موارد در واقع دکمه‌های اصلی هستند که روی تردمیل استفاده می‌کنید.
  • از دکمه ایمنی استفاده کنید. اگرچه ممکن است در صورت راحتی، استفاده از آن را متوقف کنید، اما این گیره خاموشی اضطراری برای شرایط خاص است. اگر روی تردمیل تعادل خود را از دست بدهید، استفاده از این دکمه از زمین خوردن یا آسیب جدی جلوگیری می‌کند.

    فروشگاه هایپرجیم

    نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

    تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

    آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()