نکات ویژه ای که باید بعد از خرید تردمیل به آن دقت کنید

علاوه بر دقت و توجه نسبت به نگهداری کلی دستگاه تردمیل، نیاز است حواستان به قطعات جانبی نیز باشد. زیرا اگر به این نکات توجه ای نداشته باشید ممکن است تلفات جبران ناپذیری را برای شما به ارمغان بیاورد. پس  در نتیجه به این نکات با آگاهی کامل دقت داشته باشید.

سعی کنید قطعات دستگاه را چک کنید: به این دلیل می گوییم که پس از مدتی قطعات جانبی دستگاه را چک کنید که مطمئن شوید دستگاه شما از هرگونه علائم سایشی، در رفتگی یا باز شدن برخی مهره ها در امان باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که کمربند بالشتک صفحه تردمیل شما درست در مرکز خود قرار دارد و از جایگاه خود منحرف نشده است. قرار گرفتن درست این مورد به شما این اطمینان را می دهد که تردمیل شما تا مدت ها با عملکرد مناسبی شروع به فعالیت می کند.

اگر در هنگام دویدن روی تردمیل خود احساس کردید که در حال لیز خوردن هستید یا سرعت تردمیل متناسب نیست، به احتمال زیاد علت این موضوع نامنظم بودن کمربند دستگاهتان است. کج بودن کمربند می تواند آسیب و پارگی سریع تری بیشتر از آنچه که تصورش می کنید را رقم بزند. پس سعی کنید قبل از سایش و از بین رفتن کامل کمربند خود این قطعه را تعویض کنید.

مهره و پیچ های تردمیل را مورد بررسی قرار دهید: پس از خرید تردمیل باشگاهی تقریباً یک بار در ماه باید پیچ های دستگاه ورزشی تردمیل خود را بررسی کنید که از محکم بودن و اتصال درست کنسول با قاب اطمینان خاطر داشته باشید.

از تشک محافظ استفاده کنید: این مورد بیشتر برای محافظت از جلوگیری آسیب زدن به کفپوش شما مورد استفاده قرار می گیرد و به این صورت است که شما با قرار دادن یک تشک مخصوص در زیر دستگاه از آسیب دیدن کفپوش خود محافظت می کنید. این عمل شما هم می تواند از بروز برخی سر و صداهایی در هنگام تمرین جلوگیری کند. همچنین رعایت این نکته از ایجاد گرد و غبار بیشر در اطراف دستگاه شما محافظت کرده و عمر طولانی تری را برای دستگاهتان به ارمغان می آورد .

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 437
نمایش همه
علاقه مندی ها ()