10 دقیقه تمرین با تردمیل خانگی

تمرین روی تردمیل خانگی جزء برنامه‌های اصلی یک ورزش به حساب می‌آید زیرا انجام این ورزش یکی از عالی‌ترین روش‌ها برای سوزاندن چربی و کالری بدنتان به شمار می‌آید. انجام ورزش‌های این دستگاه می‌تواند چالشی برای انجام روتین‌های ورزشی شما به حساب بیاید. کافی است ده دقیقه روی این دستگاه شروع به فعالیت کرده و متوجه تغییرات چشم‌گیر خود باشید. اگر می‌خواهید درباره  تردمیل خانگی اطلاعاتی بدست بیاورید، با فروشگاه هایپرجیم همراه باشید.

تمرین با تردمیل خانگی چگونه است؟

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به تازگی تردمیل خانگی را برای منزل خود تهیه کرده‌اید، بهتر است برخی نکاتی را رعایت کنید. مطمئن شوید قبل از استفاده از این دستگاه از تمام دستورالعمل‌ها و اقدامات احتیاطی آگاهی دارید. اگر تاکنون از این دستگاه استفاده نکرده‌اید، بهتر است در چند ماه اول سعی کنید برای عادت کردن بدنتان روی این وسیله راه بروید تا زمانی که به سطح عادت برسید.

گرم کردن قبل از تمرین روی این دستگاه یکی از مهم‌‌ترین نکاتی است که نباید به فراموشی سپرده شود مخصوصاً برای افرادی که مبتدی به حساب می‌آیند. حتماً قبل از فعالیت روی این دستگاه باید بدن خود را گرم کرده که از فشار و آسیب جلوگیری کنید. کشش عضلات پا، پیچ خوردن مچ پا و دیگر موارد می‌تواند نشانگر این موضوع باشد که شما به خوبی بدنتان را گرم نکرده‌اید. پس بهتر است قبل از فعالیت ورزشی به مدت ۱۰ دقیقه با انجام فعالیت‌های کششی بدن خود را گرم کنید.

تمرین‌های ده دقیقه‌ای با تردمیل خانگی

دستگاه تردمیل ورزشی جز آن دستگاه‌هایی است که شما می‌توانید حتی با زمان اندکی به کاهش وزن خود کمک شایانی کنید. در ادامه به برخی تمرین‌های ۱۰ دقیقه‌ای اشاره خواهیم کرد که شما می‌توانید با تردمیل خانگی خود این موارد را پیش بگیرید.

تمرین چربی سوزی: در این مدل از تمرین شما نیاز دارید تنها ده دقیقه روی تردمیل شروع به فعالیت کنید. در حین انجام فعالیت روی این دستگاه شما به مرور سرعت و شیب خود را افزایش می‌دهید. انجام این فعالیت آنقدر حساس و حیاتی به حساب می‌آید که شما نمی‌توانید به موضوعات دیگری فکر کنید! به همین خاطر در این ده دقیقه با افزایش سوخت و ساز و ضربان قلبتان می‌توانید به چربی سوزی بدن خود کمک کنید.

تمرین سرعت و استقامت: در این بخش از فعالیت‌های ورزشی شما می‌توانید سرعت خود را تغییر دهید. به این معنا است که با داشتن یک روال طبیعی می‌توانید هر دقیقه بین دویدن و راه رفتن خود تغییراتی ایجاد کرده و یک بار شروع به دویدن کنید و مدتی بعد راه رفتن را پیش بگیرید. انجام این عمل سبب افزایش تعداد تنفس شما می‌شود و نه تنها سبب می‌شود که کالری بیشتری را بسوزانید، بلکه می‌توانید به کاهش وزن خود کمک کنید.

افزایش شیب دستگاه: یکی از تمرینات ورزشی سختی که می‌تواند جزء تمرینات هوازی نیز به شمار بیاید این است که شما می‌توانید با دستگاه تردمیل خانگی یک چالش بزرگی را برای خود ایجاد کنید. این موضوع به این معنا است هنگامی که شروع به دویدن می‌کنید در فواصل مدت زمان یک دقیقه‌ای تنها شیب دستگاه تردمیل خود را ارتقا دهید. با ارتقا دادن شیب دستگاه باعث می‌شود سوخت و ساز بدن شما افزایش یابد و می‌توانید کاهش وزن خود را به چالش بکشید.

تمرین با افزایش سرعت: همانطور که از اسم این تمرین پیدا است شما به مرور زمان سرعت دستگاه خود را ارتقا می‌دهید. این موضوع در ابتدا می‌تواند کمی ساده به نظر برسد اما اگر در شرایط قرار بگیرید، متوجه می‌شوید آنطور که فکرش را می‌کردید آسان نیست! اما اگر بتوانید بدن خود را نسب به این فعالیت روی تردمیل خانگی عادت دهید، پس از مدتی دیگر سختی این روتین ورزشی را حس نخواهید کرد‌. فروش تردمیل از سایت هایپرجیم با قیمت ارزان انجام می گیرد.

تمرین تناوبی دویدن: این تمرین یکی از راحت‌ترین تمرینات با این محصول به شمار می‌آید. انجام این فعالیت به این صورت است که شما در ابتدا بعد از گرم کردن بدن خود شروع به دویدن روی دستگاه تردمیل می‌کنید. بعد از گذشت پنج دقیقه سرعت خود را افزایش داده و شروع به جنب و جوش و دویدن بیشتری می‌کنید. این مورد یکی از بهترین تمرین‌ها برای لاغری در ده دقیقه به حساب می‌آید.

کلام آخر

دستگاه تردمیل خانگی یکی از بهترین محصولات برای انجام دادن روتین ورزشی و رسیدگی به تناسب اندام به حساب می‌آید که امروزه توجهات بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. با استفاده از این دستگاه شما می‌توانید تمرینات متفاوت و زیادی را پی گرفته و به مرور زمان به کاهش و وزن و تناسب اندام خود کمک شایانی کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()