شما نیز امکان دارد که مانند بسیاری از افراد دیگر وقت رفتن به باشگاه‌های ورزشی را نداشته باشید. در همین راستا نیز مسلماً ترجیح می‌دهید که حرکات ورزشی مختلف را در منزل انجام دهید. به همین منظور شما می‌توانید، دستگاه‌های ورزشی گوناگونی را مانند اسکی فضایی خانگی خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم که اطلاعات مفیدی را درباره امکانات اسکی‌های فضایی خانگی و همچنین این دستگاه‌های ورزشی کاربردی بیان کنیم.

اسکی فضایی خانگی چه امکاناتی باید داشته باشد؟

اسکی فضایی خانگی یکی از بهترین دستگاه‌های ورزشی محسوب می‌شود که عضلات بالاتنه و پایین تنه شما را درگیر می‌کند و سبب تقویت سیستم قلبی شما نیز خواهد شد. همچنین با استفاده از این دستگاه ورزشی کاربردی هم می‌توانید سلامت جسم خود را بهبود بخشید و هم وزن خود را کاهش دهید و به تناسب‌اندام مورد علاقه خود برسید.

اما در این قسمت سعی داریم که در مورد امکانات اسکی‌های فضایی خانگی نکات مهمی را بیان کنیم. با آگاهی از این امکانات شما می‌توانید خرید مطمئنی را از فروشگاه هایپرجیم تجربه کنید.

1- نشیمنگاه مناسب

اسکی‌های فضایی خانگی معمولاً در دو نوع بدون صندلی و با صندلی وجود دارند. در واقع اسکی‌های فضایی با صندلی شباهت بسیار زیادی با دوچرخه‌های ثابت دارد. برای اطمینان از اینکه کدام یک از این دو نوع مدل برای شما بهتر است، باید شرایط جسمانی خود را مورد بررسی قرار دهید.

درصورتی‌که مشکلات حرکتی دارید، به شما پیشنهاد می‌شود که از اسکی فضایی خانگی با صندلی استفاده کنید. در واقع داشتن نشیمنگاه مناسب سبب می‌شود که شما به‌راحتی تمرینات مختلف را با اسکی‌های فضایی خانگی انجام دهید.

2- تنظیمات درجه سرعت

یکی دیگر از امکانات اسکی‌های فضایی خانگی تنظیمات مربوط به درجه سرعت محسوب می‌شود. در واقع زمانی که دستگاه چنین قابلیتی داشته باشد، شما به‌وسیله آن می‌توانید، سرعت را کم یا زیاد کنید. خوشبختانه روی اکثر اسکی‌های فضایی خانگی این قابلیت وجود دارد.

خوب است بدانید که با استفاده از این ویژگی کاربردی می‌توانید فشار بیشتری را به عضلات خود وارد کنید. با افزایش فشار نه‌تنها ماهیچه‌های بیشتری از بدن درگیر می‌شوند، بلکه شما به‌تدریج عضله‌سازی نیز خواهید کرد.

3- دسته‌های کاربردی

برای خرید اسکی فضایی خانگی بهتر است که امکانات فوق‌العاده آن را نیز در نظر بگیرید. دسته‌ها یکی دیگر از امکانات اسکی‌های فضایی خانگی هستند که به شما کمک می‌کنند، تمرین‌های ورزشی را به‌سهولت انجام دهید. خوب است بدانید که در برخی از این دستگاه‌ها دو دسته و در برخی دیگر نیز 4 دسته وجود دارند. اما به‌طورکلی به‌وسیله دسته‌ها به‌راحتی می‌توانید تعادل خود را روی دستگاه حفظ کنید.

4- حسگر ضربان قلب

از ویژگی‌های مثبتی که هر دستگاه ورزشی به‌خصوص اسکی فضایی خانگی باید داشته باشد، حسگر ضربان قلب است. همان‌طور که می‌دانید، زمانی که تمرین‌های ورزشی مختلفی را انجام می‌دهید، ضربان قلب شما تغییر می‌کند. به همین دلیل نیز حسگرهای ضربان قلب این امکان را به شما می‌دهند که ضربان قلب خود را روی نمایشگر مشاهده کنید.

5- نمایشگر

زمانی که شما حرکات ورزشی گوناگونی را روی اسکی فضایی خانگی انجام می‌دهید، به طبع از سرعت‌ها و مسافت‌های مختلفی استفاده می‌کنید. همچنین به احتمال زیاد در هر تمرین میزان کالری سوزانده شده نیز متفاوت است.

علاوه بر این برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید میزان سرعت، مسافت و کالری را به طور دقیق مشاهده کنید. وجود نمایشگر در اسکی‌های فضایی خانگی این امکان را به شما می‌دهد که اطلاعات مختلف را به طور واضح مشاهده کنید و آنها را برای خود نگه دارید. خرید اسکی فضایی با قیمت ارزان انجام پذیر است.

6- برنامه‌های تمرینی

زمانی که شما تمرین‌کردن در منزل به‌وسیله دستگاه‌های ورزشی را ترجیح می‌دهید، مسلماً به دنبال برنامه تمرینی فشرده و منظم هستید. یکی دیگر از امکانات اسکی‌های فضایی خانگی که داشتن آن ضروری است، برنامه‌ها هستند. به‌عنوان‌مثال به‌وسیله این برنامه‌ها شما می‌توانید در بازه زمانی مشخصی فشارهای مختلفی را تحمل کنید.

کلام آخر

اسکی فضایی خانگی دستگاه کاربردی و بسیار مفیدی است که شما می‌توانید تمرین‌های ورزشی مختلف را روی آن انجام دهید. امکانات اسکی‌های فضایی خانگی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیاز شما از هر دستگاه ورزشی دیگر را برطرف می‌سازند. با مقایسه اسکی‌های فضایی خانگی در هایپرجیم می‌توانید خرید مطمئنی را تجربه کنید و در مدت زمانی کوتاه به تناسب‌اندام دلخواه خود برسید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()