هر چقدر در خرید تردمیل دقت بیشتری به خرج دهید، صاحب دستگاه بهتر و مناسب‌تری می‌شوید. این دستگاه در دو نوع خانگی و باشگاهی موجود است که هر کدام از آنها ویژگی‌ها و قیمت‌های مربوط به خود را دارند.

قدرت بالای موتور جز ویژگی‌های یک تردمیل خوب به شمار می‌رود. از آنجایی که تردمیل خانگی و باشگاهی از نظر قدرت موتور و تحمل وزن با یکدیگر متفاوت هستند، در ابتدا باید انتظار خود از این دستگاه را مشخص کنید.

در این مقاله قصد داریم مهمترین ویژگی‌های تردمیل را در زمان  خرید تردمیل مورد بررسی قرار دهیم.

در خرید تردمیل باید به کدام ویژگی‌هایی دستگاه توجه کرد؟

تردمیل‌ها انواع متنوعی دارند و با برندها و مدل‌های بسیاری در بازار به فروش می‌رسند. بنابراین در زمان خرید از فروشگاه‌های مربوطه باید به نکات زیر توجه کرد.

  • قدرت موتور
  • تحمل وزن
  • نوع تردمیل
  • مدل دستگاه
  • برند یا نام تجاری دستگاه
  • امکانات دستگاه

فروشگاه هایپرجیم با سابقه‌ای درخشان در این عرصه، بهترین مرکز خرید تردمیل عنوان می‌شود. زیرا در این فروشگاه مدل، برند، رنگ و نوع تردمیل‌ها تنوع بسیاری دارند و این امر انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند.

همچنین خدمات ارسال رایگان درب منزل، مشاوره قبل از خرید، مرجوعی کالا و غیره نیز با خرید از این فروشگاه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

آشنایی با قدرت موتور

هر دستگاه الکترونیکی مجهز به موتور است که سبب روشن شدن دستگاه می‌شود. بدون موتور امکان استفاده از تردمیل وجود ندارد. هر چقدر قدرت موتور تردمیل بیشتر باشد، آن مدل از کارایی و استحکام بهتری برخوردار است. در واقع قدرت موتور با اسب بخار سنجیده می‌شود.

برای تردمیل‌های حرفه‌ای و مخصوص دویدن، قدرت اسب بخار باید ۳ باشد. در زمان خرید تردمیل باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید.

اطلاع از قدرت تحمل وزن دستگاه

از جمله ویژگی‌های یک تردمیل خوب قدرت آن در تحمل وزن است. تردمیل‌ها بر اساس میزان وزنی که تحمل می‌کنند، قیمت‌های متفاوتی دارند.

 تردمیل‌های خانگی نسبت به نوع باشگاهی تحمل وزن کمتری دارند. بنابراین خرید آنها برای باشگاه به صرفه نیست. زیرا امکان خراب شدن سریع آنها وجود دارد.

انتخاب تردمیل بر اساس نوع آن

تردمیل‌ها در نوع خانگی، باشگاهی، دستی، برقی، تاشو و ثابت تولید می‌شوند. از این رو قبل از خرید این محصول باید در مورد نوع آن اطلاعات مناسبی را به‌دست آورید.

توجه به مدل دستگاه در خرید تردمیل

دستگاه‌های تردمیل مانند هر وسیله دیگری با مدل‌های متنوع تولید می‌شوند. مدل دستگاه به شما می‌گوید که تردمیل چه کارایی و ویژگی‌های دارد.

هر چقدر در   خرید تردمیل باشگاهی ،مدل این دستگاه‌ها به روزتر باشند، امکانات آنها نیز بیشتر است. مدل‌های پیشرفته ویژگی‌های یک تردمیل خوب را به‌درستی نشان می‌دهند.

برند یا نام تجاری دستگاه مورد نظر

برخی از شرکت‌های سازنده تردمیل شهرت جهانی دارند و در بازار شناخته شده‌اند. انتخاب برندهای آشنا این امکان را به شما می‌دهد که از خدمات پس از فروش و ضمانت کالا نیز برخوردار شوید.

امکانات و تجهیزات به کار رفته در تردمیل

نصب برنامه‌های هوشمند روی مانیتور این دستگاه، به شما این امکان را می‌دهد که در حین تمرین، ضربان قلب، دمای بدن، فشار خون، سرعت دویدن، میزان کالری بدن و غیره را بررسی کنید.

 همچنین پخش موسیقی و اتصال به WiFi از جمله ویژگی‌های یک تردمیل خوب به شمار می‌روند.

در نتیجه…

خرید تردمیل اگر با رعایت برخی از نکات مهم انجام شود، شما را از سلامت و کیفیت کالا مطمئن می‌کند. انتخاب تردمیل باید بر اساس نوع، برند، مدل، قدرت موتور، تجهیزات، جنس بدنه، امکان نصب برنامه‌های از پیش تعیین شده و غیره صورت گیرد. در این صورت تا سالیان طولانی قادر به استفاده از این دستگاه هستید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()