داشتن تردمیل می‌تواند برای سوزاندن کالری و انجام تمرینات قلبی معمولی عالی باشد، همچنین اگر مشکلی پیش بیاید می‌تواند سردرد بزرگی به وجود آورد. چند معضل رایج به عنوان مشکلات تردمیل خانگی وجود دارد که ممکن است در طول عمر تردمیلتان رخ دهد. این موارد از مشکلات مربوط به نمایشگر، تسمه یا مشکلات با حفظ سرعت ثابت تردمیل متغیر است.

این راهنما به رفع برخی از مشکلات رایج‌تری که ممکن است در هنگام استفاده از   تردمیل خانگی  با آن مواجه شوید، کمک خواهد کرد. اگر همه چیز شکست بخورد، ممکن است زمان یک دویدن عالی در بیرون باشد.

مشکلات تردمیل خانگی عیب یابی عمومی

قبل از امتحان برخی از راه حل‌های تهاجمی‌تر در این لیست، مطمئن شوید که تردمیل واقعاً برق وارد می‌شود. سعی کنید آن را به پریزهای دیگر وصل کنید و همچنین بررسی کنید که آداپتور به درستی کار می‌کند. بسیاری از تردمیل‌ها دارای فیوز یا در آداپتور یا در کنسول اصلی هستند.

دفترچه راهنمای کاربر در مورد محل پیدا کردن فیوز برای مدل خاص خود را بررسی کنید. فیوز را بررسی کرده تا مطمئن شوید که منفجر نشده است، زیرا فیوز سوخته از روشن شدن کامل تردمیل نیز جلوگیری می‌کند. همیشه قبل از انجام هرگونه کار تعمیر و نگهداری تردمیل خود را از برق بکشید. این شامل هر چیزی از تعویض فیوز تا جدا کردن دستگاه می‌شود.

صفحه نمایش تردمیل روشن نمی‌شود

اگر صفحه نمایش روشن نمی‌شود، چند مرحله عیب یابی وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید. باید مطمئن شوید که سیم برق تردمیل به طور ایمن به برق وصل شده است. اگر صفحه نمایش تردمیل با باتری کار می‌کند، مطمئن شوید که باتری یا نیازی به شارژ مجدد یا تعویض ندارد. اگر هر دوی این گزینه‌ها ناموفق بود، تردمیل خود را برای حدود 1 تا 2 دقیقه قبل از وصل کردن دوباره برق بکشید.

این باید کلید مدار داخلی را بازنشانی کند و امیدوارم مشکل برطرف شود. اگر تردمیل به فلایویل مغناطیسی متکی است، ممکن است این تردمیل افتاده باشد یا نیاز به تعویض داشته باشد. اگر همه چیز جواب نداد، ممکن است لازم باشد برای تعمیر تردمیل خود با یک تکنسین تعمیر تماس بگیرید.

صفحه نمایش تردمیل کد خطا را نشان می‌دهد

کدهای خطای نمایش داده شده روی صفحه نمایش بسته به سازنده تردمیل می‌تواند متفاوت باشد. صرف نظر از اینکه چه نوع تردمیلی دارید، باید فهرستی از کدهای خطای رایج در دفترچه راهنما وجود داشته باشد. وب سایت سازنده نیز باید فهرست جامعی از کدهای خطا را برای مرجع داشته باشد.

در مشکلات تردمیل خانگی اگر کد خطا دریافت کردید، به سادگی کد را به صورت آنلاین یا در دفترچه راهنما جستجو کنید. دستورالعمل‌های عیب یابی که با کد خطا در صورت لزوم همراه است را دنبال کنید. کدهای خطا برخی از مشکلات بی دردسر تردمیل هستند که باید برطرف شوند.

با توجه به طیف وسیعی از خطاهایی که ممکن است رخ دهد، بسیار مهم است که کتابچه راهنمای مالک خود را در دسترس داشته باشید. همچنین اگر از نحوه رفع خطا مطمئن نیستید، باید با سازنده تماس بگیرید.

تسمه لیز خوردن روی تردمیل

اگر احساس می‌کنید تسمه تردمیل لیز می‌خورد، معمولاً به این دلیل است که تسمه خیلی سفت بوده یا خیلی شل است. البته ممکن خواهد بود که روغن کاری زیادی دارد. برای بررسی اینکه آیا کمربندتان خیلی سفت است یا خیلی شل، کمربند را از وسط بلند کنید.

باید بتوانید آن را حدود 2-3 اینچ بلند کنید. اگر نمی‌توانید چنین کاری انجام دهید یا اگر بلندتر از 3 اینچ بلند شود، تسمه باید سفت یا شل شود. اگر سفتی تسمه مشکلی ندارد، ممکن است مشکل از روغن کاری بیش از حد تسمه باشد.

باید تردمیل خود را بعد از 40 ساعت استفاده یا تقریباً هر 6 ماه یکبار روغن کاری کنید. اگر این کار را بیش از حد انجام دهید، راه‌هایی برای تمیز کردن روان کننده اضافی وجود دارد. ابتدا سعی کنید از آب و صابون برای تمیز کردن مناطقی که روان کننده بیش از حد است، استفاده کنید.

پس از اتمام کار، تشک را کاملاً خشک کنید تا تشک تردمیل تاب نخورد. اگر استفاده از آب و صابون مؤثر نبود، از الکل دناتوره شده استفاده کرده و تردمیل را به شدت تمیز کنید. از آنجایی که الکل دناتوره شده به خودی خود تبخیر می شود، برای جلوگیری از تاب برداشتن، لازم نیست نگران خشک کردن تشک باشید. فروش تردمیل باشگاهی از طریق سایت انجام می گیرد. 

اگر هنوز مقداری از روان کننده باقی مانده است، باید با استفاده خود به خود از بین برود. اگر روان کننده بیش از حد باعث لیز خوردن کمربند دستگاه می‌شود، از تردمیل خود استفاده نکنید.

سخن آخر

با این نکات، باید بتوانید مهم ترین مشکلات تردمیل خانگی را برطرف کنید و بدانید چه زمانی ممکن است به یک تکنسین حرفه ای نیاز باشد. همیشه ایمنی خود را در اولویت قرار دهید. قادر هستید مطالب بسیاری از این بابت را در سایت هایپرجیم مطالعه کنید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()