در هر باشگاهی که وارد شوید اولین و پرکاربرد‌ترین وسیله ورزشی  تردمیل باشگاهی خواهد بود. هیچ سالن ورزشی را پیدا نمی‌کنید که از داشتن تردمیل محروم باشد. این دستگاه ورزشی تاثیرات زیادی در لاغری افراد دارد و جزو بی‌ضرر‌ترین وسیله‌های ورزشی خواهد بود.

البته دقت داشته باشید که نحوه استفاده از آن در بی‌ضرر بودن دستگاه نقش دارد. در مواردی استفاده نادرست از دستگاه نه تنها فایده‌ای برای بدن ندارد بلکه آسیبات جدی را نیز به فرد وارد می‌کند. بنابراین برای استفاده از آن باید به نکاتی دقت کنید.

درصورتیکه تاکنون از این وسیله ورزشی مهم استفاده نکرده اید، نگران نباشید. زیرا در این مقاله قصد داریم که اطلاعات مفیدی را راجع به نحوه استفاده از تردمیل‌های باشگاهی در اختیارتان قرار می‌دهیم. در نتیجه تا پایان مقاله همراه ما باشید و از این مطالب مفید استفاده کنید.

تردمیل باشگاهی را بیشتر بشناسید

تردمیل وسیله ورزشی است که برای ایجاد حالت پیاده روی استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید همه افراد شرایط پیاده روی در فضای باز را ندارند، از طرفی بهترین و موثر‌ترین ورزش در کاهش وزن و تناسب اندام پیاده روی است.

از این رو تردمیل‌ها طراحی شده‌اند که فضای پیاده روی را برای افراد ایجاد کنند. به دلیل صاف بودن صفحه و نداشتن پستی و بلندی هنگام راه رفتن هیچ آسیبی به بدن شما نخواهد رسید و تناسب اندام به خوبی انجام می‌گیرد.

روش استفاده از تردمیل

روش استفاده از تردمیل باشگاهی اهمیت بسیاری دارد و باید با اصول از آن بهره برد. زیرا استفاده نادرست از وسایل باشگاهی و ورزشی می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

مشورت با مربی

تنها درصورتی می‌توانید از دستگاه‌های ورزشی در باشگاه‌ها استفاده کنید که مربی آن‌ها را برای شما در نظر گرفته باشد. از این رئو قبل از انجام هر نوع ورزش با مربی خود مشورت کنید و توصیه‌های او را جدی بگیرید. از طرفی کار با دستگاه نیز باید زیر نظر مربی باشد که آسیبی به شما و خود دستگاه وارد نشود.

برای مثال در مواقعی پیش می‌آید که تردمیل مناسب وزن شما نیست و باید به سراغ تردمیل دیگری بروید که مربی می‌گوید. در غیر اینصورت به دستگاه آسیب جدی وارد خواهد شد.

مدت زمان

زمانی را که برای پیاده روی روی تردمیل در نظر می‌گیرید باید مناسب باشد. در غیر اینصورت تاثیرات زیادی نخواهد داشت یا حتی باعث آسیب می‌شود. از این رو زمان تعیین شده نباید کمتر یا بیشتر از زمان تعیین شده باشد.

استفاده بیش از حد از تردمیل به بدن شما آسیب می‌زند و هنگامی که کمتر از مدت زمان تعیین شده روی تردمیل باشید تاثیری در تناسب اندامتان نخواهد داشت.

برنامه ریزی

اگر دوست دارید که نتیجه خوبی از تردمیل باشگاهی داشته باشید، برنامه ریزی کنید. زیرا ورزش روزانه و با برنامه می‌تواند کمک زیادی در تناسب اندام شما به وجود بیاورد و باعث کاهش وزن شما شود. از این رو حتما از مربی بخواهید که برنامه دقیقی را در اختیارتان قرار دهد. فروش تردمیل در سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

کفش ورزشی

شما بدون استفاده از کفش مخصوص ورزشی حق ندارید که روی تردمیل بروید. زیرا صفحه تردمیل باعث آسیب به کف پای شما می‌شود و از طرفی غیر بهداشتی نیز خواهد بود. در نظر بگیرید که حتما یک کفش مخصوص برای باشگاه خود کنار بگذارید. زیرا با کفش بیرونی خود نمی‌توانید وارد باشگاه شوید و از دستگاه‌های ورزشی استفاده کنید.

گرم کردن

بسیاری از افراد تصور می‌کنند همین که وارد باشگاه شدند باید بی‌مقدمه روی تردمیل قرار بگیریند و نیازی به گرم کردن ندارند. باید به این افراد بگوییم که کاملا در اشتباه هستید و پیاده روی نیز مانند هر ورزش دیگری نیاز به گرم کردن داد. شما می‌توانید برای گرم کردن خود از سرعت کم شروع به ورزش کنید و پس از اینکه به خوبی آماده شدید سرعت را با احتیاط زیاد کنید.

سخن آخر

انواع تردمیل باشگاهی در فروشگاه اینترنتی هایپرجیم موجود است و شما می‌توانید به طور کامل از ویژگی‌های این وسیله ورزشی اطلاعات کسب کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()