در حال حاضر سبک تغذیه و میزان تحرک انسان، نحوه انجام فعالیت‌های روزانه و سایر موارد مشابه که در نحوه زندگی بشر دخیل هستند با تغییرات بزرگ و چشم‌گیری روبرو شده‌اند. این نوسانات و تغییرات همگی زمینه‌ساز بروز اضافه وزن و چاقی در افراد شده است؛ اما چاقی و اضافه وزن، تنها نتیجه سبک زندگی امروزی بشر نیست. بالا رفتن فشار و چربی خون و سایر بیماری‌های ناشی از کم تحرکی، افت انرژی، کاهش روحیه مثبت و به دنبال آن افسردگی، اختلال در فعالیت‌های مغزی مرتبط با شغل و تحصیل و دیگر مشکلات جدی همگی از معایب سبک زندگی امروزی است. چاره تمام این مشکلات، ورزش کردن و تحرک است. ورزش کردن چه در خانه و چه در باشگاه‌های ورزشی بسیار مفید و پرکاربرد است؛ پس از آن غافل نشوید. با توجه به اهمیت ورزش، تجهیزات ورزشی نیز مهم هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.  دوچرخه ثابت باشگاهی یکی از این تجهیزات است که در ادامه توضیحاتی راجع به آن ارائه خواهد شد. پس با هایپر جیم همراه باشید.

علت اهمیت قیمت دوچرخه ثابت باشگاهی

دوچرخه ثابت باشگاهی یکی از انواع دوچرخه ثابت است. قیمت این وسیله ورزشی برای افرادی که تصمیم و  تقاضای خرید آن را دارند مهم است و از آیتم‌های اساسی خریداری این وسیله ورزشی به شمار می‌رود. پس باید از عوامل موثر بر میزان قیمت این دستگاه ورزشی باشگاهی آگاهی پیدا کنند و با دانش کافی به سوی خرید آن پیش بروند.

موارد اثرگذار بر میزان قیمت دوچرخه ثابت باشگاهی شامل چه مواردی هستند؟

قیمت این دستگاه ورزشی باشگاهی ثابت نیست و با توجه به مواردی متغیر است. این موارد عبارتند از:

  • مدل دستگاه ورزشی: مدل و نوع دستگاه ورزشی، یکی از عوامل موثر بر قیمت دوچرخه ثابت است و می‌تواند بر آن اثر بگذارد. این پارامتر بیشترین تاثیر را روی قیمت دوچرخه ثابت باشگاهی دارد. نشسته، اسنیپینگ و ایستاده جز مدل‌های این دستگاه می‌باشند.
  • برند و کشور سازنده: این مورد، یکی دیگر از موارد اثرگذار بر قیمت این دستگاه ورزشی است. بدیهی است که هرچه برند دستگاه معتبرتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.
  • ارزیابی مقاومت دستگاه: میزان مقاومت دستگاه در برابر تعداد و شدت برنامه‌های ورزشی که می‌توان توسط آن اجرا کرد و همچنین تنظیم این موارد، یکی از پارامترهای دخیل در قیمت دستگاه است.
  • میزان تحمل وزن: قیمت این دستگاه ورزشی با در نظر گرفتن تحمل وزن آن، تغییر می‌کند. به دلیل وجود انواع مختلف این دستگاه ورزشی با تحمل وزن‌های گوناگون، قیمت این دستگاه ورزشی نیز ثابت نخواهد بود.
  • مکانیزم و مقاوم بودن دستگاه ورزشی: نحوه عملکرد و کار این وسیله ورزشی باشگاهی نیز بر قیمت این دستگاه ورزشی اثر خواهد گذاشت.

آنچه بهتر است در انتها بدانید

در حال حاضر زندگی انسان‌ها نسبت به گذشته با تغییرات و تحولات عظیمی مواجه شده است. درست است که این تحول موجب ایجاد مزایایی در زندگی بشر شده است؛ اما معایبی هم دارد. یکی از مهم‌ترین معایب زندگی امروزی انسان‌ها کم تحرکی و در برخی افراد عدم تحرک است؛ این موضوع در طولانی مدت سبب بروز مشکلات متعدد جسمی و روحی خواهد شد. پس باید به توصیه راه حل این موضوع  که ورزش کردن است توجه کرد. از مزایای ورزش هر چه بگوییم باز هم کم است اما تنها این نکته را بدانید که ورزش مانند معجزه‌ای می‌تواند زندگی افراد را دگرگون کند. ورزش هم مانند سایر فعالیت‌ها نیازمند امکانات و تجهیزات اولیه‌ای است. وجود تجهیزات ورزشی ضمن جذابیت بخشیدن به ورزش، افراد را تشویق به اجرای فعالیت‌های ورزشی می‌کند. یکی از وسیله‌ها و تجهیزات مورد استفاده در ورزش، دوچرخه ثابت است. تقسیم بندی دوچرخه ثابت به دو دسته سبب تمایز این دسته‌ها از یکدیگر شده است؛ دوچرخه ثابت خانگی و دوچرخه ثابت باشگاهی در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. از طرفی دیگر در خرید هر وسیله‌ای باید به قیمت آن توجه کرد. در واقع قیمت این دستگاه ورزشی یکی از فاکتورهای مهم و اثرگذار در خرید آن است.  این مقاله به همین موضوع پرداخته است و عوامل اثرگذار بر میزان قیمت این وسیله ورزشی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است.

خرید تجهیزات و لوازم ورزشی از هایپر جیم

برای خرید دوچرخه ثابت می‌توانید به فروشگاه هایپرجیم مراجعه کنید. این فروشگاه هم خرید اینترنتی و هم خرید حضوری را برای افراد متقاضی میسر کرده است. انواع دوچرخه ثابت باشگاهی به همراه جزئیات کامل آنها در سایت هایپرجیم قابل دسترسی است که مشتریان می‌توانند با مشاهده آن، اقدام به بررسی گزینه‌های موجود کنند. سپس نیز با ثبت سفارش، خرید را انجام دهند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()