تردمیل باشگاهی وسیله‌ای است که در هر باشگاه بدنسازی و ورزشی دیده می‌شود. معمولا این دستگاه جزو پرمصرف‌ترین ابراز هر باشگاهی است. این استفاده زیاد می‌تواند شما را مشکلاتی روبرو کند. همچنین در ساختار خود تردمیل نیز نقص‌هایی وجود دارد که گاه موجب به وجود آمدن مشکلاتی می‌شود. در این مقاله ما مشکلات رایج این وسیله پرکاربرد را بررسی خواهیم کرد.

اگر شما هم می‌خواهید درباره تردمیل باشگاهی بیشتر بدانید، با فروشگاه اینترنتی هایپرجیم همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با مشکلات رایج تردمیل باشگاهی

همه ما به خوبی می‌دانیم که تردمیل‌ها نقش بسیار پررنگی در دنیای ورزش امروز ایفا می‌کنند. انواع ورزش‌های هوازی و کمک به سیستم قلبی و عروقی با استفاده از این وسیله ممکن است. اما تردمیل باشگاهی، مشکلات رایج خاص خودش را دارد که در انواع تردمیل‌ها در هر نوع و سایز و اندازه‌ای دیده می‌شود که می‌تواند عملکرد دستگاه را با مشکل روبرو کند.

در ادامه ما این مشکلات را برای شما شرح خواهیم داد.

سرعت نامنظم

در برخی از انواع تردمیل باشگاهی دیده می‌شود که سرعت آن دائم دچار تغییر می‌شود و در اواسط تمرین ممکن است حتی حادثه‌ساز هم باشد. این مشکل می‌تواند نشان‌دهنده خرابی بخشی از سیستم تردمیل شما باشد. برای رفع این موضوع ابتدا دفترچه را به خوبی مطالعه کنید.

چند دقیقه اجازه دهید تردمیل حرکت کرده و روی آن سوار نشوید؛ با دقت مشاهده کنید که آیا تغییری در سرعت با ضرباتی خاص احساس می‌شود یا خیر. ممکن است مشکل از تسمه باشد. اگر تردمیل خاموش شود، احتمالا موتور تردمیل شما مشکل دارد.

لغزش سطح زیرین

از مشکلات رایج دیگر تردمیل باشگاهی می‌توان به لغزش سطح آن هنگام دویدن اشاره کرد. معمولا این اتفاق به دلیل مشکل در تسمه اتفاق می‌افتد. تسمه تردمیل را سفت کنید، اما مواظب باشید خیلی سفت بسته نشود، زیرا خود سفت بسته شدن باعث لغزش دستگاه خواهد شد.

برای این منظور تسمه را از مرکز بلند کرده و چک کنید که آیا فاصله 5 تا 7 سانتی متری را رعایت کرده‌اید یا خیر. اگر تسمه نزدیک‌تر از این اندازه‌ها بود، احتمالا تسمه را سفت بسته‌اید.

عدم نمایش اطلاعات در صفحه نمایش

این مشکل در صفحه نمایش معمولا به سادگی برطرف خواهد شد. در ابتدا اتصالات برقی و سیم‌ها را چک کنید و از صحت و سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنید. اگر باتری تردمیل شما هم قدیمی و از کار افتاده باشد، ممکن است باعث چنین اتفاقی شود. اگر تمامی موارد را چک کردید، بهتر است از تعمیرکاری متخصص بخواهید که صفحه را چک کند و مطمئن شود که آن نسوخته است. در صورت سوختگی، باید آن را تعویض کنید.

بوی سوختگی

یکی دیگر از مشکلات رایج در تردمیل باشگاهی، حس کردن بوی سوختگی از آن است. این بو می‌تواند نشانه مشکلی جدی در تردمیل باشد. سریعا تردمیل را از برق بکشید. ممکن است اتصالات آن دچار مشکل شده باشند یا حتی به موتور آسیبی رسیده باشد. تردمیل‌های باشگاهی به دلیل استفاده زیاد، با این مشکل روبرو خواهند شد.

شما باید به سرعت به تشخیص علت آن بپردازید و همچنین مشکل به وجود آمده را رفع کنید و تا زمانی که این مشکل حل نشده باشد، به هیچ عنوان از تردمیل استفاده نکنید. زیرا ممکن است حتی باعث آتش‌سوزی شود.

کار نکردن موتور تردمیل

آخرین مشکل از مشکلات رایج تردمیل‌ها که مورد بررسی قرار می‌گیرد، کار نکردن موتور آن است. تردمیل باشگاهی وسیله‌ای است که از پرمصرف‌ترین ابزار هر باشگاهی است. بنابراین شما باید مراقب شرایط استفاده آن باشید؛ زیرا مشکلات مربوط به کار نکردن موتور می‌تواند هزینه های بسیار زیادی داشته باشد. فروش تردمیل توسط هایپرجیم با ارزان ترین قیمت انجام می گیرد.

بسته به مشکل پیش آمده، متخصص و تعمیرکار می‌تواند تشخیص دهد که شما باید موتور تردمیل را تعویض کنید یا این که با تعمیراتی می‌توان دوباره از آن استفاده کرد.

کلام پایانی

تردمیل باشگاهی وسیله‌ای پراستفاده است و همین عامل ممکن است هزینه‌های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. بنابراین در وهله اول در خرید نوع مناسب آن دقت کنید و سپس در استفاده آن توسط افراد مختلف، نظارت کافی را داشته باشید که مشکلات رایج آن برای شما کمتر اتفاق بیفتد و بتوانید زمان بیشتری را از این وسیله محبوب بهره‌مند شوید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 231
نمایش همه
علاقه مندی ها ()