بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند راحت در خانه‌های خود به روتین ورزشی و تناسب اندامشان رسیدگی کنند برخی وسایل‌های ورزشی را خریداری می‌کنند. اما آیا تا به حال به این نکته توجه کرده‌اید که پس از خرید تردمیل خانگی باید از چه روش‌هایی برای نگهداری دستگاه خود استفاده کنید؟ آیا به نظرتان نیاز است که هر ماه دستگاه خود را تمیز کرده یا باید به حال خود رهایش کنید؟ اگر می‌خواهید در این مورد اطلاعی کسب کنید، در ادامه با فروشگاه هایپرجیم همراه باشید.

روش‌هایی برای نگهداری تردمیل خانگی

هنگامی که شما این دستگاه ورزشی را برای خانه خود خریداری کرده‌اید مهم‌ترین نکته طریقه نگهداری و مراقبت از این دستگاه به شمار می‌آید. اگر شما نتوانید به خوبی از این دستگاه خود مراقبت کنید، حتماً به مرور زمان فرسایش و خرابی زودتری را شاهد خواهید بود. پس برای اینکه دستگاه شما عمر طولانی‌تری داشته باشد و بتوانید روزانه از آن برای انجام فعالیت‌های خود استفاده کنید بهتر است به برخی نکات برای نگهداری و مراقبت از تردمیل خانگی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

تردمیل خود را روغن کاری کنید: هنگامی که شما این محصول را خریداری می‌کنید با توجه به دستورالعمل‌هایی که در دفترچه این محصول قید شده است به شما این تذکر را می‌دهد که پس از مدتی سعی کنید برای نگهداری و مراقبت از دستگاه خود این محصول را روغن کاری کنید. هنگامی که عمل روغن کاری را شروع می‌کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که روغن شما روی صفحه بالشتک تردمیل نریزد.

برای انجام روغن کاری اگر نتوانستید این کار را به خوبی انجام دهید، سعی کنید قبل از استفاده از روغن کمربند بالشتک را کمی شل کرده و عمل روغن کاری را انجام دهید. در این روش سعی کنید این موضوع را فراموش نکنید که پس از اتمام کارتان مجدداً این کمربند را سفت کنید. انجام روغن ‌کاری تنها یک بار در سال کافی است و بعد از این کار فعالیت تردمیل شما همانند روز اول شده و از قدرت موتور بالایی برخوردار می‌شود.

همین موضوع طول عمر بالاتری را برای دستگاه شما بعد از خرید تردمیل خانگی به ارمغان می‌آورد. بسیاری از کارشناسان تردمیل می‌گویند برای انجام دادن روغن کاری شما نیاز دارید سه ماه یکبار دست به انجام این کار بزنید. انجام این کار در زمان کوتاه مدت نه تنها به دستگاه شما کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود کمربند بالشتک یا برخی نوارهای دستگاه شما در اثر سایش‌های متعدد زودتر از بین برود.

محصول خود را جارو بکشید: از آنجایی که بسیاری از افراد از این دستگاه معمولا به صورت روزانه استفاده می‌کنند و به مرور زمان می‌تواند برخی گرد و خاک‌هایی را روی قطعات این دستگاه بنشیند بهتر است سعی کنید هفته‌ای یک‌بار حداقل دستگاه خود را تمیز کرده و جارو بکشید. این موضوع مربوط به قطعات بیرونی تردمیل است و نیاز دارید پس از یک سال از خرید تردمیل حتماً قسمت داخلی دستگاه خود را نیز جارو بکشید.

رعایت بهداشت و تمیزی: قطعا شما دوست ندارید روی تردمیلی شروع به دویدن کنید که از کثیفی زیادی برخوردار است! برای همین مورد نیاز دارید پس از هر بار استفاده دستگاه خود را حداقل هفته‌ای یک‌بار تمیز کنید. از آنجایی که هنگام فعالیت‌های ورزشی بدن شما شروع به عرق ریزی می‌کند ممکن است عرق شما روی این دستگاه ریخته و پس از مدتی باکتری یا قارچ‌هایی روی این دستگاه بوجود آید. برای جلوگیری از این موضوع شما نیاز دارید دستگاه خود را با یک دستمال نسبتاً مرطوب تمیز کنید. خرید تردمیل باشگاهی را از سایت با بهترین کیفیت انجام دهید.

قطعات را چک کنید: هنگامی که مدت زمان طولانی از خرید تردمیل خانگی شما می‌گذرد بهتر است سعی کنید با دقت بالا شروع به بررسی قطعات دستگاه خود کرده و از سالمی آن‌ها اطمینان حاصل کنید. به این دلیل می‌گوییم که این کار را انجام دهید زیرا ممکن است به دلیل فعالیت‌های روزانه و دویدن روی این دستگاه برخی قطعات جانبی تردمیل دچار سایش، در رفتگی و باز شدن برخی از مهره‌ها شده باشد. برای اینکه خیال شما آسوده و راحت شود بهتر است بعد از چند ماه استفاده از این محصول سعی کنید محصول ورزشی خود را با دقت مورد بررسی قرار دهید.

تشک محافظ تردمیل: این محصول نه تنها می‌تواند به مراقبت و سلامت دستگاه ورزشی شما کمک بسیار زیادی کند، بلکه می‌تواند کفپوش شما را در برابر هرگونه ضربه یا سایشی محافظت کند. عملکرد این محصول به این صورت است که شما این تشک را در زیر دستگاه خود پهن کرده و همچنین از هرگونه سر و صدا، لغزش و دیگر موارد نیز می‌تواند جلوگیری کند.

کلام آخر

خرید تردمیل خانگی یکی از مواردی است که امروزه توانسته بسیاری از افراد را به روتین ورزشی خود نزدیک‌تر کند. اما همین افراد نمی‌دانند که بعد از خرید این دستگاه باید چه نکاتی را برای مراقبت از سلامت خود به کار گیرند. با توجه به نکاتی که در بالا برای شما ارائه داده‌ایم اکنون می‌توانید به خوبی از دستگاه خود محافظت کرده و عمر طولانی تری را برای تردمیل خانگی خود داشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()