تردمیل خانگی به عنوان یک سرمایه بزرگ می تواند به شما کمک کند که با راحتی و سهولت برنامه روتین ورزشی شما را تقویت کند و کمک چشم گیری به داشتن یک اندام متناسب می کند. اما آیا می دانید که بعد از خرید  تردمیل باشگاهی  همانند یک کودک باید به خوبی از آن مراقبت کنید که هم دیرتر خراب شود و هم عملکرد خوبی از خود ارائه دهد؟ اگر نمی دانید برای نگهداری پس از خرید این محصول چه راه هایی انجام دهید، می توانید در ادامه با هایپرجیم همراه باشید.

دستگاهتان را جارو بکشید: پس از خرید تردمیل حداقل نیاز دارید در صورت امکان هفته ای یکبار اطراف دستگاه، زیر و جلوی آن را با جاروبرقی تمیز کنید. اگر شما فردی هستید که برای انجام ورزش های خود هر روز از این دستگاه در منزل استفاده می کنید، بهتر است گرد و غبار و بقایای ایجاد شده در اطراف تردمیل را تمیز کنید.

همچنین شما نیاز دارید حداقل سالی یک بار داخل دستگاه را جاروبرقی بکشید. قبل از اینکه دستگاه را کاملا از هم جدا کنید حتماً به این نکته توجه داشته باشید که تردمیل را خاموش کرده و از برق بکشید. هنگام جارو کشیدن مراقب تمام اجزای ظریف الکتریکی دستگاه باشید و مطمئن شوید که در هنگام جارو برقی کشیدن لوله جاروی شما این موارد را لمس نکند.

تردمیل خود را تمیز کنید: رعایت نکات بهداشتی و تمیز کاری یکی از مواردی است که نه تنها برای نگهداری پس از خرید تردمیل باید به آن توجه داشته باشید، بلکه لازم است در زندگی روزمره خود از این روند استفاده کنید. خرید تردمیل را به آسانی به صورت اینترنتی انجام دهید.

 به دلیل استفاده طولانی مدت از تردمیل ممکن است بدن شما شروع به تعریق کند. به همین دلیل پاک و تمیز کردن تردمیل از اهمیت بیشتری برخوردار است. هنگامی که رطوبتی روی این دستگاه وارد می شود به مرور زمان سبب زنگ زدگی قطعات فلزی و همچنین رشد برخی باکتری ها و قارچ ها می شود. تنها کافی است بعد از استفاده تردمیل خود را با یک پارچه نسبتا مرطوب شروع به تمیز کردن دستگاه خود کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 325
نمایش همه
علاقه مندی ها ()