برخی از مشکلات در هنگام استفاده از دوچرخه ثابت باشگاهی وجود دارد که می‌تواند مانع عملکرد مطلوبتان شود. در ادامه برخی از این موارد را بیان خواهیم کرد.

دوچرخه ثابت باشگاهی و کمر درد

اگر دوچرخه‌ عالی باسند و به شما اجازه ‌دهند در چندین ناحیه بدن خود کار کنید، بسیار مهم است که مراقب وضعیت کمر خود باشید. استفاده از دستگاه بیشتر مجبورتان می‌کند که به جلو خم شوید. این کار می‌تواند روی کمر و ماهیچه‌های مرتبط با آن بسیار دردناک باشد یا منجر به کشیدگی و شرایط بدتر شود.

اگر کمردردی احساس کردید، حتماً به مربی بگویید تا مجدد نحوه استفاده از دستگاه را نشان دهد و دسته را در موقعیتی درست قرار دهید که نیازی به قوز کردن بیش از حد کمر نداشته باشید.

خطر نادیده گرفتن قسمت بالایی بدن

اگر می‌خواهید بر تمرین کردن قسمت پایین تنه‌تان تأکید کنید، شرکت در کلاس این محصول یا حتی استفاده در باشگاه عالی است، اما اگر مراقب حفظ تعادل نباشید، ممک است که بالاتنه خود را به خطر بیندازید.

فشار آوردن بیش از حد

بهترین چیز در مورد دوچرخ ثابت باشگاهی این است که تمرین مداوم می‌دهند، اما این بدترین بخش در مورد آنها نیز هست. این دستگاه اجازه استراحت‌های متناوب را نمی‌دهند که بتوانید در بین تمرین‌ها از آن برای استراحت استفاده کنید.

از آنجایی که نزدیک به 1 ساعت بدون وقفه در حال حرکت هستید، می‌توانید با این باور نادرست که تمرینات خود را سریع‌تر انجام دهید یا پیشرفت کنید، به خودتان فشار بیاورید.

این‌طور نیست، زیرا می‌تواند منجر به فشار بیش از حد به خود و کار بیش از حد بدن شود. این در نهایت منجر به فرسودگی و خستگی می‌شود و تا پایان کلاس موفق نمی‌شوید. با این حال، موضوع مهمی نیست، زیرا دوچرخه تمرینی کم تأثیر است و فشار زیادی به ماهیچه‌ها وارد نمی‌کند.

دوچرخه می‌تواند ناراحت کننده باشد

دوستانه‌ترین دستگاه‌ها برای استفاده در موارد خاص نیستند، زیرا بسیاری از افراد از درد در استخوان‌های لگن شکایت دارند. علاوه بر این، استفاده برای زنان باردار ممکن است که ناراحت کننده باشد، اما در همه موارد، می‌توانید این حالت را با تنظیم صندلی در ارتفاع راحت و موقعیت فرمان تغییر دهید.

طبیعت و حذف توسط دوچرخه

وقتی دوچرخه‌سواری در فضای داخلی را به جای دوچرخه‌سواری در فضای باز انتخاب می‌کنید، از تجربه‌ی طراوت‌بخشی که دوچرخه‌سواری در طبیعت می‌تواند فراهم کند، صرف‌نظر می‌کنید. هیچ چیز قابل مقایسه با احساس باد در سراسر پوستتان یا دیدن برگ‌های مخمل دار پاییزی که در برابر آسمان آبی می‌سوزند، نیست. دوچرخه سواری در فضای باز ممکن است این فرصت را بدهد که حیوانات را در زیستگاه طبیعی خود ببینید که مطمئناً اگر در اتاق نشیمن یا باشگاه خود بمانید، احتمال کمتری وجود دارد.

آموزش در دنیای واقعی نیست

دوچرخه سواری داخل سالن مطمئناً تغییرات مثبتی در روال تمرینی و سبک زندگی کلی برایتان ایجاد می‌کند، اما دقیقاً با تجربه دوچرخه سواری در جاده‌ها و مسیرهای واقعی مطابقت ندارد. ماشین‌های داخلی می‌توانند مقاومت تپه‌ها را شبیه‌سازی کنند، اما کپی کردن شدت جنبشی و اثرات زمین و گرانش را نمی‌توان واقعاً تکرار کرد.

در واقع، مطالعات نشان می‌دهد که میزان تلاش یکسان در هنگام دوچرخه‌سواری در داخل خانه و خارج از منزل متفاوت است. دوچرخه سواری در داخل خانه به دلیل فقدان مناظر و موقعیت‌های واقعی در پشت آن جذابیت کمتری دارد و حتی سخت‌تر به نظر می‌رسد.

کاهش وزن کمتر

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، دوچرخه سواری در داخل خانه به دلیل نحوه متفاوتی که مغز و بدن از تلاشی که برای آن صرف می‌کنید، درک خواهد کرد، می‌تواند حتی سخت‌تر از انجامش در فضای باز باشد.

بر اساس تحقیقات اخیر، اشکالی که در این مورد وجود دارد، نشان می‌دهد که هنگام دوچرخه سواری در داخل خانه به جای دوچرخه سواری در فضای باز، وزن کمتری از دست می‌دهید.

برای برخی از افراد، ممکن است تلاش زیادی برای هیچ به نظر برسد. با این حال، تفاوت چندان قابل توجه نیست، بنابراین اگر مزایای دوچرخه برایتان بیشتر از این ضرر است، به این راحتی ناامید نشوید.

یکنواخت بودن

مانند بسیاری از دستگاه‌های قلبی عروقی داخلی، استفاده از دوچرخه ثابت باشگاهی می‌تواند خسته کننده شود. در حالی که بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌های مجازی مدرن وجود دارند که دوچرخه‌سواری داخل سالن را به تجربه‌ای فراگیرتر، تعاملی و رقابتی تبدیل می‌کنند، اما همچنان می‌تواند به‌مرورزمان تکرار شود. خرید دوچرخه ثابت را با قیمت ارزان انجام دهید.

عدم استفاده از ابزار

حتی اگر بالاترین دوچرخه را دارید که به آخرین نرم افزار و فناوری شبیه سازی واقعیت مجازی چسبانده شده است، دوچرخه سواری در فضای داخلی هرگز نمی‌تواند شما را از مکانی به مکان دیگر منتقل کند.

دوچرخه‌های ثابت برای آموزش در نظر گرفته شده بودند، اما دوچرخه‌های واقعی بدیهی است که وسیله حمل و نقل نیز هستند.

سخن آخر

برای اینکه بتوانید نکات مطلوب در مورد دوچرخه ثابت باشگاهی را داشته باشید، می‌توانید به هایپرجیم مراجعه کرده و بسیاری نکات دیگر را مشاهده کنید. این معایب دلیلی برای رد کردن این کالا نیست و می‌تواند با توجه به نیازتان بسیار مفید نیز باشد.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()