تصمیم بگیرید که از کدام ویژگی استفاده خواهید کرد. بدین ترتیب قادر هستید که بهترین گزینه را در هنگام خرید تردمیل باشگاهی در نظر بگیرید. کافی است که موارد مهم که تردمیل داشته باشد را کنار هم بگذارید. این موارد می‌تواند سرآغازی برای برآورد هزینه و حتی میزان فضا مورد نیاز در باشگاه یا منزل باشد. در ادامه مقاله در هایپرجیم به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

خرید تردمیل باشگاهی و جذابیت‌های دیدنی

اکثر تردمیل‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. چنین ویژگی‌هایی برای تمرینات کاردیو ضروری نیستند، اما می‌توانند تجربه ورزش را بهبود بخشند. همچنین این وسایل کمک می‌کنند که انگیزه داشته باشید. به‌عنوان‌مثال می‌توان به برنامه‌های تمرینی از پیش تعیین شده، بلندگوهای بلوتوث و تلویزیون‌ها اشاره کرد.

باید ارزیابی کنید که کدام یک از وسایل اضافی تردمیل واقعاً در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک می‌کند و کدام مورد استفاده نمی‌شود. صادق بودن در مورد نیازهای خود برای راهنمایی و حواس پرتی در طول تمرین، بخش مهمی از تشخیص اینکه کدام تردمیل برایتان مناسب است، خواهد بود.

در اینجا برخی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های ویژه‌ای که خریداران تردمیل باید در نظر بگیرند، آورده شده است.

1. شیب خودکار

تردمیل‌های شیب دار با تغییر دادن سواری، ورزش را جالب‌تر می‌کنند. آنها همچنین دارای سه مزیت بسیار عملی هستند. اول اینکه ورزش تردمیل را روی مفاصلتان آسان‌تر می‌کنند، باعث سوزاندن سریع کالری و پشتیبانی از تعریف بهتر عضلات می‌شوند.

ممکن است به این فکر کرده باشید که واقعاً چه مقدار شیب روی تردمیل خود استفاده می‌کنید و چه مقدار شیب باید برای به حداکثر رساندن کالری سوزی استفاده کنید. اکثر تردمیل‌های خانگی امروزه حداکثر شیب 10، 15 و 20 درصد دارند. تردمیل‌های باشگاهی شیب دار حداکثر شیب 40% دارند. چنین مواردی این امکان را می‌دهند که با راه رفتن ساده با سرعت دونده کالری بسوزانید.

2. برنامه‌های تمرینی

اکثر تردمیل‌های خانگی امروزه برنامه‌های تمرینی داخلی را ارائه می‌دهند که سرعت و شیب آنها را کنترل می‌کند. به خاطر داشته باشید که ارزان‌ترین تردمیل‌ها فقط در حالت دستی کار می‌کنند و منوهای تمرین تردمیل از نظر اندازه و تنوع متفاوت هستند. اغلب این برنامه‌نویسی افزایش قیمت را توجیه می‌کند، بنابراین مطمئن شوید که قبل از اینکه پول اضافی را قربانی کنید، از راهنمایی‌های تمرینی اضافی داشتم در هنگام خرید تردمیل باشگاهی مطمئن شوید.

فراتر از گزینه‌های تمرینی از پیش بارگذاری شده، اکنون می‌توانید انتخاب کنید که با بسیاری از مارک‌های تردمیل، فناوری تمرین اضافی را به خرید خود اضافه کنید. در اینجا چند گزینه وجود دارد که ممکن است بخواهید دنبال کنید:

مانیتورهای نبض بی‌سیم با ارائه داده‌های دقیق ضربان قلب به شما کمک می‌کنند که کارآمدتر ورزش کنید. مانیتورهای بی سیم ضربان قلب بیشترین دقت را ارائه می‌دهند. برنامه‌های تمرینی از پیش تعیین شده کمک می‌کند که در منطقه ضربان قلب مورد نظر خود بمانید.

3. لوازم جانبی تردمیل

اکثر برندهای تردمیل اجازه می‌دهند خرید خود را شخصی سازی کنید. همان‌طور که به دنبال خرید تردمیل باشگاهی برای نیازهای خاص خود هستید، به خاطر داشته باشید که تعدادی لوازم جانبی منحصر به فرد وجود دارد که کمک می‌کند به اهداف تناسب اندام منحصر به فرد خود برسید. فقط چند مورد اضافی که می‌توانید هنگام بررسی گزینه‌های خود در نظر بگیرید عبارت‌اند از:

تشک تردمیل

تشک تردمیل می‌تواند دوام تردمیل و کف‌پوش زیر آن را بهبود بخشد، به خصوص اگر قصد دارید دستگاه خود را روی فرش قرار دهید. آن‌ها همچنین تمیز کردن کف اطراف تردمیل را آسان‌تر می‌کنند و صدای ناشی از لرزش استفاده از دستگاه را به حداقل می‌رسانند.

مواد تمیز کننده

می‌خواهید تردمیلتان دوام بیاورد. یک راه عالی برای اطمینان از این امر، خرید مواد تمیزکننده مناسب است که به آن کمک می‌کند تا در آزمون زمان مقاومت کند، از جمله محلول‌های تمیز کننده و برس‌های مخصوص تردمیل است. خرید تردمیل خانگی را از هایپرجیم با قیت مناسب انجام دهید. 

بهتر خواهد بود که منتظر بمانید تا دفترچه راهنمای مالک خود را دریافت کنید تا مطمئن شوید که مواد مناسب دستگاه خود را خریداری کرده‌اید.

لوازم جانبی سرگرمی

 نمی‌خواهید روی تردمیل با صفحه نمایش سرمایه گذاری کنید؟ شاید قبلاً تردمیلی دارید و فقط می‌خواهید آن را با جدیدترین لوازم جانبی به روز کنید یا در عوض می‌خواهید از فناوری که قبلاً دارید، استفاده کنید.

برای این کار، می‌توانید جا تبلت بخرید تا بتوانید از تبلت یا آی پد خود در حین تمرین استفاده کنید یا یک قفسه مطالعه که بتوانید با استفاده از کتاب خانه الکترونیکی خود از کتاب یا مجله لذت ببرید. حتی می‌توانید پایه تلویزیون بخرید و جلوی تردمیل خود قرار دهید تا بتوانید در حین سوزاندن کالری، برنامه‌های خود را دنبال کنید.

برخی از ویژگی‌های خاص دیگری که باید در نظر بگیرید عبارت‌اند از: بالشتک روشن یا خاموش، فن‌های تمرینی، نگه دارنده بطری آب، نگه رایانه تبلت، صفحه نمایش لمسی و تلویزیون HD.

سخن آخر

برای خرید تردمیل باشگاهی می‌توانید به سایت هایپرجیم مراجعه کنید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید. در طول این مراحل در خدمتتان هستیم. بهترین گزینه‌ها را باتوجه‌به ویژگی‌های بیان شده، به شما پیشنهاد خواهیم داد. سعی کنید که گزینه‌ها را بر اساس کیفیت و نیازتان بررسی کرده و سپس اقدام به خرید مطلوب‌ترین گزینه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()