تردمیل های موجود در بازار در حال حاضر دارای عملکرد تنظیم شیب هستند. به طورکلی، در همان زمان تمرین افزایش شیب  تردمیل خانگی  می تواند تأثیر تمرینات هوازی را بهبود بخشد، کالری بیشتری مصرف کند و اثرات ورزشی قلبی ریوی بهتری را به دست آورد.

در شرایط عادی، قیمت تردمیل یک عددی است و شیب تردمیل بین 0 تا 12 درجه برای استفاده های مختلف قابل تنظیم است.

در برخی از برندها در تردمیل های وارداتی با توجه به وجود تنظیم شیب بیشتر یعنی تا 25 درجه یا بیشتر، عدد هزینه خرید تردمیل نیز بیشتر می  شود. البته این شیب را نمی توان خودسرانه تنظیم کرد. باید آن را با توجه به هدف تمرین خودمان تنظیم کنیم.

با ما در این مقاله همراه باشید تا با با یکدیگر موضوع شیب و نوع استفاده از تردمیل خانگی را بررسی کنیم. فروشگاه تردمیلی مانند هایپرجیم بهترین تردمیل ها با بهترین کیفیت و جدیدترین آپشن ها را برای شما عرضه می کند.

چه کسانی از شیب قابل تنظیم تردمیل استفاده کنند؟

استفاده از شیب در تردمیل زمانی مجاز است که بدن شما نسبت به شیبی که تردمیل دارد از خود حساسیت نشان ندهد و بتوانید در حالت معمول نیز روی تردمیل با شیبی به سمت بالا قدم بگذارید.

 کسانی که دارای درد زانو هستند و مشکلات این چنینی دارند و شیب برای زانو و مفاصل آن ها خطرناک است، نمی توانند از شیب با خرید تردمیل بهره ببرند.

افرادی که معمولاً از تردمیل استفاده می کنند اهداف ورزشی زیر را دارند، مانند کاهش وزن، بهبود عملکرد قلب و تنفس، گرم کردن بدن، استراحت، توان بخشی بعد از عمل و غیره.

معایب تردمیل

بدون شک در کنار مزایا، معایبی نیز برای تردمیل و تمامی دستگاه های ورزشی وجود دارد. زمانی یک دستگاه ورزشی می تواند از نظر استفاده سودمند باشد که مزایای آن نسبت به معایب آن بیشتر، خاص تر و قابل عمیق تر باشد. برخی از مهم ترین معایب تردمیل عبارت است از:

  • اگر تصمیم به خرید تردمیل دارید ممکن است خریدی گران قیمت داشته باشید. تردمیل های جدید می توانند از قیمتی حدود 200 دلار داشته باشند. برای تردمیلی با چند عملکرد اضافی تا 3000 دلار نیز امکان خرید وجود دارد.
  • حتی اگر تردمیل شما دارای بالشتک اضافی باشد، تأثیر زیاد دویدن می تواند سبب درد مفاصل مچ پا، زانو یا کمر شما شود.

اگر مفاصل شما شروع به درد می کنند، سرعت خود را کم کرده یا به طورکلی متوقف شوید. همچنین باید از گذاشتن یخ روی مفصل خود را در نظر بگیرید و چند روز به تردمیل مرخصی دهید تا بهبود یابید.

  • تعمیر و نگهداری از تردمیل نیاز به مراقبت منظم دارد و تعمیر آن به تنهایی دشوار یا تقریباً غیرممکن است و اغلب در صورت خراب شدن نیاز به متخصص آموزش دیده دارد.

 

  • سروصدای ناشی از تردمیل می تواند بلند باشد. درصورتی که در سالن بدن سازی نباشد دیگران را آزار می دهد. موتورها، کمربند چرخشی و سروصدای ناشی از دویدن همگی می توانند به ایجاد صدای تردمیل کمک کنند.

     فروشگاه هایپرجیم

    مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

    پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

    شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

    آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

    کد پستی : 1344673969

    ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()