بر اساس بودجه خود خرید تردمیل را انجام دهید

هنگامی که صحبت از خرید کردن لوازم ورزشی می‌شود، بدون شک انواع مختلفی از لوازم جذاب ورزشی در ذهن شما نقش می‌بندد و برای هر کدام برنامه‌ای در ذهن خود دارید.

در این زمان است که باید توجه کنید برخی از لوازم‌ ورزشی از قیمت تقریبا بالایی برخوردار هستن و برای خرید چنین لوازمی باید از قبل علاوه بر جمع‌آوری مبلغ مورد نیاز، باید اطلاعات جامع و کاملی از این نوع لوازم نیز تهیه کنید.

در این مقاله همراه باشید تا با بررسی نکات مالی که در هنگام خرید تردمیل باید رعایت کنید، بهترین  خرید تردمیل را از آن خود کنید و دیگر نگرانی در این خصوص نداشته باشید.

فروشگاه تردمیل آنلاین از جمله فروشگاه‌هایی است که انواع تردمیل را برای شما جهت انتخاب فراهم کرده است.

برنامه‌ریزی بودجه

از جمله این لوازم ورزشی می‌توان به تردمیل اشاره کرد. تردمیل‎ها که بهترین وسیله برای ورزش کردن در خانه هستند از جمله لوازم‌های ورزشی هستند که از قیمت تقریبا بالایی برخوردار هستند.

درنتیجه خرید بدون داشتن اطلاعات قبلی می‌تواند در نهایت به جای استفاده بهینه از آن وسیله فقط ضرر مالی برای شما به همراه داشته باشد.

داشتن برنامه‌ریزی مالی برای خرید و به طور کلی برنامه‌ریزی بودجه می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد. نکته‌ای که در این خصوص باید رعایت کنید این است که نیازسنجی را در ابتدا انجام دهید.

بدین منظور باید نیازی که دقیقا به ورزش دارید را بررسی کنید و بر اساس آن تردمیلی را انتخاب کنید که بتواند تا بیشترین میزان ممکن نیاز شما را برآورده سازد.

اگر نیازسجنی به طور کامل صورت نگیرد و اطلاعات دقیقی از میزان ورزش کردن خود و در نهایت نوع تردمیل به دست نیاورید، ضرر مالی قابل توجهی پیش روی شما خواهد بود.

چه تردمیلی با چه قیمتی

به طور کلی تردمیل‌ها را می‌توان بر اساس خانگی یا باشگاهی بودن آن‌ها تقسیم‌بندی کرد. درنتیجه تردمیل‌های خانگی از قیمت کمتری برخوردار هستند و تردمیل‌های باشگاهی نیز با توجه به قابلیت‌هایی که دارند از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

لذا در ابتدا باید مشخص کنید که تردمیل باشگاهی مورد نیاز شما است یا تردمیل خانگی. پس از آن باید قابیلیت‌هایی که از تردمیل انتظار دارید را مشخص کنید.

برخی از تردمیل‌ها با توجه به برخی از قابلیت نیز قیمت بیشتری دارند. قابلیت‌هایی مانند قابلیت اتصال موسیقی، سنجش ضربان قلب و تنظیم شیب به صورت برقی و در حالت‌های مختلف.

اگر به چنین قابلیت‌هایی نیاز ندارید می‌توانید با حذف آن‌ها از قیمت تردمیل به طور قابل توجهی بکاهید. در صورت نیاز نیز باید به میزان بودجه و هزینه‌ای که برای خرید تردمیل در نظر گرفته‌اید، بیفزایید.

هزینه‌های مازاد

برخی از هزینه‌ها را می‌توان جز هزینه‌های مازاد در هنگام خرید تردمیل به شمار آورد. از جمله این هزینه، مبلغی است که به صورت مازاد علاوه بر قیمت خود تردمیل بابت ضمانت‌نامه تردمیل می‌پردازید و درنتیجه آن باید ضمانتی دریافت کنید.

درصورتی که نیازی به ضمانت‌نامه ندارید، می‌توانید با حذف آن نیز از قیمت تردمیل بکاهید. همچنین برخی از متعلقات و لوازم جانبی با برخی از تردمیل‌ها وجود دارد که می‌توان آن‌ها را تهیه کرد و می‌توان نیز آن‌ها را از لیست خرید خط زد.

در صورت خط زدن نیز هزینه خرید تردمیل خانگی کاهش می‌یابد. درنتیجه پیش از خرید تردمیل باید به طور دقیق مشخص کنید که به چه قابلیت‌هایی نیاز دارید و بر اساس آن‌ها بودجه خود را تنظیم کنید.

نتیجه‌گیری

از جمله موارد مهمی که پیش از هر خریدی باید انجام داد تحلیل میزان بودجه و نوع نیازی است که به آن وسیله داریم.

در خصوص لوازم ورزشی و به طور خاص تردمیل که از هزینه بیشتری نسبت به دیگر لوازم ورزشی برخوردار است، این تحلیل باید دقیق‌تر و جامع‌تر باشد.

در صورتی که تمامی نکات را در خصوص نیاز خود به تردمیل مورد بررسی قرار دهید، بدون شک خریدی مطمئن خواهید داشت.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()