حداکثر وزن کاربر

عاملی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید، حداکثر وزن کاربر تردمیل است. علاوه بر اطلاع رسانی از محدودیت های آشکار دستگاه، این امر به خوبی نشان می دهد که دستگاه چقدر قوی است. دستگاهی با وزن کاربر بیشتر احتمالاً می تواند بیشترین ضربه را در حین کار تحمل کند. هر چیزی با حداکثر وزن کاربر کمتر از 100 کیلوگرم باید زنگ خطر را به صدا درآورد.

قدرت موتور

سطوح اسب بخار به طور مستقیم بر سرعت تردمیل با حداکثر سرعت حرکت می کند. بنابراین، اگر می خواهید   تردمیل بخرید که این امکان را می دهد تا با سرعت خوبی بدوید، بدون اینکه احساس کنید، دستگاه خراب می شود، به دنبال مشخصات اسب بخار باشید. به عنوان یک قاعده کلی، هر دستگاهی که دارای 2 اسب بخار است باید بیشتر ارزیابی شود.

برخی از شرکت ها نیز ارقام سرعت را ارائه می دهند، همچنین در مورد توانایی تردمیل نیز ایده می دهد. سرعت تردمیل معمولاً بر حسب کیلومتر بر ساعت ارائه می شود، اما علاوه بر بالترین سرعت نسبت به کندترین سرعت نیز مراقب باشید.

اگر بیشترین سرعت تردمیل کمتر از 10 کیلومتر در ساعت باشد، احتمالاً بهترین نخواهد بود، مگر اینکه قصد دارید فقط رویش راه بروید. کمترین سرعت مهم است، زیرا تصویری از محدوده خروجی تردمیل ارائه می دهد. بنابراین، آنچه باید توجه کنید 1 تردمیل با سرعت شروع بسیار کم و بیشترین حداکثر سرعت در محدوده قیمتتان است.

شیب

ویژگی شیب روی تردمیل ها با حفظ سرعت یکسان، تمرینات چالش برانگیزتری را به کاربر ارائه می دهد. همه تردمیل ها توانایی افزایش شیب سطح دویدن را ندارند. اگر این چیزی است که به عنوان 1 ویژگی در تردمیل خود می خواهید، باید به میزان شیب نیز توجه کنید. برخی از شیب های تردمیل با حداکثر درجه نمایش داده می شوند، در حالی که برخی سطوح شیب یعنی 10 درصد سطح شیب را نشان می دهند.

چارچوب

قاب یکی دیگر از جنبه های تردمیل است که باید با دقت بیشتری بررسی شود. متوجه خواهید شد که هرچه تردمیل گران تر باشد، قاب محکم تری که از آن پشتیبانی می کند، محکم تر است. این سازش رایجی است که تولیدکنندگان تردمیل بودجه برای فروش با قیمت کمتر انجام می دهند. قاب ضعیف احساس ناپایداری ایجاد می کند.

سخن آخر

می توانید با به کارگیری نکات بیان شده نسب به خرید و  فروش تردمیل خانگی از فروشندگان فروشگاه هایپرجیم نیز اقدام کنید. در هنگام خرید همه جوانب را بسنجید و سپس انتخاب را انجام دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()