همه ما می‌دانیم نحوه ساخت تردمیل‌های باشگاهی کمی متفاوت تر از سایر مدل‌ها است. زیرا این تردمیل‌ها باید در مکانهای پرتردد مانند کلینیک‌ها، باشگاه‌ها یا اتاق‌های تمرین ایستگاه پلیس و آتش نشان‌ها، با توجه به تفاوت وزنی افراد و تکرر استفاده از آن تحمل بسیاری داشته باشند. برای خرید تردمیل باشگاهی تنها کافیست وارد سایت فروشگاه هایپر جیم شوید و سفارشتان را در آنجا ثبت کنید.

ویژگی‌های تردمیل باشگاهی چیست؟

با این حال برای استفاده از تردمیل‌های باشگاهی باید قوانین استفاده از گارانتی را بدانید. برای مثال اگر استفاده از دستگاه بیشتر از ۶ ساعت در روز باشد گارانتی باطل خواهد شد. معمولاً این تردمیل‌ها دارای برنامه های تمرینی از پیش تعیین شده هستند که می‌توان با آن تمرین کرد یا به شبکه‌های اینرنتی متصل شد و برنامه تمرینی جدید نصب کرد. همچنین قابلیت اتصال وسایل الکترونیکی برای سرگرمی بیشتر برای افراد حین تمرین فراهم می‌کند.

تردمیل‌های باشگاهی از تسمه‌های ضخیم‌تر، موتور و عرشه بزرگتر ساخته شده‌اند که برای خانواده‌های پرجمعیت یا باشگاه‌ها که میزان استفاده از دستگاه بیشتر است مفید خواهد بود. خرید از بهترین برندها میتواند تضمین استفاده طولانی شما از دستگاه باشد.

به طور کلی این مدل از تردمیل‌ها بادوام تر بوده و می‌تواند همه چیز را از پیاده روی سبک تا تمرینات پیشرفته ماراتون پشتیبانی کند همچنین به ‌دلیل نیاز کمتر آن به تعمیرات در اصل پول خود را ذخیره کرده‌اید.

تردمیل باشگاهی سبک هم وجود دارد؟

نوعی دیگر از تردمیل های باشگاهی وجود دارد که به نام تردمیل باشگاهی سبک شناخته می‌شوند. برای استفاده از این دستگاه‌ها روزانه حداکثر می‌توانید سه ساعت برنامه تمرینی روی دستگاه داشته باشید. این مدل از تردمیل سبک باشگاهی میتواند برای استفاده در اتاق ورزش هتل‌ها و مجتمع آپارتمانی گزینه‌ای ایده آل باشد.
فراموش نکنید برای خرید تردمیل‌های سبک باشگاهی باید بیشتر از از حد معمول هزینه کنید، اما این هزینه کاملاً ارزش دارد. اگر بودجه کافی برای خرید آن دارید می‌توانید آن را از فروشگاه‌های آنلاین مانند هایپر جیم خریداری کنید.

هزینه تردمیل باشگاهی بیشتر است!

با افزایش تقاضای مردم و کمتر شدن تردد افراد به باشگاه‌ها و بیرون از خانه، اکثر افراد تصمیم گرفتند باشگاه خود را به خانه بیاورند. بنابراین، به دنبال خرید تجهیزات ورزشی مانند تردمیل باشگاهی هستند. اما انتخاب و خرید یک تردمیل خوب موضوع مهمی است که می‌تواند در بازدهی تمرینات شما نقش اساسی داشته باشد. اگر از خانواده‌های پرجمعیت هستید بهتر است گزینه تردمیل خانگی را کنار بگذارید، زیرا بعد از استفاده زیاد این دستگاه‌ها دچار شدن خرابی‌های شدید خواهند شد. با آوردن دستگاه‌های ورزشی به منزلتان نیز میتوانید در هزینه‌تان برای حق اشتراک باشگاه صرفه جویی کنید.

چرا تردمیل‌های باشگاهی با وجود قیمت بالا ارزش خرید بیشتری دارند؟

جواب این سؤال بسیار واضح و مشخص است. تردمیل‌های باشگاهی را به طور کلی قوی‌تر از سایر گونه‌ها می‌سازند. این تردمیل‌ها دارای عرشه‌ای قوی‌تر، همچنین ساختار بسیار بادوام تری هستند. بنابراین بعد از چند سال استفاده مانند دیگر تردمیل‌ها دچار خرابی و شکستگی نمی‌شود. پس ارزش هر آنچه هزینه می‌کنید را دارد و در نهایت وسیله‌ای خوب و با کیفیت دریافت می‌کنید.

قبل از خرید جای مخصوص تردمیل را درست کنید

اگر با هزینه این دستگاه مشکلی ندارید، باز هم باید به این موضوع دقت کنید که قبل از خرید تردمیل باشگاهی جای مناسب آن را در نظر بگیرید. زیرا به‌طور معمول تردمیل‌های باشگاهی قابلیت تا شدن ندارند و فضای بیشتری نسبت به مدل‌های معمولی خانگی اشغال می‌کنند.

چند مدل از بهترین‌های تردمیل باشگاهی

با وجود آنکه برای خرید تردمیل‌های باشگاهی از برند های خوب باید بیشتر هزینه کنید، اما در حقیقت شما در حال یک سرمایه‌گذاری هستید. زیرا قطعات و ساختار این دستگاه‌ها با بالاترین درجه کیفیت ساخته می‌شوند که در صورت استفاده زیاد از دستگاه نیز به‌مدت طولانی دوام می‌آورند.

از برتری‌های تردمیل باشگاهی نسبت به خانگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: اندازه موتور و عرشه، تسمه ضخیم‌تر، سرعت بالاتر، تحمل وزن بیشتر کاربران، گارانتی، ماندگاری و دوام بالا، تجهیزات الکترونیکی بیشتر.

Life fitness platinum club series

یکی از پرطرفدارترین و بهترین مدل‌های تردمیل باشگاهی محسوب می‌شود. این دستگاه شیب ۰ تا ۱۵ درصد را برای استفاده کاربر فراهم می‌کند و دارای موتوری بسیار قوی است که پاسخگو سرعت مورد نظر شما خواهد بود.

NodricTrack Commercial X22i

در این دستگاه میزان شیب از ۶- تا ۴۰ درصد قابل تنظیم است و با داشتن موتوری قوی می‌تواند بهترین عملکرد را در تمرینات شما داشته باشد

Precor TRM 425

این دستگاه می‌توانید شیب را از منفی ۲ تا ۱۵ درصد تعیین کنید قدرت موتور این مدل نسبت به سایر مدل‌ها پایین‌تر است.

Precor TRM 425

این دستگاه شیب ۰ تا ۱۵ درصد را برای استفاده کاربر فراهم می‌کند و به نسبت سایر مدل‌های معرفی شده دارای قدرت موتور کمتری است.

سخن آخر

برای افرادی که می‌خواهند تمرینات پیشرفته دو داشته باشند یا در مکانی پرجمعیت می‌خواهند از تردمیل استفاده کنند، بهترین راه خرید یک تردمیل باشگاهی از برندی خوب است. خرید از برندهای خوب همیشه هزینه بیشتری در پی دارد. با این حال شما میتوانید ارزش واقعی دستگاه را تجربه کنید. برای خرید تردمیل و تجهیزات ورزشی فروشگاه هایپر جیم را به شما معرفی می‌کنیم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()