تردمیل تاثیر زیادی در کاهش وزن و چربی سوزی دارد، با توجه به این موضوع بهتر است، استفاده از تردمیل را در برنامه‌های روزانه خود قرار دهید که در نهایت به اندام ایده آل برسید. توجه کنید که برای استفاده از تردمیل بهتر است، نکات ایمنی را رعایت کنید که در طولانی مدت به بدن شما آسیب نرسد.

در حالت کلی بهتر است، روزانه 10 الی 15 دقیقه از این وسیله ورزشی استفاده کنید که به تناسب اندام خود کمک کنید و به بدن خود آسیب وارد نکنید. با توجه به مواردی که اشاره شد در جهت چربی سوزی با  تردمیل بهتر است، از برنامه تمرینی افراد متخصص استفاده کنید.

برنامه تمرینی با تردمیل

برای رسیدن به اندام ایده آل و کاهش وزن بهتر است از برنامه‌های حرفه ایی و اصولی استفاده کنید. در همین راستا می‌توان گفت، استفاده غیر اصولی از تردمیل در بلندمدت اثرات مخربی برای شما ایجاد می‌کند.

توجه داشته داشته باشید در کنار استفاده از تردمیل برای کاهش وزن بهتر است، از رژیم‌های غذایی مناسب استفاده کنید که در نهایت به اندام مناسب و سالم برسید.

با توجه به موارد گفته شده در هایپرجیم ، در ادامه به بررسی تمرین‌هایی برای کاهش وزن به‌وسیله تردمیل می پردازیم.

پیاده روی با سرعت کم

یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش وزن و دستیابی به اندام مناسب پیاده روی با سرعت کم است. سعی کنید در هنگام استفاده از تردمیل با سرعت کم روی پا و زانوی خود تمرکز کنید که به آرامی شروع به حرکت کنند و برای سرعت‌های بالاتر آماده شوند.

پیاده روی با سرعت متوسط

در این مرحله بهتر است، سرعت تردمیل را کمی افزایش دهید. در این مرحله ضربان قلب شما بیشتر می‌شود، کالری بیشتر می‌سوزانید و سوخت و ساز بدن شما افزایش میابد.

در ادامه به این موضوع توجه داشته باشید که سعی کنید موارد ایمنی را رعایت کنید که در این مرحله به بدن شما آسیب وارد نشود.

دویدن با سرعت زیاد

بهتر است، قبل از افزایش سرعت تردمیل از آمادگی بدن خود مطمئن شوید. در این مرحله عضلات پا و کم شما بیشتر تحت تاثیر قرار می‌گیرد و اگر از قبل آماده این سرعت زیاد نباشند، ممکن است، در طولانی مدت باعث اثرات جبران ناپذیری برای شما شود.

دویدن با سرعت خیلی زیاد

توجه داشته باشید، دویدن با سرعت زیاد برای افراد حرفه ایی مناسب است. اگر هدف شما صرفه کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل است. از انجام این حرکت خودداری کنید. دویدن با سرعت زیاد عضلات پشت پا و ران را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به افزایش قدرت آن کمک می‌کند.

ممکن است در ابتدا دویدن با سرعت زیاد دچار کمردرد شوید که در ادامه از بین می‌رود. مورد مهمی که بهتر است، به آن توجه داشته باشید، سعی کنید، قبل از انجام این حرکت حتماً بدن خود را گرم کنید که در نهایت دچار گرفتگی نشوید.

تمرین با شیب مشخص

برای کاهش وزن و تناسب اندام بهتر است، برخی تمرین‌ها را با شیب مشخص انجام دهید که در نهایت، منجر به کالری سوزی بیشتر شود.

سعی کنید، شیب دستگاه را روی 5/3 و سرعت را روی 5/4 قرار دهید. در این حالت شما 125 کیلو کالری میسوزانید و اگر با شیب صفر تمرین کنید، حدود 93 کیلو کالری میسوزانید. واضح است که تمرین با شیب مناسب به چربی سوزی بیشتر شما کمک میکند و در نهایت شما را اندام دلخواهتان میرساند.

سخن آخر

در این مقاله در هایپرجیم به بررسی موضوع بهترین برنامه ورزشی با تردمیل و   خرید تردمیل باشگاهی پرداخته شد، با توجه به این موضوع می توان گفت، برای کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل بهتر است، روزانه 10 الی 15 دقیقه از این وسیله ورزشی استفاده کنید.

توجه داشته باشید، بهتر است، از برنامه اصولی برای استفاده از تردمیل استفاده کنید که در طولانی مدت به خودتان آسیب نرسانید و این وسیله بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد.

 

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()