تردمیل باشگاهی یکی از فوق العاده ترین و کاربردی ترین دستگاه های ورزشی محسوب می شود که مورد توجه بسیاری از افراد حتی ورزشکاران حرفه ای قرار گرفته است. اما متأسفانه برخی اشخاص اطلاعات کافی در مورد نحوه کار با تردمیل باشگاهی  را ندارند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با راهنمای استفاده از تردمیل های باشگاهی نکاتی را بیان کنیم.

راهنمای استفاده از تردمیل های باشگاهی که دانستن آن ضروری است

تردمیل های باشگاهی کاربردهای بسیار زیاد و فوق العاده ای دارند که برای اهداف مختلف ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند. کار با این دستگاه های ورزشی اصلاً سخت نیست. اما درصورتی که قصد دارید، از تردمیل های باشگاهی استفاده کنید یا یک تردمیل را برای باشگاه خود خریداری کنید، بهتر است که کمی با نحوه  استفاده  از تردمیل های باشگاهی آشنا شوید.

1- قرار دادن پاها روی تسمه های کناری به هنگام شروع تمرین

زمانی که می خواهید حرکات ورزشی گوناگون را روی تردمیل  باشگاهی انجام دهید، به هیچ عنوان پای خود را روی تسمه نگذارید. برای شروع بهتر است که ابتدا پاهای خود را روی سکوهای تردمیل قرار دهید و سپس دکمه شروع را فشار دهید.

زمانی که تسمه شروع به حرکت می کند، برای راه رفتن یا دویدن روی آن قرار بگیرید. بعد از اتمام تمرین خود نیز همین منوال را تکرار کنید. در این شرایط نیز مجدداً پاهای خود را روی سکوهای کناری قرار دهید و سپس تردمیل باشگاهی را خاموش کنید. فروش تردمیل با حداقل قیمت انجام می گیرد.

2- قرار نگرفتن روی تردمیل زمانی که دستگاه خاموش است

 هنگامی که تردمیل باشگاهی خاموش است و تسمه حرکت نمی کند، روی آن قرار نگیرید. قبل از اینکه پاهای خود را روی تسمه قرار دهید، ابتدا آنها را در دو طرفه بدنه تردمیل قرار دهید. سپس سرعت حرکت را به 3 کیلومتر در ساعت برسانید. بعد از آن با احتیاط و به آرامی روی صفحه قرار بگیرید و دویدن یا پیاده روی را آغاز کنید. بعد از اتمام تمرین نیز ابتدا سرعت خود را کاهش دهید و به تدریج دستگاه را خاموش کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()